Lue keskustelun säännöt.
Mahakivut :/
02.10.2006 |
Osaisiko kukaan valaista minua mistäköhän voi johtua kummalliset mahakivut n. vk ennen menkkoja? Kivut ovat lähellä menkkakipuja mutta useimmiten paljon kovempia ja tuntuu reunoilla, eikä niinkään kohdussa joten olen tulkinnut etttä liittyisi munasarjoihin...
Kipuja on vain ja ainoastaan n. 2-3 pv kk... Varasin juuri lääkäriajan mutta nyt tuntuu että ylireagoinko.. Endometrioosi ja munasarjakystat ovat käyneet mielessäni mutta mietin vain tuota ajankohtaa ja kun kipuja on vain muutama pv kuussa. Mitään tärinäkipua en huomaa joskus aristaa kun painelee..
TH, SH ONKO PAIKALLA ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö todellakaan kukaan osaa vastata mitään :( Olis niin kiva jos jotain kuulis..