Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä on ihanaa olla keski-ikäistyvä nainen

Vierailija
04.09.2015 |

Kyllä, tähän tulokseen olen viimeinkin tullut. :) Tämä alkava aika on tuonut mukanaan tiettyjä jopa yllättäviä asioita elämääni, ja ne korvaavat nuoruuden uutuudenraikkauden (sekä ulkoisen että henkisen) ja muut sellaiset, joista tietyssä määrin piti tehdä luopumistyötä vielä hiljattainkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]Siirrytäänkö noin monen mielestä muka suoraan "nuori aikuinen -> keski-ikäinen" :o?!? Että jos ei ole mielestään keski-ikäinen, niin luulee itseään "nuoreksi aikuiseksi"?? Siis minne ihmeeseen unohtui "aikuinen"? Miksi se 35-45 vuotias ei ole vain "aikuinen", vaan pitäisi olla joko nuori aikuinen tai jo keski-ikäinen? Sama kuin olisi vain kategoriat "pikkuauto" ja "tila-auto", ja unohdettaisiin siitä välistä ne autot jotka on vain.. autoja. 35v aikuinen nainen, ei mikään nuori mutta ei herran jestas keski-ikäinenkään! Hirveää olisi mieltää itsensä keski-ikäiseksi, kun vasta on suunnilleen päässyt siitä nuorten kategoriasta! [/quote] Huh, juuri näin! Mähän olin vielä alkuvuodesta 29, en mitenkään koe että nyt tässä keski-ikää oltaisiin lähestymässä. Wtf oikeesti? :D T: se kolmekymppinen

[/quote]

Sinä olet keski-ikäistyvä. Piste. Halusit tai et.
[/quote]

No herrajumala, en ole :D sori nyt vaan.

Vierailija
42/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitte jopa tästäkin riidan aikaiseksi... :/ En jaksa tuollaisia riidanhaluisia naisia, ei kiinnosta. Heippa.

aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten odotettu elinikä on jotain 84, eli keski-ikä on siellä 40 korvilla. Mä koen olevani aikuinen, mutta en keski-ikäinen :D t.N36 Siinähän nillitätte vastaan, näin mä kuitenkin koen. Henkisesti olen nuori tietysti ikuisesti.

Vierailija
44/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:45"]Mä olen yli nelikymppinen enkä tosiaan haluis olla enää kaksvitonen. Tän ikäisenä ei tarvi välittää paskan vertaa mitä muut musta ajattelee, olen ihan vapaa kaikesta sellaisesta. Ja ulkonäköpaineista ja kaikesta miellyttämisenhalusta.
[/quote]

En kysy vittuillakseni vaan aidosta uteliaisuudesta, että miksi kaksvitosena koit eri tavalla, että pitää miellyttää muita ja miettiä mitä he sinusta ajattelevat?

Vierailija
45/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:03"]Mä olen kokenut olevani todella sujut sen asian kanssa, että täytin tänä vuonna 30, mutta kun luin että joku on 35 keski-ikäistyvä ja ihmiset yläpeukuttaa, mua alkoi ahdistaa todella paljon. En mä ole enää nuori, mutta en mä koe että keski-ikä olisi vielä lähelläkään.. [/quote] Kolmenkympin jälkeen se keski-ikä alkaa kolkuttamaan pikkuhiljaa, se on vavahduttavaa tajuta kun on luullut olevansa ikuisesti nuori:)

[/quote]

Oikeasti, en koskaan edes ajatellut mitään tällaisia keski-ikäjuttuja ennen kuin täytin 35. Silloin alkoi työpaikan vanhemmalta väeltä (naisilta 55-60) kuulumaan kaikkea juttua kuinka vanha olen siihen ja tähän. Olen varma, että ovat jotenkin elämän katkeroittamia ja kateellisia, kasvoiltani ei edelleenkään nelikymppisenäkin näy että olen nelikymppinen ja täydellä teholla jyllään työelämässä sekä privasti. Miellyttäviä työtovereita ovat muuten, mutta pieni kitkeryys on nyt iskenyt pintaan.