Mitenköhän voisin estää itseäni lähettämästä katkeraa viestiä
eräälle miehelle? Hän oli kiinnostunut minusta niin että pääsi eräänlaisen muurini tai panssarini läpi ja sitten ihastuttuani hän ei enää ollutkaan kiinnostunut.
Tiedän, että vielä odotan hänen kontaktinottoaan, mutta todennäköisyys sille, että ikinä saan häntä ja kerrottua hänelle edes, mitä hän minulle ja minussa aiheutti on todella pieni.
Ja kun kohtaan sen tosiasian, etten enää (lähes) varmasti saa häntä, niin alan lähetellä rumia vittuiluviestejä. En mahda itselleni mitään tavallaan. En näe enää mitään syytä pysyä hänen silmissään kunnioitettuna naisena, enkä kai hänen minun silmissäni. Silti tiedän, että kadun katkerasti koska OIKEASTI olisin halunnut saada sen suhteen ja hänen tukensa ja muutakin.
Mutta mitä se minua lohduttaa, kun hän tavallaan vei ne minulta? Olen ihan onneton.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:47"]
Päätä että menestys on paras kosto. Että joskus hän vielä itkee perääai.
[/quote]
Nyt kun mulla on vielä aika paljon tunteita häntä kohtaan niin en pysty ilahtumaan tästä :( Vaikka toimis jos ei ois enää rakkautta tunteina jäljellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:50"]
Kuinka vanhoja olette?
[/quote]
Liian vanhoja. Kuinka niin?
ap
Mietin vain, että jos mies sekoilee eikä halua sitoutua, koska ei ole vielä aikuistunut riittävästi, mutta toisaalta vaikutatte jo ihan kypsiltä ihmisiltä. Ei vaan koskaan voi tietää, onko ketjun aloittaja 19- vai 36-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:43"]
Vittuiluviestittele ja sen jälkeen mies on niin iloinen, että jätti sut, sekoboltsin
[/quote]
Joo tosiaan ajattelen tätä jos meinaan lähettää :) En halua tuota skenaariota :) Mies saa surra, kun ei enää olla sit "mitään", ystäviäkään, ellei sit itse soita. Tosin en enää tiedä mitä silloinkaan tekisin.
ap
Mullakin ollut tollanen. Se oli suhde, kesti 3-4 kk. Hanmasta purren surun sen pois. Muutama kk meni.
Mies sekoilee, koska hänellä tosiaan on niitä ongelmia. Eikä sillä rakkautta ole. En tiedä, miksi se, että ihastuin oli liikaa. Tuntuu ihan hirveältä. Ja vituttaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:57"]
Mies sekoilee, koska hänellä tosiaan on niitä ongelmia. Eikä sillä rakkautta ole. En tiedä, miksi se, että ihastuin oli liikaa. Tuntuu ihan hirveältä. Ja vituttaa.
ap
[/quote]
Miksi alapeukut? ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:57"]
ap
[/quote]
Ettekö usko, ettei mies saa rakkautta mistään, vai siis miksi alapeukut? No kun ei saa. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat olemaan vuodesta toiseen yksin ja ilman kumppania erinäisistä syistä. Tällä miehellä ne ovat ne sen ongelmat se syy.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:57"]
ap
[/quote]
Ettekö usko, ettei mies saa rakkautta mistään, vai siis miksi alapeukut? No kun ei saa. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat olemaan vuodesta toiseen yksin ja ilman kumppania erinäisistä syistä. Tällä miehellä ne ovat ne sen ongelmat se syy.
ap
[/quote]Miksi se ei saa rakkautta?
Toinen näkökanta:
Olen ollut se jolle vittuiltiin vastaavassa tilanteessa, tai siis nii että se toinen oli todella kiinnostunut ja minä en. Seuraus: ahdistuin ja aloin välttelemään koko henkilöä. Oli ja on yhteinen kaveripiiri ja jättäydyin hetkeksi takavasemmalle piiristä ja sen riennoista kun ahdisti niin paljon se tyyppi.
