Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymyttömyys ja ns. kovalook on naisella seksikästä

Vierailija
03.09.2015 |

Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten menen juttelemaan muuten juurikin sellaisille naisille jotka vaikuttavat aidoilta, ilman jatkuvaa tekohymyä.Paljastuu usein mielenkiintoisia tapauksia -ap

Vierailija
42/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:25"]Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis [/quote] muistan ku olin tuossa vaiheessa kun etin ittiäni. Pidin ittiäni seksikkäänä koviksena. Elokuvissakin pahat kuningattaret on niin cooleja! Mutta sitten huomasin että jäin aina yksin, kukaan ei jutellut mulle, ajattelin aina ettei haittaa, en tarvi ketään, oon mystinen seksikäs nainen jota kukaan ei saa mutta kaikki haluaa.. Sitten sain ystävän, hymyilevän positiivisen kaikkien kaverin. Tuntemattomatkin vetää puoleensa. Hän ei mikään maailman kaunein oo, ihan nätti kyllä. Mutta hymy ja ystävällisyys tekee hänestä kauniin ja helposti lähestyttävän. Huomasin että oon oikeasti ujo harmaa hiiri joka piiloutuu kovan kuoren alle ettei ees tarvi jutella kellekkään. Nykyään hymyilen, juttelen tuntemattomille :) oon onnellinen. Toivon sullekki kaikkea hyvää! Älä ole katkera maailmalle koska se kääntyy vaa ittiäs vastaan.

[/quote]Juttelen aina esimerkiksi naapureilleni ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Et tunne minua lainkaan. -ap
[/quote]

okei nyt luin tarkemmin alotuksen, eli siis kerrot ettet ole sitä miltä näytät, perusilme on kova mutta oot oikeasti hauska sydämellinen tyyppi. Aika ristiriitasia kuitenkin nuo sun jatkoviestit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:25"]Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis [/quote] muistan ku olin tuossa vaiheessa kun etin ittiäni. Pidin ittiäni seksikkäänä koviksena. Elokuvissakin pahat kuningattaret on niin cooleja! Mutta sitten huomasin että jäin aina yksin, kukaan ei jutellut mulle, ajattelin aina ettei haittaa, en tarvi ketään, oon mystinen seksikäs nainen jota kukaan ei saa mutta kaikki haluaa.. Sitten sain ystävän, hymyilevän positiivisen kaikkien kaverin. Tuntemattomatkin vetää puoleensa. Hän ei mikään maailman kaunein oo, ihan nätti kyllä. Mutta hymy ja ystävällisyys tekee hänestä kauniin ja helposti lähestyttävän. Huomasin että oon oikeasti ujo harmaa hiiri joka piiloutuu kovan kuoren alle ettei ees tarvi jutella kellekkään. Nykyään hymyilen, juttelen tuntemattomille :) oon onnellinen. Toivon sullekki kaikkea hyvää! Älä ole katkera maailmalle koska se kääntyy vaa ittiäs vastaan. [/quote]Juttelen aina esimerkiksi naapureilleni ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Et tunne minua lainkaan. -ap [/quote] okei nyt luin tarkemmin alotuksen, eli siis kerrot ettet ole sitä miltä näytät, perusilme on kova mutta oot oikeasti hauska sydämellinen tyyppi. Aika ristiriitasia kuitenkin nuo sun jatkoviestit :)

[/quote]No kuten sanottu annan takas jos ilkeillään. Ja tää palsta nyt on täynnä sellasia ihmisiä jotka tietoisesti kettuilee -ap