Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako sanoa miehelle on ihastunut?

Vierailija
23.03.2022 |

Ollaan tapailtu tässä joku 3kk, vähän ollaan nähty kuitenkin koska etäisyyttä. Mies jo aikaisemmin ilmaisi yhden asian yhteydessä ettei ole vielä ihastunut tai rakastunut, on hitaasti lämpiävää sorttia kuulemma. Itse mietin vaan olisiko sitten ihan kamalaa jos heitän vaan kaikki kortit peliin ja sanon että viihdyn hänen kanssa tai olen ihastunut, olisiko se ihan kamalaa ja pelottavaa? Tarkoituksena vaan ilmaista tunteeni , että ottaisin hänet jos saisin. Itse vielä roikun Tinderissä koska olo ettei mies vaikuta niin kiinnostuneelle kuin toivoisin. Olisikohan se naula arkkuun jos menisin paljastamaan tunteeni. Ehkä mies jo ilman sitäkin tajuaa mitä ajattelen.. tai sitten ei.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tapailla, jos ei ole ihastunut?

Vierailija
2/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on naula arkkuun, silloin mies ei ollut sinulle oikea. Eikö ole hyvä jos se selviää tässä vaiheessa eikä myöhemmin? En ole koskaan ymmärtänyt mitään pelailua näiden asioiden kanssa. Jos haluan sanoa jotain, sanon, oli reaktio sitten mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i. Naiset ei voikaan. Miehet voi 🙄

Vierailija
4/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan ja jos se tapailu loppuu siihen niin sit ei ollut sulle oikea. Kaikki tai ei mitään, turha jäädä roikkuu ja odottaa turhaan.

Vierailija
5/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota sanotaan vakipanoksi, ei seurusteluksi.

Vierailija
6/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäpelimies on saanut sut verkkoihinsa. Tykkäätkö siitä kun nämä seksidemonit käyttää sua?

Pimeys vetää puoleensa?

Vierailija
7/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäpelimies on saanut sut verkkoihinsa. Tykkäätkö siitä kun nämä seksidemonit käyttää sua?

Pimeys vetää puoleensa?

Kieltämättä välillä on vetänyt.

Vierailija
8/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä en vielä ensimmäisen tapaamisen en tosienkaan tapaamisen jälkeen ole ollut varma, että saattaisiko tässä olla nainen jonka kanssa olisin halukas ja valmis elämään parisuhteessa.

Eli saattaisiko ihastumiseni kasvaa rakkaudeksi asti. On useampi nainen joiden kanssa olen saattanut tavata ja nähdä useinkin, joten kai minussa tai heissä on jotain ihastuttavaakin.

Turhauttavinta onkin ollut ne kerrat kuin itse on jo ennättänyt ihastua ellei peräti jo hivenen rakatuakin toiseen kun toinenen haluaakin, olla "vain" kaveri tai ystävä. 

Molemmat erinomaisia ja monin tavoin rakkaita ja arvokkalita asioita. Mutta aina joskus sitä toivoisi, että vielä kohtaisin ja löytäsin Hänetkin, joka haluaisi kanssani elää ja  parisuhteessa. -  Toistaiseksi  Kohtaloni on ja tai on aina ollut vain parhaimmassakin tapauksessa päästä tai joutua kuten sanotaan friendzonelle. 

Kun tätä on jatkunut "jo" niin kauan, kuin on jatkunut niin alitajuisesti mielessäni on jo käynyt, että luko tämä omaan käyttäytymiseenikin epävarmuutta niin paljon, että tällä epävarmuudellani itse onnistun pilaamaan muutoin jo mahd. orastavankin parisuhteen alun. Esimerkiksi nainen odottaa (ellei sentään vaadi) että minä sanoisin hänelle suoraan, että olen häneen ihastunut mutta kun tätä ei vielä parin kuukaudenkaan jälkeen kuulu, niin hän päättelee, että ei en ole häneen ihastunut tai hän haluaa nopeampi liikeisemmän toiminnan miehen, eikä tuollaista kaltaistani vätystä joka ei vielä parin kuukauden jälkeen ole sanonut ihastuvansa, vaan tykkää vain mahdollsiuuksien mukaan kuluttaa ja viettää aikaansa kanssani. Soitteleekin ja välillä laittaa tekstiviestiä mutta, mutta hei mutta hyvä kaverijhan se on ja ystävä mutta, että parisuhteeseen niin....   

Vierailija
9/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus on aina hyvä asia, eivät miehetkään ole ajatustenlukijoita. Monille miehille omien tunteiden esiintuonti voi olla hankalaa. Onnea matkaan!

