Miten voisin lähestyä naista? Ns puhtaalta pöydältä
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:50"]
No ei kun suudeltiin ja halailtiin. Ja sitten mielestäni tunnelma oli jo melko lämmin ja koskettelin häntä tms. Ja kun yritin edetä niin hän yhtäkkiä sanoi että ei oikeastaan tunne minua kunnolla? No sanoin että kyllähän me tunnetaan ja yritin edetä taas mutta hän sitten suuttui. Mutta tuo oli melko epäreilu tilanne kun tunnelma oli kuitenkin niin lämmin, että tulkitsin kuitenkin jotenkin väärin?
[/quote]
Nääh, se vaan esitti loukkaantunutta. Älä lähde väittelemään naisen kanssa. Anna sen ajatella mitä haluaa. Olisit sanonut että "ei niin, meidän ei tosiaan pitäis tehdä mitään" ja samalla jatkanut siitä mistä jäit, niin voin vakuttaa että nainen ei olisi suuttunut.
-mies
[/quote]
Raiskauskulttuuri in action.
[/quote]
Ja siellä taas joku femakko ankeuttamassa naisia tahdottomiksi uhreiksi, joilta pitää aina pyytää kirjallinen lupa kaikkeen. Yksikään näistä femakoista ei pidä sitä raiskauksena, kun viettelijänainen on päällekäyvä jonkun varatun miehen kanssa ja mies sitten lopulta antaa periksi ja panee naista.
[/quote]
Kirjallista lupaa en ole vaatinut kysymään, mutta olisiko se todella niin hirveää pitää pikku tauko ja kysyä naiselta ihan silleen rennon suullisesti, että haluatko jatkaa, miltä susta tuntuu? Siinä tietysti on se riski, että ei pääse painostamalla panemaan, mutta olisiko se niin kamalaa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:50"]
No ei kun suudeltiin ja halailtiin. Ja sitten mielestäni tunnelma oli jo melko lämmin ja koskettelin häntä tms. Ja kun yritin edetä niin hän yhtäkkiä sanoi että ei oikeastaan tunne minua kunnolla? No sanoin että kyllähän me tunnetaan ja yritin edetä taas mutta hän sitten suuttui. Mutta tuo oli melko epäreilu tilanne kun tunnelma oli kuitenkin niin lämmin, että tulkitsin kuitenkin jotenkin väärin?
[/quote]
Nääh, se vaan esitti loukkaantunutta. Älä lähde väittelemään naisen kanssa. Anna sen ajatella mitä haluaa. Olisit sanonut että "ei niin, meidän ei tosiaan pitäis tehdä mitään" ja samalla jatkanut siitä mistä jäit, niin voin vakuttaa että nainen ei olisi suuttunut.
-mies
[/quote]
Raiskauskulttuuri in action.
[/quote]
Ja siellä taas joku femakko ankeuttamassa naisia tahdottomiksi uhreiksi, joilta pitää aina pyytää kirjallinen lupa kaikkeen. Yksikään näistä femakoista ei pidä sitä raiskauksena, kun viettelijänainen on päällekäyvä jonkun varatun miehen kanssa ja mies sitten lopulta antaa periksi ja panee naista.
[/quote]
Kirjallista lupaa en ole vaatinut kysymään, mutta olisiko se todella niin hirveää pitää pikku tauko ja kysyä naiselta ihan silleen rennon suullisesti, että haluatko jatkaa, miltä susta tuntuu? Siinä tietysti on se riski, että ei pääse painostamalla panemaan, mutta olisiko se niin kamalaa?
[/quote]
Itse en jaksa vaivautua. Jos nainen ei itse osaa sanoa tsi ilmaista mitä haluaa, niin menen nukkumaan mieluummin. Mutta näitä nyt onturha kääntää raiskauksiksi, mitä kukaan ei pitäisi raiskauksena kun sukupuolet ovat toisinpäin. Mutta fakta on että naisen halu ei ole mikään on/off, vaan usein nainen on kahden vaiheilla että pannako vai ei. Jos mies siinä fyysisesti lämmittää naista, niin se on vähän sama kuin jos nainen näyttää paljasta pintaa saadakseen miehen sortumaan. Kumpikaan ei liity mitenkään raiskauksiin. Mutta kuten sanoin, itse menen mieluummin nukkumaan nykyään. Joskus on tullut toki harrastettua tuota naisen lämmitystäkin, nykyään siirryn seuraavaan jos ei irtoa.
-Mies
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:50"]
[/quote]
Eli nainen teki sellaisen johtopäätöksen, että olet peniksesi vietävissä ja haluat ensisijaisesti hänestä vain seksiä.
[/quote]
Oikea diagnoosi