Jätättekö joinain päivinä suihkun väliin ja pesette vain kainalot?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kesällä käyn joka päivä suihkussa. Pesen tietenkin kaikki "haisupaikat" ja lärvini muina päivinä. Mutta en näe mitään järkeä käydä joka päivä suihkussa, ei työnikään ole sellaista missä hikoilisin tai sottaantuisin. Mulla myös pitkät ja paksut hiukset joiden kuivuminen vie paljon aikaa. Esimerkiksi edellispäivänä menin suoraan töistä nukkumaan koska olin aiempana yönä valvonut melkein koko yön (unettomuus on ollut minulla teinistä asti) eli en käynyt suihkussa. Hui kamala!
Eihän suihkussa tarvi joka kerta hiuksia pestä. Itse käyn päivittäin suihkussa, mutta hiukset pesen vaan joka toinen päivä. Tukka ylös nutturalle ja suihkuun.
Mua aina ihmetyttää henkilöt, jotka sanovat, että eivät käy joka päivä suihkussa, koska se on niin vaivalloista, mutta että pesevät tietysti kasvot, kainalot, alapään ja jalkapohjat joka päivä. Eikö se ole paljon vaivalloisempaa kuin kokovartalosuihku, vaikka osa kropasta jää pesemättä?
Joka toinen päivä suihku, muutaman kerran viikossa sauna. Hikoilen paljon
Vierailija kirjoitti:
Hikoilet paljon ja silti et käy päivittäin suihkussa?
Pesen joka päivä alapään monta kertaa, kainalot kerran, varpaat vähintään kerran, hampaat pari kertaa, hiukset kerran. Suihkussa käyn pari kolme kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää henkilöt, jotka sanovat, että eivät käy joka päivä suihkussa, koska se on niin vaivalloista, mutta että pesevät tietysti kasvot, kainalot, alapään ja jalkapohjat joka päivä. Eikö se ole paljon vaivalloisempaa kuin kokovartalosuihku, vaikka osa kropasta jää pesemättä?
Aha. Suihku on epäekologinen valinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä.
Ei ole suihkua.
Vuonna 2022?
ärsyttää tuo Vuonna 2022-hokeminen. Tuota on tehty vuosikymmeniä, vain eri vuosiluvuilla. AIna vaan ihmetellään tyhmänä, kuin nykyhetki olisi jotenkin modernia.
Ei kaikilla vieläkään vuonna 2022 ole suihkuja.
En. Alan kirjaimellisesti hyppiä seinille jos en ole käynyt vuorokauteen suihkussa. Joo, ei ole mikään hyvä juttu mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoilet paljon ja silti et käy päivittäin suihkussa?
Eikö käy järkeen? Hikoilen niin etten voi käydä kerta viikkoon suihkussa mutta silti hikoilen niin että joka toinen päivä täytyy käydä suihkussa? Voit omistaa loppupäivän tämän asian pähkäilemiseen jos se sen tarvitsee
Jätän väliin. Pesen pyykit välipäivinä kun en suihkuttele.
Vierailija kirjoitti:
kai nyt hikoilet paljon, kun saunassa oot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai nyt hikoilet paljon, kun saunassa oot
Nyt oli niin nokkelaa että varmasti ansaitset mitalin. Mitä muuta älykästä on tarjottavaa tälle illalle?
Pesen joka tapauksessa jalat, alapään, kasvot ja hiukset. Deodoranttia saatan joskus jopa lisätä pesemättömiin kainaloihin.
Kotona ollessa käyn suihkussa päivittäin. Viikonloput vietämme karavaanielämää ja silloin hoidan vain alapesut ja vaihdan alusvaatteet. Sunnuntaina on ihana tulla kotiin ja mennä saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Pesen joka tapauksessa jalat, alapään, kasvot ja hiukset. Deodoranttia saatan joskus jopa lisätä pesemättömiin kainaloihin.
hyi hel vet ti
Joo en käy joka päivä suihkussa.
Yritin noudattaa teidän neuvoa ja käydä pikasuihkussa. Helpompaa se kainaloiden pesu on kuin vastustaa sitä kiusausta jäädä lämpimään suihkuun pidemmäksi aikaa vetelehtimään.
Miksi kainalot pitäisi pestä päivittäin? Monet dödöt ovat 72h. Mulla ainakin pitävät kainalot kuivina. Alapään pesen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kork 1-2 kertaa viikossa suihkussa. Kuivuu ja kulahtaa jos jatkuvasti pesee.
Mulla suihku 3 kertaa viikossa, riittää hyvin. Kainaloiden pesulla ja bidet-suihkulla mennään muut päivät.
Luonnonvesi on käsittääkseni myös hanavettä happamampaa ja täten lähempänä ihon luonnollista pH:ta.