Vierailija
10/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi ennen miestä. Ja jos mies ei sano tai osoita tunteita lähtisin ajoissa lötkimään, haluatko miehen joka ei ole hulluna sinuun. Minä en.

Vierailija
11/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaillessa sanoo, ettei ole ihastunut, niin on kyllä ihan toivoton tapaus mihinkään suhteeseen. Kuuluu kategoriaan tinderiin koukuttuneet tapailumiehet. Jos haluat vain seksiä, siihen voi olla hyvä valinta. Mutta älä missään nimessä kuvittele liikoja. Normaali parisuhdemies on jo ihastunut muutaman tapaamiskerran jälkeen.

Vierailija
12/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimuus on aina hyvä asia, eivät miehetkään ole ajatustenlukijoita. Monille miehille omien tunteiden esiintuonti voi olla hankalaa. Onnea matkaan!

Niin. On varmasti totta, että monille meistä miehistä tunteidemme esiintuominen on hankalaa. Mutta kuten Ap osoittaa, niin ei se taida kovin helppoa olla aina naisillekaan. - Edelleenkin on naisia (ja varmaan myös miehiä) joiden mielestä sen pitäisi olla aina mies, joka osoittaa ja tekee sen ensimmäisen aloitteen / näyttää tai tuo muutoin juki kiinnostuksensa naista kohtaan. Vaikka nykyisin  tasa-arvoa ihannoivassa kulttuurissa aloitteen tekijänä voi olla (,tai olla olematta) kumpi vain. Pakkien saaminen ja torjutuksi tuleminen tuskin on kenellekään erityisen mieluisaa. Mutta ainakin itse arvostan suoria pakkeja enemmän kuin vaikka sitä, että toinen ghostaisi.   

Vierailija
13/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laittaa viestiä mies, joka sanoo, ettei ole yleisesti kiinnostunut parisuhteesta. Mitä ihmettä nää miehet oikein ajattelee? Miksi sitten viestittelee, jos ei kerran kiinnosta? En ymmärrä logiikkaa.

Jos pelkkää seksiä haluaa, niin eikö siihen riitä, että laittaa vain akuuttiin tarpeeseen "voidaanko tänään nähdä" viestin? Miks haluaa muuten viestitellä kuulumisia ja tutustua jne. Muka naisten logiikka vaikeeta ymmärtää. Mun mielestä miesten logiikka on paljon vaikeempaa.

Vierailija
14/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota sanotaan vakipanoksi, ei seurusteluksi.

Ja siihen pystyy naisetkin. Kun se aika elämästä on ohi, suhde päättyy. Nimimerk. 7 vuotta sitoutumaton

Mielestäni se on sitten yksilötasoista suoraselkäisyyttä, ettei tapailukumppaniaan anna olla siinä uskossa, että suhteella on mahdollisuus edetä johonkin. Silloin ei pelata avoimin kortein. Samoin seksisuhteessa päätetään, että jos toiselle tulee tunteet mukaan niin niistä kerrotaan, mutta ellei toinen tunne samoin niin seksisuhdetta ei toisen satuttamisen vuoksi jatketa.

En siis kiellä vetovoimaa. Kyllähän hyvä seksi vaatii vetovoiman ;)

Vierailija
15/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaillessa sanoo, ettei ole ihastunut, niin on kyllä ihan toivoton tapaus mihinkään suhteeseen. Kuuluu kategoriaan tinderiin koukuttuneet tapailumiehet. Jos haluat vain seksiä, siihen voi olla hyvä valinta. Mutta älä missään nimessä kuvittele liikoja. Normaali parisuhdemies on jo ihastunut muutaman tapaamiskerran jälkeen.

En yleistäisi ihan noin suoraan. En ole ulkonäkökeskeinen ja siksi minulla kestää pitkään, ennen kuin tunnen toisen ihmisen tarpeeksi hyvin ihastuakseni. Voin toki useastakin ihmisestä niin miehestä kuin naisestakin, lapsesta, mummosta, vaarista todeta yhden tapaamisen jälkeen, että olipas todella mukavan oloinen, mutta parisuhdemielessä ihastuminen vaatii kohdallani luonteen parempaa tuntemista. N49

Vierailija
16/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle laittaa viestiä mies, joka sanoo, ettei ole yleisesti kiinnostunut parisuhteesta. Mitä ihmettä nää miehet oikein ajattelee? Miksi sitten viestittelee, jos ei kerran kiinnosta? En ymmärrä logiikkaa.

