Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen rasisti ja en halua töihin vastaanottokeskukseen. tuleeko karenssi?

Vierailija
05.09.2015 |

Meidän lähelle tulee vastaanotto keskus. Olen työttömänä ja koulutus vastaisi siellä työskentelyä.
Mitä teen jos minulle tulee työhönosoitus tänne vastaanottokeskukseen jota en tänne halua, olen rasisti ja en halua olla näiden ihmisten kanssa missään tekemisissä.
Tuleeko karenssi, jos kieltäydyn työstä?
Onko riittävä syy kieltäytyä työstä, että ei halua suomeen turvapaikanhakijoita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tule karenssia, sullahan on täysin pätevä syy kieltäytyä...

Vierailija
2/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkevä syy ja tulee karenssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä silti pitää haastattelun kautta mennä. Mokaa haastattelu ni ei tarvi mennä eikä tule karenssia ja voit jatkaa huoletonta työttömän elämää. Itse voisin tehdä niin jotta en enää ikinä päätyis lastensuojeluun töihin, kokemuksesta tiedän etten jaksais siellä mut ei ehkä menis läpi työkkärissä.

Vierailija
4/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee loinen. 

Vierailija
5/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tulee. On se kumma ettei työttömälle työ kelpaa. Tukia nostetaan mieluummin.

Vierailija
6/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot haastattelussa että olet tasistinen ja voin yrittää parhaani etten tuo sitä ilmi. Valitettavasti tämä on vain asia joka on niin minua, että pelkäät ettet onnistu siinä. Tuskin tulet valituksi

Vierailija
7/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jotkut kieltäytyä myös teurastamo työstä uskontoon vedoten eikä karenssia tule

Vierailija
8/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:04"]Kai siinä silti pitää haastattelun kautta mennä. Mokaa haastattelu ni ei tarvi mennä eikä tule karenssia ja voit jatkaa huoletonta työttömän elämää. Itse voisin tehdä niin jotta en enää ikinä päätyis lastensuojeluun töihin, kokemuksesta tiedän etten jaksais siellä mut ei ehkä menis läpi työkkärissä.
[/quote]

Tämä juuri. Kaikki eivät oikeasti pysty kaikkeen työhön.

Vierailija
9/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:05"]Voihan jotkut kieltäytyä myös teurastamo työstä uskontoon vedoten eikä karenssia tule
[/quote]

En minäkään pystyisi teurastamotyöhön, pyörtyisin hajusta ja verestä.

Vierailija
10/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun just kannattas? Voi vittuilevasta asenteella osoittaa että et halua heitä. Et anna ruokaa ym kyse patjoille...

(Mustaa huumoria.. mut oikeasti työ siellä voisi vähän avartaa, tai vahvistaa tunteitasi , vai etkö uskalla laittaa itseäsi ja uskomuksiasi likoon?)

Vierailija
11/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi rasisti. Tai siis suhtautuvasi asiakaskuntaan äärimmäisesti epäillen.

Vierailija
12/12 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun jos kenen pitäisi sinne töihin mennä. Voisi olla mieltä avartavaa.