Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HSP-ihmiset! Katsotteko eilen Matkantekijän-Outlander? ( APUA)

Vierailija
05.09.2015 |

Olen itse HSP ja olen pohtinut kannnattaisiko minun jättää jakso väliin koska olen kuullut että se on hyvin rankka? Kirjat lukeneena tiedän miten kirjoissa käy. Mutta mitä mieltä te olette , onko osa rankka? Tuleeko ahdistusta painajaisia tms.? Tarvitsen vastauksia enen kuin jakso poistuu Areenalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSP ....?

Vierailija
2/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sehän tulikin jo torstaina hups... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:03"]

HSP ....?

[/quote]

highly sensitive person 

Vierailija
4/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oli rankka jakso, vaikka olekaan HSP. Kyyneleet oli silmissä lähes koko ajan. Ehkä en suosittele, jos helposti ahdistut. Varsinkin kun olet kirjat lukenut niin et jää juonesta paitsi.

Vierailija
5/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:17"]

Mielestäni oli rankka jakso, vaikka olekaan HSP. Kyyneleet oli silmissä lähes koko ajan. Ehkä en suosittele, jos helposti ahdistut. Varsinkin kun olet kirjat lukenut niin et jää juonesta paitsi.

[/quote]

Kiitos, en ole kovin herkkä ahdistumaan, mutta uniin voi tulla ja mieleen jäädä pyörimään. Vältteleen esim. sota-/kauhuelokuvia myös.

Vierailija
6/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ihmiset on erilaisia. Itse juurii nautin tuollaisesta (mielikuvitus) ahdingosta! En mitenkään sadistisesti, vaan jotenkin ahdistus voimistaa. Se on mielenkiintoista.

Vierailija
7/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jakso on viimeinen tuotantokaudesta lopetettiiko se kuitenkin positiivisiin tunnelmiin?

Vierailija
8/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:03"]

HSP ....?

[/quote]

highly sensitive person 
[/quote]

Kuinka erityisherkkyytesi ilmenee? Kuinka todettu ja missä ?

Vierailija
9/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se toiseksi viimeinen jakso oli pahempi kuin tuo viimeinen. Katso ihmeessä vaan jos olet sarjaa seurannut, voithan jättää jakson kesken, jos alkaa tuntua pahalta, en kyllä usko että alkaa.

Vierailija
10/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tulee ongelmia. Saan itse herkästi painajaisia kauheista elokuvakohdista, mutta tuo ei oikeastaan tuntunut missään. Jotenkin se ei ollut niin realistisen oloisesti näytelty, että olisin päässyt kohtauksen tunnelmaan kunnolla mukaan, kuten joissain kauhuelokuvissa voi käydä.

Vierailija
11/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:26"]Koska jakso on viimeinen tuotantokaudesta lopetettiiko se kuitenkin positiivisiin tunnelmiin?
[/quote]

Juu, kyllä Clairella ja Jamiella paistaa taas valo tunnelin päässä ihan kirkkaana. Olin kuitenkin kokonaisuutena aika pettynyt jaksoon, kidutusta näytettiin ihan liikaa, vähempikin olisi riittänyt.

Vierailija
12/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:26"]Koska jakso on viimeinen tuotantokaudesta lopetettiiko se kuitenkin positiivisiin tunnelmiin? [/quote] Juu, kyllä Clairella ja Jamiella paistaa taas valo tunnelin päässä ihan kirkkaana. Olin kuitenkin kokonaisuutena aika pettynyt jaksoon, kidutusta näytettiin ihan liikaa, vähempikin olisi riittänyt.

[/quote]

Minun mielestäni sitä ei ollut liikaa. Kyllähän katsojien pitää oppia tietämään kuinka paha Jack Randall on, sen sijaan että se vain kerrottaisiin.

Vierailija
13/13 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:26"]Koska jakso on viimeinen tuotantokaudesta lopetettiiko se kuitenkin positiivisiin tunnelmiin? [/quote] Juu, kyllä Clairella ja Jamiella paistaa taas valo tunnelin päässä ihan kirkkaana. Olin kuitenkin kokonaisuutena aika pettynyt jaksoon, kidutusta näytettiin ihan liikaa, vähempikin olisi riittänyt.

[/quote]

Minun mielestäni sitä ei ollut liikaa. Kyllähän katsojien pitää oppia tietämään kuinka paha Jack Randall on, sen sijaan että se vain kerrottaisiin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

No, makuasiahan se on. Tosin BJR:n hirviömäisyys on käynyt ilmi jo aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi