Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä on ihanaa olla keski-ikäistyvä nainen

Vierailija
04.09.2015 |

Kyllä, tähän tulokseen olen viimeinkin tullut. :) Tämä alkava aika on tuonut mukanaan tiettyjä jopa yllättäviä asioita elämääni, ja ne korvaavat nuoruuden uutuudenraikkauden (sekä ulkoisen että henkisen) ja muut sellaiset, joista tietyssä määrin piti tehdä luopumistyötä vielä hiljattainkin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä jokainen kokea itsensä siten miten tahtoo, eipä siinä mitään. Olen siis mielestäni keski-ikäistyvä nainen, mutta sisältä tietyllä tavalla ikinuori niiltä osin kuin se on mahdollista. Sama nuoruuden tyyli ei ole enää mahdollista, muutosta tapahtuu jatkuvasti ihmisen sisällä ja ulkona, mutta on mahdollista tietyllä tavalla säilyttää itsensä voisiko sanoa jopa viattoman asenteen omaavana. No ne tajuaa ketkä tajuaa, viaton siis siten että näkee mieluummin hyvän, vaikka tietääkin jo maailmasta ihan riittävästi muutakin puolta. Eli siis pitää kyynisyyttä itsestään etäällä. Kunhan elämänilo, huumorintaju ja kyky kaikenlaiseen rakkauteen säilyy, niin hyvinhän ihmisellä silloin pyyhkii. :) Ei keski-ikäinen ole haukkumasana ainakaan minun mielestäni. Sehän on hyvä ja ihanan turvallinen termi.

aloittaja

Vierailija
22/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:38"]

Keski-ikäistyvät naiset ovat parhaita!

t: keski-ikäistyvä mies (38v)

[/quote]

Puhut vähän mutta asiaa. :D

aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri just kertoi olevansa "kolmekymppinen". On samaa ikäluokkaa mun kanssa eli -76. Ollaan siks 39. En ite kehtais sanoo enää olevani kolmekymppinen...

Vierailija
24/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani vielä keski-ikäinen (olen 39), ehkä 45 on mulle se raja.. Mutta en ole todellakaan nuori, vaan aikuinen. Voisin mahdollisesti saada vielä lapsia, mutta en missään nimessä enää halua, enkä jaksa. Nyt nautin elämästä, kasvavista lapsista ja lisääntyvästä omasta ajasta.

Vierailija
25/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39, kaunis ja itsevarma, en todellakaan mikään nuori tyttönen enää. En kaipaa hetkeäkään nuoruuden epävarmuutta ja sähellystä. Töissä mulla on kokemusta ja auktoriteettiä. Olen terve ja hyväkuntoinen. Rakastan itseäni vihdoinkin.

Vierailija
26/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihan just 48 ja todellakin keski-ikäinen, mut enpä vaihtais siihen 25 enää. Paitsi et nyt alkaa se 50 kauhistuttamaan, et pitäiskö jotenkin aikuiseksi alkaa

Vierailija
27/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut olevani todella sujut sen asian kanssa, että täytin tänä vuonna 30, mutta kun luin että joku on 35 keski-ikäistyvä ja ihmiset yläpeukuttaa, mua alkoi ahdistaa todella paljon. En mä ole enää nuori, mutta en mä koe että keski-ikä olisi vielä lähelläkään..

Vierailija
28/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:03"]Mä olen kokenut olevani todella sujut sen asian kanssa, että täytin tänä vuonna 30, mutta kun luin että joku on 35 keski-ikäistyvä ja ihmiset yläpeukuttaa, mua alkoi ahdistaa todella paljon. En mä ole enää nuori, mutta en mä koe että keski-ikä olisi vielä lähelläkään..
[/quote]

Kolmenkympin jälkeen se keski-ikä alkaa kolkuttamaan pikkuhiljaa, se on vavahduttavaa tajuta kun on luullut olevansa ikuisesti nuori:)

Vierailija
29/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuon keski-ikäinen sanan korvata sanalla aikuinen? Se olisi mukavampi ilmaus. Ja kun juttelee noin yleisesti ihmisten kanssa, niin kyllä alle eläikäisiä sanotaan nuoriksi. esim. Hän on vielä nuori, ja jaksaa rakentaa talon, ja harrastaa. Ei makaa vain kotona.

Vierailija
30/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:17"]En mäkään mikään keski-ikäistyvä ole :) Vasta 45+ voi puhua moisesta.

N39
[/quote]

No höpö höpö, kyllä 39-vuotias on jo tukevasti keski -ikäistyvä. Et ole enää nuori nainen. On paljon helpompi myöntää se kuin leikkiä jotain wannabe-nuorta nelikymppisenä.
[/quote]

En olekaan nuori. Olen aikuinen. Keski-ikä koittaa sitten muutaman vuoden kuluttua.

N39

Vierailija
31/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrytäänkö noin monen mielestä muka suoraan "nuori aikuinen -> keski-ikäinen" :o?!? Että jos ei ole mielestään keski-ikäinen, niin luulee itseään "nuoreksi aikuiseksi"?? Siis minne ihmeeseen unohtui "aikuinen"? Miksi se 35-45 vuotias ei ole vain "aikuinen", vaan pitäisi olla joko nuori aikuinen tai jo keski-ikäinen? Sama kuin olisi vain kategoriat "pikkuauto" ja "tila-auto", ja unohdettaisiin siitä välistä ne autot jotka on vain.. autoja.

35v aikuinen nainen, ei mikään nuori mutta ei herran jestas keski-ikäinenkään! Hirveää olisi mieltää itsensä keski-ikäiseksi, kun vasta on suunnilleen päässyt siitä nuorten kategoriasta!

Vierailija
32/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:45"]

Mä olen yli nelikymppinen enkä tosiaan haluis olla enää kaksvitonen. Tän ikäisenä ei tarvi välittää paskan vertaa mitä muut musta ajattelee, olen ihan vapaa kaikesta sellaisesta. Ja ulkonäköpaineista ja kaikesta miellyttämisenhalusta.

[/quote]

Joo, jos pitäisi valilta 25 vee senaikaisella ajatusmaailmalla tai tää nykyinen 45 vee ryppyineen kaikkineen, niin en ikinä ottaisi sitä 25 veetä takaisin.

Vierailija
33/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM. edelleenkin siis kirjoitin koko ajan keski-ikäistyvä, siinä on sävyeroa ja vuosia välissä keski-ikäiseen. Tarkkuutta.

aloittaja

Vierailija
34/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:17"]

HUOM. edelleenkin siis kirjoitin koko ajan keski-ikäistyvä, siinä on sävyeroa ja vuosia välissä keski-ikäiseen. Tarkkuutta.

aloittaja

[/quote]

Joojoojoo mutta sun jälkeen on kovin moni väittänyt 3x ikäistä keski-ikäiseksi. Ollaanhan tässä itsekukin myös eläkeikää lähestyviä, vaikkei eläkeläisiä ollakaan.

Vierailija
35/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]Siirrytäänkö noin monen mielestä muka suoraan "nuori aikuinen -> keski-ikäinen" :o?!? Että jos ei ole mielestään keski-ikäinen, niin luulee itseään "nuoreksi aikuiseksi"?? Siis minne ihmeeseen unohtui "aikuinen"? Miksi se 35-45 vuotias ei ole vain "aikuinen", vaan pitäisi olla joko nuori aikuinen tai jo keski-ikäinen? Sama kuin olisi vain kategoriat "pikkuauto" ja "tila-auto", ja unohdettaisiin siitä välistä ne autot jotka on vain.. autoja.

35v aikuinen nainen, ei mikään nuori mutta ei herran jestas keski-ikäinenkään! Hirveää olisi mieltää itsensä keski-ikäiseksi, kun vasta on suunnilleen päässyt siitä nuorten kategoriasta!
[/quote]

Huh, juuri näin! Mähän olin vielä alkuvuodesta 29, en mitenkään koe että nyt tässä keski-ikää oltaisiin lähestymässä. Wtf oikeesti? :D T: se kolmekymppinen

Vierailija
36/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30- vuotiaana alkaa keski-ikä. Se ei ole mielipide, vaan tosiasia.

Vierailija
37/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:03"]Mä olen kokenut olevani todella sujut sen asian kanssa, että täytin tänä vuonna 30, mutta kun luin että joku on 35 keski-ikäistyvä ja ihmiset yläpeukuttaa, mua alkoi ahdistaa todella paljon. En mä ole enää nuori, mutta en mä koe että keski-ikä olisi vielä lähelläkään..
[/quote]

Kolmenkympin jälkeen se keski-ikä alkaa kolkuttamaan pikkuhiljaa, se on vavahduttavaa tajuta kun on luullut olevansa ikuisesti nuori:)
[/quote]

No eikä ala. Rauhoitu nyt.

Vierailija
38/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]Siirrytäänkö noin monen mielestä muka suoraan "nuori aikuinen -> keski-ikäinen" :o?!? Että jos ei ole mielestään keski-ikäinen, niin luulee itseään "nuoreksi aikuiseksi"?? Siis minne ihmeeseen unohtui "aikuinen"? Miksi se 35-45 vuotias ei ole vain "aikuinen", vaan pitäisi olla joko nuori aikuinen tai jo keski-ikäinen? Sama kuin olisi vain kategoriat "pikkuauto" ja "tila-auto", ja unohdettaisiin siitä välistä ne autot jotka on vain.. autoja. 35v aikuinen nainen, ei mikään nuori mutta ei herran jestas keski-ikäinenkään! Hirveää olisi mieltää itsensä keski-ikäiseksi, kun vasta on suunnilleen päässyt siitä nuorten kategoriasta! [/quote] Huh, juuri näin! Mähän olin vielä alkuvuodesta 29, en mitenkään koe että nyt tässä keski-ikää oltaisiin lähestymässä. Wtf oikeesti? :D T: se kolmekymppinen

[/quote]

Sinä olet keski-ikäistyvä. Piste. Halusit tai et.

Vierailija
39/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:03"]Mä olen kokenut olevani todella sujut sen asian kanssa, että täytin tänä vuonna 30, mutta kun luin että joku on 35 keski-ikäistyvä ja ihmiset yläpeukuttaa, mua alkoi ahdistaa todella paljon. En mä ole enää nuori, mutta en mä koe että keski-ikä olisi vielä lähelläkään.. [/quote] Kolmenkympin jälkeen se keski-ikä alkaa kolkuttamaan pikkuhiljaa, se on vavahduttavaa tajuta kun on luullut olevansa ikuisesti nuori:) [/quote] No eikä ala. Rauhoitu nyt.

[/quote]

Kyllä alkaa.

Vierailija
40/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="04.09.2015 klo 20:29"]

On tämä ihan jees, mutta ihan mielelläni palaisin kyllä kaksvitoseksi.

[/quote]

En mielelläni kyllä palaisi, olin paksuna silloin.