Tein virheen, kun olen äänestänyt vihreitä ja vasemmislotiittoa!
Kommentit (42)
Nehän on samaa puoluetta, toinen on vain liittänyt puiden halaamisen siihen mukaan.
No nyt on kyllä kaikista puolueista poliitikkojen laadun pohjanoteeraus. En ole ikinä nähnyt tälläistä ammattitaidottomuutta ja pelleilyä. Kaduttaa kun yleensä äänestin. Ideologiat ovat hävinneet ja ihan kuin joku tositeeveeformaatti tullut tilalle.
Perussuomalaiset ovat ainoita, jotka pitävät tavallisen suomalaisen puolta. Harmi vaan että pakolaisasiassa Stubb-Sipilä ajavat meitä täysillä rotkon reunalle. Pitää toivoa että persut saavat hommaan järkeä. He ovat onneksi saaneet läpi hakemusten pikakäsittelyn, joka on hyvä alku.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:09"]Nössyköitä ja EUn sätkynukkeja.
[/quote]
Niinpä! Miksi ei ole munaa puolustaa omaa maataan?? Nössyköitä, joille nauretaan muualla. Olen tätä itse todistanut ja puolustanut yksin "äidinmaatani". Itä-Euroopasta löytyy vielä sentään älyä ja ylpeyttä!! Suomalaiset matkivat hölmöläisiä, Ruotsia ja Saksaa, ja pelkäävät aivan turhaan Venäjää.
Ap
[/quote]
No muuta sinne Itä-Eurooppaan, jos se on niin hienoa seutua, ai niin, ei ole yhtäkään varakasta ja menestyvää Itä-Euroopan valtiota, kun taas sivistyneet ja avoimet Saksa ja Ruotsi ovat Euroopan vauraimpiin kuuluvia valtioita. Syy siihen, miksi täällä menee aina huonommin, on kaltaisesi juntit, joista tulee mieleen venäläiset/siperialaiset. Itä-Eurooppaa parempi menestys on lähinnä länsi- ja eteläsuomalaisten ja suomenruotsalaisen vähemmistön ansiota. T: puoliksi israelilainen
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:13"]
Tästä lähtien äänestän vain RKP:tä. Ap
[/quote]
RKP on hyvä vaihtoehto. Sivistyneen ihmisen asialla
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:26"]Minä erehdyin viime vaaleissa äänestämään persuja. Ei takuulla toistu. Nythän mamutetaan kovemmin kuin koskaan. Ensi vaaleissa ääneni saa takuulla Vasemmistoliitto.
[/quote]
Ja mamutusko loppuu jos Vassarit hallituksessa? :D sitte mamutetaan kahta kauheammin koska vassareillahan on unelma Suomesta jossa ei asu suomalaisia.
Onko oikeasti puoluetta jolle äänensä voisi antaa? Puolueet eivät eroa toisistaan enää kuin puheidensa ja retoriikkansa puolesta. Teot eivät puhu puolestaan enää. Kaikki tuntuvat olevan alistuneet EU:n valtaan. Valitettavasti kellään ei ole enää 'munaa' asettua vastahankaan EU:ta vastaan. Äänestäjille kyllä retostellaan vaalien alla mutta kun on aika tehdä konkreettisesti jotain niin sitä ei tapahdu. Onko tämä sitä vastuunkantoa äänestäjiä kohtaa. Aukaiskaa silmänne hyvät ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 03:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:13"]
Tästä lähtien äänestän vain RKP:tä. Ap
[/quote]
RKP on hyvä vaihtoehto. Sivistyneen ihmisen asialla
[/quote]
Höpölöpö. Kovaa mamutusta ja alle 5% väestön etuja ajava kielipuolue, joku saamelainenkin heihin haksahtanut. Kannattaa oikeesti tsekata ne taustat.
Pakkoruotsin ylläpito aiheuttaa oikeasti helvetilliset kulut. Ylenkin budjetista 25% jollei enemmänkin mene ruåtsinkielin ylläpitoon (oma tv-kanava, 2 radiokanavaa).
VIERAILIJA 04.09.2015 klo 04:421/7
Unkarilaiset natsit
Minulta kysytään toisinaan, miksi en pidä venäläisistä ja muista itäeurooppalaisista. Venäläisvastaisuus EI ole rasismia, vaan rasismin vastustamista. Venäjä ja muut Itä-Eurooppalaiset ovat usein rasisteja, ja tapa, millä ne kohtelee muualta tulleita, on hirveä, esim.
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2015090420294242_ul.shtml
Voin vain kuvitella, millaista on tuolla slaaviELUKOIDEN keskellä. Myös Virossa poliisit on pahoinpidelleet pakolaisia.