Jos pelkkää seksiä haluaa, niin eikö siihen riitä, että laittaa vain akuuttiin tarpeeseen "voidaanko tänään nähdä" viestin? Miks haluaa muuten viestitellä kuulumisia ja tutustua jne. Muka naisten logiikka vaikeeta ymmärtää. Mun mielestä miesten logiikka on paljon vaikeempaa.

Tarkoitatko, että et pysty ymmärtämään sitä, että mies haluaisi olla sinun kanssasi "vain" kaveri ellei peräti ystävä vaikka ei olisi kiinnostunut sinun tai yleisemmin kenenkään kanssa juuri nyt asettumaan ja olemaan parisuhteessa... Se on sitten toinen juttu millaista kaveruutta tai ystävyyttä mies haluaisi kanssasi. - Itselläni on useampikin naispuolinen kaveri ja ystävä mutta joidenkin mielestä tällainen ei voi olla mitenkään mahdollista. Ei vallankaan kun vielä täydennän, ettei yksikään heistä ole minulle (normaalin libidon omaavalle heteromiehelle) potentiaalinen seksikumppani.  

Vierailija
17/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. On varmasti totta, että monille meistä miehistä tunteidemme esiintuominen on hankalaa. Mutta kuten Ap osoittaa, niin ei se taida kovin helppoa olla aina naisillekaan. - Edelleenkin on naisia (ja varmaan myös miehiä) joiden mielestä sen pitäisi olla aina mies, joka osoittaa ja tekee sen ensimmäisen aloitteen / näyttää tai tuo muutoin juki kiinnostuksensa naista kohtaan. Vaikka nykyisin  tasa-arvoa ihannoivassa kulttuurissa aloitteen tekijänä voi olla (,tai olla olematta) kumpi vain. Pakkien saaminen ja torjutuksi tuleminen tuskin on kenellekään erityisen mieluisaa. Mutta ainakin itse arvostan suoria pakkeja enemmän kuin vaikka sitä, että toinen ghostaisi.   

Ap:n tilanteessa mies on nimen omaan sanonut, ettei kiinnosta. Silti hyvin epäloogisesti jatkaa tapailua. Kyllä siinä kynnys kertoa tunteistaan nousee kellä tahansa, jos itse on ihastunut ja toinen nimen omaan sanoo, ettei ole. Mun mielestä ap on tavallaan jo saanut pakit. Mies vaan silti jatkaa tapailua, mikä on todella hämmentävää. Haluaa, mutta ei halua.

Vierailija
18/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin tapaillut, vaikkei ole mitään kiinnostusta muuten kuin kaverina.

T. Nainen

Vierailija
19/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että et pysty ymmärtämään sitä, että mies haluaisi olla sinun kanssasi "vain" kaveri ellei peräti ystävä vaikka ei olisi kiinnostunut sinun tai yleisemmin kenenkään kanssa juuri nyt asettumaan ja olemaan parisuhteessa... Se on sitten toinen juttu millaista kaveruutta tai ystävyyttä mies haluaisi kanssasi. - Itselläni on useampikin naispuolinen kaveri ja ystävä mutta joidenkin mielestä tällainen ei voi olla mitenkään mahdollista. Ei vallankaan kun vielä täydennän, ettei yksikään heistä ole minulle (normaalin libidon omaavalle heteromiehelle) potentiaalinen seksikumppani.  

Ei ole kyse "vain kaveri"-tapauksesta. Seksiä haluaa kyllä. Mutta miksi haluaa muutenkin tutustua, jos ei mikään suhde kiinnosta?

Vierailija
20/31 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tilanteessa mies on nimen omaan sanonut, ettei kiinnosta. Silti hyvin epäloogisesti jatkaa tapailua. Kyllä siinä kynnys kertoa tunteistaan nousee kellä tahansa, jos itse on ihastunut ja toinen nimen omaan sanoo, ettei ole. Mun mielestä ap on tavallaan jo saanut pakit. Mies vaan silti jatkaa tapailua, mikä on todella hämmentävää. Haluaa, mutta ei halua.

Missä kohtaa mies tuon sanoi ja millaisissa olosuhteissa. - Joku on saattanut tokaista jo muutaman tapailukerran toiselle miten ihastuttava toinen on. (Jotkut harastavat seksiäkin jo ensimmäiten treffien yhteydessä) mutta toinne on saattanut vaistomaiesti toppuutella, että enhän mää nyt ni-in. - Ja on toki mahdollista, että mies haluaa olla oikeasti Ap:n kaveri tai ystävä ja siksi haluaa jatkaa tapailua ja viestittelyä Ap;n kanssa. Mutta eiväthän kaikki ymmärrä naisten ja miesten platonista suhdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi