Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymyttömyys ja ns. kovalook on naisella seksikästä

Vierailija
03.09.2015 |

Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piis

Vierailija
2/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just päinvastainen: aina herttainen hymy huulilla ja lempeä olemus. Ilmeisen epäseksikästä, mutta en halua teeskennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:48"]

Mä olen just päinvastainen: aina herttainen hymy huulilla ja lempeä olemus. Ilmeisen epäseksikästä, mutta en halua teeskennellä.

[/quote]No juuri näin. Minä en  koskaan teeskentele. En ota tekohymyä perusilmeekseni, vaan olen ihan normaali oma itseni. -ap

Vierailija
4/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominaksi vaan.. :)

Vierailija
5/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

mies

Vierailija
6/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:51"]

Ei minusta.

mies

[/quote]No minähän en piittaa mitä mieltä sinä olet. Syön tollasia urpoja aamiaiseksi-ap

Vierailija
7/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:50"]

Dominaksi vaan.. :)

[/quote]No sitäkin voin olla jos sillä päällä olen. Haluan kyllä nuoremman miehen. ja olen 25 -ap

Vierailija
8/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taitaa olla 99,5 prosenttisesti toista mieltä.

minulle on ihan sama, millainen toinen on. Uskon, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
9/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:25"]Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis
[/quote]

Lapsirukka

Vierailija
10/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:52"]

Miehet taitaa olla 99,5 prosenttisesti toista mieltä.

minulle on ihan sama, millainen toinen on. Uskon, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

[/quote]Minä en tee mitään miellyttääkseni miehiä. Olen oma itseni. Jos se ei kelpaa niin sillon sinäkään et kelpaa minulle -ap

Vierailija
11/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikulta, olet vielä niin nuori ja viaton :) Mutta pidä tuo asenteesi, kyllä sinusta ehkä joskus hyvä tulee!

Vierailija
12/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:59"]

Lapsikulta, olet vielä niin nuori ja viaton :) Mutta pidä tuo asenteesi, kyllä sinusta ehkä joskus hyvä tulee!

[/quote]Vedäppä vaari / muori  kätöseen. Sun alistumisesi ei liikuta minua. Mä oon hard core femakko-ap

Vierailija
13/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

mies

[/quote]No minähän en piittaa mitä mieltä sinä olet. Syön tollasia urpoja aamiaiseksi-ap

[/quote]Ihmissyöjä!! Iiiikk!!

Vierailija
14/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua just ärsyttää ku näytän joskus ilkeeltä vaik en oikeesti oo :( sit voin puhuu tuntemattomille ilkeeseen sävyyn vaikka en yritä ees olla ilkee enkä ees haluu. Sit ne aattelee että oon iha hirvee. Mut sit ketkä mut tuntee ni tietää että oon ystävällinen ja iha hyvä tyyppi

Vierailija
15/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää katon kivikasvoja naama norsunvitulla,muuten hymyilen.

Vierailija
16/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:01"]

Mua just ärsyttää ku näytän joskus ilkeeltä vaik en oikeesti oo :( sit voin puhuu tuntemattomille ilkeeseen sävyyn vaikka en yritä ees olla ilkee enkä ees haluu. Sit ne aattelee että oon iha hirvee. Mut sit ketkä mut tuntee ni tietää että oon ystävällinen ja iha hyvä tyyppi

[/quote]Tuo vaihe menee ohi, kun kasvaa. Ei enää välitä. Itsekin kävin tuon läpi. Mutta ihmiset puhuu pa*kaa vaikka olis kuinka kiva, niin sama kun on vain oma itsensä eikä yritä miellyttää ketään-ap

Vierailija
17/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suurta myötähäpeää naisia kohtaan, jotka kävelevät nokka pystyssä ylpeinä ja kovina. Heistä paistaa sellainen epäaitous ja voimakas usko siihen, että he ovat jumalan lahja maailman miehille, siis tiedostavat oman kauneutensa liian hyvin ja mikään ei rumenna naista enempää kuin se. Iloiset, hymyilevät ja hyväkäytöksiset naiset tekevät ainakin minuun vaikutuksen, vaikka muuten olisivatkin hieman vaatimattomamman näköisiä.

Vierailija
18/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:37"]

Tunnen suurta myötähäpeää naisia kohtaan, jotka kävelevät nokka pystyssä ylpeinä ja kovina. Heistä paistaa sellainen epäaitous ja voimakas usko siihen, että he ovat jumalan lahja maailman miehille, siis tiedostavat oman kauneutensa liian hyvin ja mikään ei rumenna naista enempää kuin se. Iloiset, hymyilevät ja hyväkäytöksiset naiset tekevät ainakin minuun vaikutuksen, vaikka muuten olisivatkin hieman vaatimattomamman näköisiä.

[/quote]Niin no ensinnäkään sinä et voi tietää kasvoista päätellen mitä toisen päässä liikkuu. Tuskin sinua ajattelee ainakaan. Ja toisekseen en edelleenkään välitä mitä miehet minusta ajattelee. Olen kokeillut jatkuvaa tekohymyä, mutta tuli lähinnä typerä ja itseensä pettynyt olo. Ja ihmiset ilkeili edelleen, joten en todella palaa siihen. Että haistappa sinäki jätkä pas*a. Minä tunnen suurta myötähäpeää sinunkaltaisiasi luusereita kohtaan -ap

Vierailija
19/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:41"]

[/quote]Niin no ensinnäkään sinä et voi tietää kasvoista päätellen mitä toisen päässä liikkuu. Tuskin sinua ajattelee ainakaan. Ja toisekseen en edelleenkään välitä mitä miehet minusta ajattelee. Olen kokeillut jatkuvaa tekohymyä, mutta tuli lähinnä typerä ja itseensä pettynyt olo. Ja ihmiset ilkeili edelleen, joten en todella palaa siihen. Että haistappa sinäki jätkä pas*a. Minä tunnen suurta myötähäpeää sinunkaltaisiasi luusereita kohtaan -ap

[/quote]

Jos kykenet vain tekohymyyn, niin on tosiaan ehkä parempi ettet hymyile ollenkaan, mutta ei se silti kovin viehättävää ole. Eikä suuttua tarvitse, kerroin vain mielipiteeni.

Vierailija
20/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:41"]

[/quote]

Jos kykenet vain tekohymyyn, niin on tosiaan ehkä parempi ettet hymyile ollenkaan, mutta ei se silti kovin viehättävää ole. Eikä suuttua tarvitse, kerroin vain mielipiteeni.

[/quote]Voi hyvä luoja olet tyhmä, suurin osa naisista kulkee päivittäin nimenomaan tekohymy kasvoilla. Vai luuletko oikeasti että joku on aina iloinen? Naiset ainakaan kun hormonit hyrrää, niin voi olla iloisia koko ajan. Kuinka moni mies hymyilee koko ajan. En itse asiassa ole nähnyt hymyilevää miestä juuri koskaan. Että ehkä sun pitäs eka hymyillä niin saisit multakin hymyn -ap