Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän voisin estää itseäni lähettämästä katkeraa viestiä

Vierailija
03.09.2015 |

eräälle miehelle? Hän oli kiinnostunut minusta niin että pääsi eräänlaisen muurini tai panssarini läpi ja sitten ihastuttuani hän ei enää ollutkaan kiinnostunut. 

Tiedän, että vielä odotan hänen kontaktinottoaan, mutta todennäköisyys sille, että ikinä saan häntä ja kerrottua hänelle edes, mitä hän minulle ja minussa aiheutti on todella pieni. 

Ja kun kohtaan sen tosiasian, etten enää (lähes) varmasti saa häntä, niin alan lähetellä rumia vittuiluviestejä. En mahda itselleni mitään tavallaan. En näe enää mitään syytä pysyä hänen silmissään kunnioitettuna naisena, enkä kai hänen minun silmissäni. Silti tiedän, että kadun katkerasti koska OIKEASTI olisin halunnut saada sen suhteen ja hänen tukensa ja muutakin. 

Mutta mitä se minua lohduttaa, kun hän tavallaan vei ne minulta? Olen ihan onneton.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla suhteenne on edennyt? Mies oli ensin siis kiinnostuneempi? Oletteko tunteneet jo pitkään ja viettäneet paljon aikaa yhdessä? Ymmärrän tilanteesi hyvin, sillä olen itse ollut aika samanlaisessa tilanteessa. Tuolloin kerroin kyllä tuntemukseni miehelle ja päädyimme lopulta lyhyehköön suhteeseen. Vaikka se ei kestänyt kauan, olen kuitenkin onnellinen siitä, että sain suuni auki ja tavallaan katsottua tuon kortin. Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
22/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:23"]Mulla sama. :( ajattelet nyt vaan niin että shit happens ja jatkat elämää. Pyyhi se mies mielestäsi. Jos se on tarkoitettu tapahtumaan, se tulee kyllä tapahtumaan. Älä tee itsestäsi hölmöä
[/quote]

Shit happens ha löydät paremman juuri oikean miehen kun jatkat eteenpäin etkä jumi jossain paskassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikein kykene seurustelemaan, mutta se ei auta mua yhtään, koska mä jäin siihen käsitykseen, että nähtyään muurini läpi mies ei enää ollut kiinnostunut. Mulla on siis tosi ambivalentti tilanne, eli tavallaan tajuan kipukohtien olevan omiani, koska minusta ei kukaan ole kiinnostunut erään seikan takia ja en tässäkään tapauksessa uskonut että olisi. Ja kun luulinkin niin se oli minulle TOSI ISO JUTTU. 

Mutta eihän mies voinut sitä tietää ja niin tuli rikkinäisyyttään (jolle hänkään ei mahda mitään) satuttaneeksi minua. Mutta ei pyydä anteeksi varmaan ikinä, koska ei tiedä ensinnäkään mille minusta tuntuu. ap

Vierailija
24/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:30"]Uskot, että miehelle tulisi paha mieli jos hän tietäisi kuinka sua satutti, mutta on täysin mahdollista, että eittä ei. Hän voi myös olla pohjimmiltaan tunnekylmä paskiainen, joka vaan naureskelee kaveteittansa kanssa hullulle ämmälle, tai mikä vielä pahempaa, säälii sinua. "Hell hath no fury, hehheh" ylemmyydentuntoisesti.

Voin sanoa, ettei todellakaan jannata, rikot vain itseäsi liikaa. Ota etäisyyttä, poista yhteystiedot ja mahd somekontaktit, ja hemmottele itseäsi vaikka leffalla tai lasilla viiniä.

Mulla on tästä kokemusta, ja nykyään pyrin esittämään, että kaikki ok, ja olen vain viileän etäinen. Turha näyttää kipua miehelle, kun hän ei kuitenkaan oikeasti välitä.
[/quote]

En ymmärrä alapeukkua. Kokemusta nimittäin on.

Vierailija
25/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:15"]

Niin kun tää on mun ensimmäinen ja ainoa suhde, jossa ollaan päästy siihen pisteeseen, että en ole ensimmäisten torjuntojen tullessa laittanut vittuiluviestejä vaan olen jaksanut ymmärtää miestäkin ja se tuntuu toisaalta mukavalta. Mutta juuri se, ettei mies koskaan saa tietää mitä tekikään mulle aiheuttaa sen tunteen, että se ansaitsee mun vittuiluni, jos tää lopahtaa tähän. Ei siis olla seurusteltu eikä mitään, molemmat aika vaikeita persoonia, siihen miehenkin liinojen kiinnilaitto pohjautuu. Että hänelläkin on vaikeaa luottaa jne. Mutta mä luulin, että se johtui siitä, etten mä kiinnostanutkaan ja sain hirveät sydänsurut ja niistä haluaisin tavallaan kostaa, vaikka itseänikin häiritsee, että onko mun ihan pakko kostaa, vaikka mulle tulikin hirveä mieli, enkä voi kertoa asioiden (tunteitteni) oikeaakaan laitaa.

ap

[/quote]

Mikset voisi kertoa miehelle asian oikeaa laitaa? Tai olla kertomatta. Mutta jos laitat vittuiluviestin, sen jälkeen mies ei ainakaan ole enää ikinä kiinnostunut. Eri asia on, jos mies jotenkin tahallaan olisi halunnut satuttaa sinua, silloin sanoisin että vittuile sydämesi kyllyydestä...mutta en saanut tällaista kuvaa viestistäsi. Pelkkä kiinnostuksen puutekaan ei mikään synti ole. Mies on ensin halunnut tutustua sinuun ja paremmin sinut tuntiessaan on huomannut, ettei olekaan kiinnostunut jatkamaan. Siihen on hänellä oikeus, eikä se ole aihe vittuilulle. Vai lupailiko mies sulle liikaa/valehteli?

Vierailija
26/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"]Se on ihan järkyttävää, miten sitä haluaa alkaa satuttaa toista. Vaikka ei muuta haluaisi, kuin että toinen välittäisi. Ihan hirvee tilanne, inhoan tätä. Se raivo on kosto siitä, että sai mun sydämen särjettyä. En voi ajatella sitä raivoani siis aiheettomaksi.

ap
[/quote]

Höpöhöpö, uutta putkeen. Ei kukaan oo noin ainutlaatuinen. Et rakastunut mieheen, oot rakastunut unelmaasi, joka on sun mielikuvituksen tuotetta

Vierailija
27/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"]Se on ihan järkyttävää, miten sitä haluaa alkaa satuttaa toista. Vaikka ei muuta haluaisi, kuin että toinen välittäisi. Ihan hirvee tilanne, inhoan tätä. Se raivo on kosto siitä, että sai mun sydämen särjettyä. En voi ajatella sitä raivoani siis aiheettomaksi. ap [/quote] Se raivo on oikeestaan sua itseäsi kohtaan, kun päästit sen miehen liian lähelle. Yriyä etsiä joku rakentava tapa purkaa sitä. Se ei ollut se tyyppi, joksi sitä luulit. Nyt nuolet haavasi kaikessa rauhassa. Laita kännykkä lukolliseen kaappiin. Ajattele, että se voittaa, jos viesteilet.

[/quote]

Niin, tää on ehkä lähinnä. Auttaa hiukan tämä viestisi. Ajattelenpa tätä asiaa. Kiitos. ap

Vierailija
28/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"]Se on ihan järkyttävää, miten sitä haluaa alkaa satuttaa toista. Vaikka ei muuta haluaisi, kuin että toinen välittäisi. Ihan hirvee tilanne, inhoan tätä. Se raivo on kosto siitä, että sai mun sydämen särjettyä. En voi ajatella sitä raivoani siis aiheettomaksi. ap [/quote] Höpöhöpö, uutta putkeen. Ei kukaan oo noin ainutlaatuinen. Et rakastunut mieheen, oot rakastunut unelmaasi, joka on sun mielikuvituksen tuotetta

[/quote]

No, joskus on. ap

Vierailija
29/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:38"]Mies ei oikein kykene seurustelemaan, mutta se ei auta mua yhtään, koska mä jäin siihen käsitykseen, että nähtyään muurini läpi mies ei enää ollut kiinnostunut. Mulla on siis tosi ambivalentti tilanne, eli tavallaan tajuan kipukohtien olevan omiani, koska minusta ei kukaan ole kiinnostunut erään seikan takia ja en tässäkään tapauksessa uskonut että olisi. Ja kun luulinkin niin se oli minulle TOSI ISO JUTTU. 

Mutta eihän mies voinut sitä tietää ja niin tuli rikkinäisyyttään (jolle hänkään ei mahda mitään) satuttaneeksi minua. Mutta ei pyydä anteeksi varmaan ikinä, koska ei tiedä ensinnäkään mille minusta tuntuu. ap
[/quote]

Vaikka tietäiskin, niin tuskin saisit mitään closurea. Tai edes sitä anteeksipyyntöä.

Itse olen vastaavassa tilanteessa, ja olen aivan hiljaa. En tosiaan halua, että ylpeyskin vielä kärsii sydämen lisäksi.

Elämä on.

Vierailija
30/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:29"]

Niikuin mitä? Ihanteita? Ei tule mieleen. Millaisia?

[/quote]No miten toivoisit ihmisten suhtautuvan sinuun ja sinulle tärkeisiin asioihin? Siinähän se ihanne.

Vierailija
31/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko avautua niin kirjoita puhelimen muistioon ne viestit joka päivä jos tekee mieli ja katso esim viikon päästä et haluutko lähettää sen todella. Toimii ja auttaa purkautumaan

Vierailija
32/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuiluviestittele ja sen jälkeen mies on niin iloinen, että jätti sut, sekoboltsin

Vierailija
33/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:30"]Uskot, että miehelle tulisi paha mieli jos hän tietäisi kuinka sua satutti, mutta on täysin mahdollista, että eittä ei. Hän voi myös olla pohjimmiltaan tunnekylmä paskiainen, joka vaan naureskelee kaveteittansa kanssa hullulle ämmälle, tai mikä vielä pahempaa, säälii sinua. "Hell hath no fury, hehheh" ylemmyydentuntoisesti. Voin sanoa, ettei todellakaan jannata, rikot vain itseäsi liikaa. Ota etäisyyttä, poista yhteystiedot ja mahd somekontaktit, ja hemmottele itseäsi vaikka leffalla tai lasilla viiniä. Mulla on tästä kokemusta, ja nykyään pyrin esittämään, että kaikki ok, ja olen vain viileän etäinen. Turha näyttää kipua miehelle, kun hän ei kuitenkaan oikeasti välitä. [/quote] En ymmärrä alapeukkua. Kokemusta nimittäin on.

[/quote]

No ei vaan aivan sovi mun tilanteeseeni. Aina näitä miehet naureskelee. Se tästä nyt vielä puuttuu, että se naureskelis mulle. Vaikka ehkei käy nyt ilmi tässä, mutta kummiskin. Kyllä se on jollainlailla ollu pahoillaan, mutta ei tod tarpeeksi ja ei se edes tiedä, miten tärkeä tää juttu oli mulle.

ap

Vierailija
34/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:27"]Se on ihan järkyttävää, miten sitä haluaa alkaa satuttaa toista. Vaikka ei muuta haluaisi, kuin että toinen välittäisi. Ihan hirvee tilanne, inhoan tätä. Se raivo on kosto siitä, että sai mun sydämen särjettyä. En voi ajatella sitä raivoani siis aiheettomaksi. ap [/quote] Se raivo on oikeestaan sua itseäsi kohtaan, kun päästit sen miehen liian lähelle. Yriyä etsiä joku rakentava tapa purkaa sitä. Se ei ollut se tyyppi, joksi sitä luulit. Nyt nuolet haavasi kaikessa rauhassa. Laita kännykkä lukolliseen kaappiin. Ajattele, että se voittaa, jos viesteilet.

