Ottaa vähän aivoon kun joutuu kesällä tekee lapsille ruokaa
Alkais jo koulut niin sieltä sais lapset ruokaa.
Kommentit (25)
Kuinka monta valitusketjua meinasit aloittaa?
Toivottavasti sulla ei ole ainuttakaan lasta (*eikä kyllä olekaan, typeriä provoja...).
Kyllä linnunpoikaset nopeasti oppii hankkimaan omat ruokansa. Metsässä on marjoja, maa täynnä matoja.
Etkö tiennyt, että lapsia joutuu myös ruokkimaan?
Ei kai siihen nyt niin ihan hirveän kauan mene?
Onks tää nyt se ammattivalittaja sitten?
Vierailija kirjoitti:
Suomimamma on laiska. Ulkomailla mammat tekee kouluunkin lapsille eväät mukaan joka päivä.
Briteissä näytti olevan einesleipä, limutölkki ja pussi vinegar-sipsejä. Että sellaista ruuanlaittoa.
Valmisruokia voi hyvin käyttää, ei ne myrkyllisiä oo.
Et sitten kouluvuoden aikana tee lapsille ruokaa? Ne saa yhden ruuan päivässä, eikä toista lämmintä ruokaa kotona ja viikonloppuina eivät saa ruokaa ollenkaan?
Samallahan se menee kun omankin ruuan teko??
Rakastan hyvää ruokaa ja teen mielelläni 2x päivässä. Toki usein 2 päivän ruokia jolloin tarvitsee vain lämmittää
Just oli reilun viikon 11 suuta ruokittavana😅
Vaikka koulussa on, teen silti päivällisen. Oli loma taikka joulu. Teinithän nukkuu niin pitkälle, et se on päivällisaika kun herää. Lounasta jos joku tahtoo,saa mikroon laittaa jos edellis päivältä jäi sitä päivällistä.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nyt se ammattivalittaja sitten?
Ei ole.
NO tilaa ravintolasta ruuat niille.
Kyllä sulla rahaa riittää kerta oot lapsetki tehny.
Nykyäänhän ruoanlaitto on helppoa kun kaupoissa on paljon kaikenlaisia puolivalmisteita. Perunoitten keittäminen jne ei kauaa vie. Pastan tekeminen jne. Salaatti valmistuu hetkessä. Ruoanlaitto on mukavaa. Samalla voi kuunnella musiikkia tai äänikirjaa jne.
Ihan mukavaahan se on ja saa itsekin syödä.
Tämä ei ole minun eli Ammattivalittajan ketju. Minulla ei ole lapsia monikossa ja tietysti laitan useamman ruoan päivittäin.Ap provoilee.
Vie lapset jonnekin kylään, niin ne ruokitaan siellä.
Mulle ruuanlaitto on umpitylsää. Ennen lapsia olin innoissani siitä, enää en jaksa. Liika on liikaa.
Kun minä olin lapsi äiti laittoi minut tekemään ruokaa koko perheelle ja sitten hän aina kehui miten helppoa on, eikä ole mitään stressiä.