Enkä muuten syyllistynyt juuri tippaakaan hänen päänauonnastaan ja henkisestä turpaanvedosta(yrityksestä), eli se vituksinta meni tässä tapauksessa melko totaalisen hukkaan.
Eli voi olla että mies ei edes ota vittuilustasi mitään vaaria, vaan ainoastaan ahdistuu ja vaivautuu.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:08"]Toinen näkökanta:
Olen ollut se jolle vittuiltiin vastaavassa tilanteessa, tai siis nii että se toinen oli todella kiinnostunut ja minä en. Seuraus: ahdistuin ja aloin välttelemään koko henkilöä. Oli ja on yhteinen kaveripiiri ja jättäydyin hetkeksi takavasemmalle piiristä ja sen riennoista kun ahdisti niin paljon se tyyppi.
Enkä muuten syyllistynyt juuri tippaakaan hänen päänauonnastaan ja henkisestä turpaanvedosta(yrityksestä), eli se vituksinta meni tässä tapauksessa melko totaalisen hukkaan.
Eli voi olla että mies ei edes ota vittuilustasi mitään vaaria, vaan ainoastaan ahdistuu ja vaivautuu.
[/quote]Niin, ja sit voi olla et se mies ei edes ahdistu eikä vaivaudu.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:08"]
eräälle miehelle? Hän oli kiinnostunut minusta niin että pääsi eräänlaisen muurini tai panssarini läpi ja sitten ihastuttuani hän ei enää ollutkaan kiinnostunut.
Tiedän, että vielä odotan hänen kontaktinottoaan, mutta todennäköisyys sille, että ikinä saan häntä ja kerrottua hänelle edes, mitä hän minulle ja minussa aiheutti on todella pieni.
Ja kun kohtaan sen tosiasian, etten enää (lähes) varmasti saa häntä, niin alan lähetellä rumia vittuiluviestejä. En mahda itselleni mitään tavallaan. En näe enää mitään syytä pysyä hänen silmissään kunnioitettuna naisena, enkä kai hänen minun silmissäni. Silti tiedän, että kadun katkerasti koska OIKEASTI olisin halunnut saada sen suhteen ja hänen tukensa ja muutakin.
Mutta mitä se minua lohduttaa, kun hän tavallaan vei ne minulta? Olen ihan onneton.
[/quote]
Käytöksesi osoittaa että mies teki oikean päätöksen.
Vittuiluviestit lisäävät miehen hyvänolon tunnetta oikeasta päätöksestä. ('vidu mikä seko skitso').
Todennäköisesti joku asia käytöksessäsi paljasti luonteesi etukäteen.
Parasta ITSELLESI olisi että katsot peiliin ja mietit syvällisesti oman pääsi sisältöä.
T. M46
Itse olen aina puhunut suuni puhtaaksi. Yleensä siinä vaiheessa kun kyrsii niin paljon että on täysin samantekevää mitä toinen osapuoli ajattelee minusta. Se on helpottanut, suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:57"]
Itse olen aina puhunut suuni puhtaaksi. Yleensä siinä vaiheessa kun kyrsii niin paljon että on täysin samantekevää mitä toinen osapuoli ajattelee minusta. Se on helpottanut, suosittelen.
[/quote]
Hullua. Jos toinen ei halua, niin toinen ei halua, mikä sinäkin oikein luulet olevasi tekemään noin. Noissa tilanteissa luonne punnitaan. Kyllä pitää olla sivistymätön ja mauton tyyppi, jos alkaa vittuilla perään, mutta niinhän te monet täällä vaikutatte olevan. Ja on ihan oikein, kun tulette jätetyiksi, sen luonteenne on täytynyt näkyä jo ennalta teistä.
Koita tuoda paha olosi rakentavasti ulos! Varmastikin voit kertoa myös asiallisesti mitä mies on sinulle aiheuttanut. Ihailen sua siksi että tiedostat noi tunteet ja tarpeen oikeasti vittuilla miehelle, koska itse aina nielen pettymyksen ja surun... olen kuin ei olisikaan ja se sattuu myös. Eli tuo tunteet esille jotenkin, varmasti pystyt siihen tilanteeseen parhaimmalla tavalla!
