Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätättekö joinain päivinä suihkun väliin ja pesette vain kainalot?

Vierailija
23.03.2022 |

?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ihmistä tarkotettu kastumaan päivittäin myrkytetyssä hanavedessä

Pitemminkin hanavesi on niin puhdasta ettei se oikein meinaa itsellään puhdistaa. Esim järvessä uiminen puhdistaa ihan hyvin ilman mitään pesuaineita.

Tää on totta ja merivesi sekä sadevesi varsinkin. Hanavesi kuivattaa ihoa hirveästi. Mökillä aina ihoni on paljon parempi, enkä tarvitse edes kosteusvoidetta siellä kun meressä pluttaan. Hanavesi ja varsinkin uimahallin kloorivesi kuivattaa ihan korpuksi ihoni ja joudun rasvaamaan itseni kauttaaltaan. Mulle ei muutenkaan sovi joka päivä peseytyminen, iho menee niin kuivaksi että tulee jopa halkeamia. Mutta kesällä on pakko mennä suihkuun joka päivä, meillä ei ole töissä ilmastointiakaan. 

Hanaveteen lisätään pienenpieniä määriä klooria. En sanois että hanaveden kuivattavuus johtuis siittä että se on liian puhdasta, vaan niistä "apuaineista" mitä siihen paikkakuntakohtasesti lisätään.

Luonnonvesi on käsittääkseni myös hanavettä happamampaa ja täten lähempänä ihon luonnollista pH:ta.

Vierailija
82/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan kesällä käyn joka päivä suihkussa. Pesen tietenkin kaikki "haisupaikat" ja lärvini muina päivinä. Mutta en näe mitään järkeä käydä joka päivä suihkussa, ei työnikään ole sellaista missä hikoilisin tai sottaantuisin. Mulla myös pitkät ja paksut hiukset joiden kuivuminen vie paljon aikaa. Esimerkiksi edellispäivänä menin suoraan töistä nukkumaan koska olin aiempana yönä valvonut melkein koko yön (unettomuus on ollut minulla teinistä asti) eli en käynyt suihkussa. Hui kamala!

Eihän suihkussa tarvi joka kerta hiuksia pestä. Itse käyn päivittäin suihkussa, mutta hiukset pesen vaan joka toinen päivä. Tukka ylös nutturalle ja suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttää henkilöt, jotka sanovat, että eivät käy joka päivä suihkussa, koska se on niin vaivalloista, mutta että pesevät tietysti kasvot, kainalot, alapään ja jalkapohjat joka päivä. Eikö se ole paljon vaivalloisempaa kuin kokovartalosuihku, vaikka osa kropasta jää pesemättä?

Vierailija
84/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä suihku, muutaman kerran viikossa sauna.  Hikoilen paljon

Vierailija
85/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilet paljon ja silti et käy päivittäin suihkussa?

Vierailija
86/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä alapään monta kertaa, kainalot kerran, varpaat vähintään kerran, hampaat pari kertaa, hiukset kerran. Suihkussa käyn pari kolme kertaa viikossa.

Vierailija
87/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää henkilöt, jotka sanovat, että eivät käy joka päivä suihkussa, koska se on niin vaivalloista, mutta että pesevät tietysti kasvot, kainalot, alapään ja jalkapohjat joka päivä. Eikö se ole paljon vaivalloisempaa kuin kokovartalosuihku, vaikka osa kropasta jää pesemättä?

Aha. Suihku on epäekologinen valinta!

Vierailija
88/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä.

Ei ole suihkua.

Vuonna 2022?

ärsyttää tuo  Vuonna 2022-hokeminen. Tuota on tehty vuosikymmeniä, vain eri vuosiluvuilla. AIna vaan ihmetellään tyhmänä, kuin nykyhetki olisi jotenkin modernia.

Ei kaikilla vieläkään vuonna 2022 ole suihkuja.

Vierailija
89/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Alan kirjaimellisesti hyppiä seinille jos en ole käynyt vuorokauteen suihkussa. Joo, ei ole mikään hyvä juttu mutta minkäs teet.

Vierailija
90/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikoilet paljon ja silti et käy päivittäin suihkussa?

Eikö käy järkeen? Hikoilen niin etten voi käydä kerta viikkoon suihkussa mutta silti hikoilen niin että joka toinen päivä täytyy käydä suihkussa? Voit omistaa loppupäivän tämän asian pähkäilemiseen jos se sen tarvitsee

Vierailija
91/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin. Pesen pyykit välipäivinä kun en suihkuttele.

Vierailija
92/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai nyt hikoilet paljon, kun saunassa oot

Vierailija
93/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai nyt hikoilet paljon, kun saunassa oot

Nyt oli niin nokkelaa että varmasti ansaitset mitalin. Mitä muuta älykästä on tarjottavaa tälle illalle?

Vierailija
94/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka tapauksessa jalat, alapään, kasvot ja hiukset. Deodoranttia saatan joskus jopa lisätä pesemättömiin kainaloihin.

Vierailija
95/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollessa käyn suihkussa päivittäin. Viikonloput vietämme karavaanielämää ja silloin hoidan vain alapesut ja vaihdan alusvaatteet. Sunnuntaina on ihana tulla kotiin ja mennä saunaan.

Vierailija
96/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen joka tapauksessa jalat, alapään, kasvot ja hiukset. Deodoranttia saatan joskus jopa lisätä pesemättömiin kainaloihin.

hyi hel vet ti

Vierailija
97/102 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en käy joka päivä suihkussa.

Vierailija
98/102 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin noudattaa teidän neuvoa ja käydä pikasuihkussa. Helpompaa se kainaloiden pesu on kuin vastustaa sitä kiusausta jäädä lämpimään suihkuun pidemmäksi aikaa vetelehtimään.

Vierailija
99/102 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kainalot pitäisi pestä päivittäin? Monet dödöt ovat 72h. Mulla ainakin pitävät kainalot kuivina. Alapään pesen joka päivä.

Vierailija
100/102 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kork 1-2 kertaa viikossa suihkussa. Kuivuu ja kulahtaa jos jatkuvasti pesee.

Mulla suihku 3 kertaa viikossa, riittää hyvin. Kainaloiden pesulla ja bidet-suihkulla mennään muut päivät.