Itäeurooppalaiset ei kykene sivistymään länsieurooppalaisten lailla. Ne on brutaaleja ja sivistymättömiä, mikä näkyy epäinhimillisyytenä. Ne myös tukee ja aseistaa maailman pahimpia diktatuureja kuten 200 000 syyrialaista murhannutta Assadia ja Iranin mullaheja, jotka molemmat rahoittaa terroristijärjestöjä, kuten Hisbollah ja Hamas.
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2015090320289029_ul.shtml
Siksi en pidä itäeurooppalaisista. Koska suuri osa niistä on pahoja ja sivistymättömiä, ja niistä puuttuu inhimillisyys, koska niillä ei ole kykyä siihen, kuten sivistyneemmillä kansoilla. Viimeaikaiset tapahtumat Euroopassa ovat vain vahvistaneet näkemystäni. T: puoliksi israelilainen
Äänestäisin persuja, mutta onko heillä hieman naisen asemaa vähättelevä asenne ja politiikka?
Itäeurooppalaiset on nykyajan pahoja natseja, jotka yrittää laittaa pakolaisia "leireille" kuten tuolla Unkarissa ja pahoinpitelee heitä ja estää vapaan kulkemisen aivan kuten NATSIT.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 05:34"]Äänestäisin persuja, mutta onko heillä hieman naisen asemaa vähättelevä asenne ja politiikka?
[/quote]
Tottakai, koska äänestäjäkunta on naisille katkeroituneita poikamiehiä.
Venäläiset antaa aseita Assadille ja pitkän matkan ohjuksia ja ydinvoimaa Iranin äärimuslimihallinnolle ja siten tukee terrorismia ja konflikteja, jotka aiheuttaa pakolaisuutta, mutta kun näitä konflikteja pakenevat pakolaiset tulee tänne, slaavit pahoinpitelee ja kiduttaa niitä, estää kauttakulkua sivistyneisiin länsimaihin ja väkivallalla pakottaa pakolaisia leireille.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:13"]Tästä lähtien äänestän vain RKP:tä. Ap
[/quote]
Et ole ap, minä olen ja äänestän Perussuomalaisia! Ja niin muuten äänestävät minun ahkerat, työssäkäyvät ja opiskelevat sekä suomalaisia arvoja kunnioittavat mamuystävänikin!
Ap
[/quote]
Kyllä, maahanmuuttoa lisää haluaville persut ovat numero 1. Tekivät sen, mihin vihreät ja vasemmisto ei pystynyt. Vasta Soinin johdolla saimme rajat sepposen selälleen ja portit auki Eurooppaan!
Yhden äänestäjän lippusella on onneksi kovin vähän merkitystä. Älä sure,.
Kuinkahan nopeasti muutos tapahtuu, kun mamutuksen vaikutukset konkretisoituvat?
Kuten tiedetään vanhastaan. Varsinkin Vihreiden äänestäjistä valtava osa on nuoria ilman poliittista intressiä ja äänestäminen pohjautuu enimmäkseen kavereiden seuraamiseen.
Ei siellä tarvitse kuin muutamien coolien tyyppien alkaa pelastamaan maailman sijasta Suomea, niin alkaa melkoista jytkyä pakkaamaan?
Mä taas entistä selvemmin tiedän, etten enää ikinä äänestä mitään muuta kuin noita. Seuraan Ville Niinistön ja Li Anderssonin puheita ja olen ylpeä siitä, että VN puhuu myös mun valtuutuksella. Ja miksi? Mulla on sydön, olen sivistynyt koulutettu maailmankansalainen, asunut monissa maissa, vaikka nyt jo monta vuotta suomalaisen mieheni kanssa Suomessa. Ennen miuten äönestin Kokoomusta. Never again.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:00"]
Tämä ei taatusti toistu!
[/quote]
Kusetuksi tuleminen ei ole kenellekään hauskaa.
Mutta onhan se aika naivia alunperinkään uskotella että kokoomus joka on tuhonnut kaiken ja joka yrittää saada ammattiyhdistykset pois jotta palkat saataisiin laskettua sellaiselle tasolle kun he haluavat, niin onhan se outoa edes haaveilla että kokoomus olisi ajantut yhteiskuntasopimusta.
Kalastivat vain ääniä jotta pääsivät hallitukseen ja pääsivät jatkamaan tuhotöitä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:01"]
Ootko nykyään ns. pisuvakki?
[/quote]
Tabletti ei tottele aivan minua ; )...
Pisuvasukki? Olen omilla aicoillani ajatteleva ja helvetin vihainen nössykköpoliitikkoihin! Ja en ole edes kantasuomalainen.
[/quote]
[/quote]
Kannattaisi ajatella aivoilla.