Mä tiedän tuon tunteen. Mua on loukattu niin pahasti tässä uudessa suhteessa etten enää edes pysty raivoamaan. Mies petti minkä kerkesi. Usko mua, ei se raivoaminen oikeastaan auta. Mies ei ymmärrä. Ja jos ihminen ei halua jotain asiaa ymmärtää, se ei myöskään ymmärrä. Ei pakottaakaan oikeastaan voi.
Kerää kaiken itsekunnioituksesi ja lähde. Paina ovi hiljaa perästäsi kiinni.
Varmaan aika normaali puolustautumisreaktio, että alat käyttäytymään kuin et pitäisi miehestä ja hänellä ei olisi mitään merkitystä. Voit tietenkin ilmaista harmituksesi miehelle, mutta ei kannata antaa aihetta kunnianloukkaussyytteisiin kumminkaan.
Ymmärrän että tuntuu pahalta tulla torjutuksi mutta silti.. Jos toinen ei olekaan valmis suhteeseen tai ei olekaan ihastunut, on typerää alkaa piinaamaan tai haukkumaan. Oon joskus ollut tuollaisessa tilanteessa että on tehnyt mieli haukkua se maan rakoon joka kieltäytyy.
Mutta miltä se minun mielestäni tuntuu, jos kieltäydyn seurasta ja saan sen jälkeen kuulla olevani "huora" ja vaikka mitä? Ei ole väärin kieltäytyä seurasta, jos ei itse halua. Eihän sille mitään mahda. Kannattaa hengittää syvään, laskea kymmeneen ja asettua toisen asemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:57"] Mies sekoilee, koska hänellä tosiaan on niitä ongelmia. Eikä sillä rakkautta ole. En tiedä, miksi se, että ihastuin oli liikaa. Tuntuu ihan hirveältä. Ja vituttaa. ap [/quote] Ettekö usko, ettei mies saa rakkautta mistään, vai siis miksi alapeukut? No kun ei saa. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat olemaan vuodesta toiseen yksin ja ilman kumppania erinäisistä syistä. Tällä miehellä ne ovat ne sen ongelmat se syy. ap [/quote]Miksi se ei saa rakkautta?
[/quote]
No daa. Miten se toimi minunkin kanssani? Kerroin hänelle, että oon ihastunut niin heti alkoi vaikuttaa sille, ettei ole kiinnostunut.
Eli ei uskalla tai jotain.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:08"]
[/quote]
Käytöksesi osoittaa että mies teki oikean päätöksen.
Vittuiluviestit lisäävät miehen hyvänolon tunnetta oikeasta päätöksestä. ('vidu mikä seko skitso').
Todennäköisesti joku asia käytöksessäsi paljasti luonteesi etukäteen.
Parasta ITSELLESI olisi että katsot peiliin ja mietit syvällisesti oman pääsi sisältöä.
T. M46
[/quote]
Joo mähän jo päätin, että noin en tee, enkä ole tähän asti vittuillut yhtään. Mutta luultavasti en tule ottamaan lainkaan yhteyttä ja nyt se alkaakin olla mulle jo mahdollista ilman hirveitä sydänsuruja. Aiemmin aina suretti se, että mies on aina vaan yksin, vaikka samalla ahdisti se, etten edes minä kiinnosta, vaikka en ollut mielestäni mitenkään ollut liian tuppautuva enkä muutakaan sellaista mistä miehet yleensä ei pidä. Kerroin vain tunteistani, niin se olikin virhe :/ Mutta en ymmärrä, miksi mun olis pitänyt vain olla kaveria ja päätyä kaverizonelle, nyt annoin miehelle mahdollisuuden ymmärtää, että minua kiinnostaisi enempikin (olematta mitenkään päällekäyvä) ja jos ei mies edes paremmin halua tutustua (se pelkää ja ahdistuu seksistäkin, kuten minäkin. Mä en ole sitä sille tosin sanonut) niin ei voi sit mitään. Mietin siis, että luulikohan se, että odotan heti suorituksia seksissä, vaikka en tosiaankaan.
ap
Kuinka vanhoja olette?