[/quote]

Niin, tää on ehkä lähinnä. Auttaa hiukan tämä viestisi. Ajattelenpa tätä asiaa. Kiitos. ap
[/quote]

Hyvä

Vierailija
35/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:29"]

Niikuin mitä? Ihanteita? Ei tule mieleen. Millaisia?

[/quote]No miten toivoisit ihmisten suhtautuvan sinuun ja sinulle tärkeisiin asioihin? Siinähän se ihanne.

[/quote]

Kuulostaa aivan toivottomalta, että mun toivomuksilla olisi mitään väliä.

ap

Vierailija
36/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:43"]

Vittuiluviestittele ja sen jälkeen mies on niin iloinen, että jätti sut, sekoboltsin

[/quote]

Kiitos. (Eli ehken laita niitä, mmmm haha)

ap

Vierailija
37/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:30"]Uskot, että miehelle tulisi paha mieli jos hän tietäisi kuinka sua satutti, mutta on täysin mahdollista, että eittä ei. Hän voi myös olla pohjimmiltaan tunnekylmä paskiainen, joka vaan naureskelee kaveteittansa kanssa hullulle ämmälle, tai mikä vielä pahempaa, säälii sinua. "Hell hath no fury, hehheh" ylemmyydentuntoisesti. Voin sanoa, ettei todellakaan jannata, rikot vain itseäsi liikaa. Ota etäisyyttä, poista yhteystiedot ja mahd somekontaktit, ja hemmottele itseäsi vaikka leffalla tai lasilla viiniä. Mulla on tästä kokemusta, ja nykyään pyrin esittämään, että kaikki ok, ja olen vain viileän etäinen. Turha näyttää kipua miehelle, kun hän ei kuitenkaan oikeasti välitä. [/quote] En ymmärrä alapeukkua. Kokemusta nimittäin on.

[/quote]

No ei vaan aivan sovi mun tilanteeseeni. Aina näitä miehet naureskelee. Se tästä nyt vielä puuttuu, että se naureskelis mulle. Vaikka ehkei käy nyt ilmi tässä, mutta kummiskin. Kyllä se on jollainlailla ollu pahoillaan, mutta ei tod tarpeeksi ja ei se edes tiedä, miten tärkeä tää juttu oli mulle.

ap
[/quote]

Tiedän "kivan" miehen, joka silti levitteli asioitamme kaveripiiriinsä, ja se loukkas enemmän kuin mikään muu.

Vierailija
38/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanteessa nappaisin bentson tai unilääkkeen ja menisin nukkumaan.

Vierailija
39/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä että menestys on paras kosto. Että joskus hän vielä itkee perääai.

Vierailija
40/66 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:38"]Mies ei oikein kykene seurustelemaan, mutta se ei auta mua yhtään, koska mä jäin siihen käsitykseen, että nähtyään muurini läpi mies ei enää ollut kiinnostunut. Mulla on siis tosi ambivalentti tilanne, eli tavallaan tajuan kipukohtien olevan omiani, koska minusta ei kukaan ole kiinnostunut erään seikan takia ja en tässäkään tapauksessa uskonut että olisi. Ja kun luulinkin niin se oli minulle TOSI ISO JUTTU.  Mutta eihän mies voinut sitä tietää ja niin tuli rikkinäisyyttään (jolle hänkään ei mahda mitään) satuttaneeksi minua. Mutta ei pyydä anteeksi varmaan ikinä, koska ei tiedä ensinnäkään mille minusta tuntuu. ap [/quote] Vaikka tietäiskin, niin tuskin saisit mitään closurea. Tai edes sitä anteeksipyyntöä. Itse olen vastaavassa tilanteessa, ja olen aivan hiljaa. En tosiaan halua, että ylpeyskin vielä kärsii sydämen lisäksi. Elämä on.

[/quote]

Tääkin on hyvä, toi on totta. Se tyyppi on niin sekaisin naisten suhteen kuin seinäkello, että tuo on todennäköisin skenaario kyllä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi