Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymyttömyys ja ns. kovalook on naisella seksikästä

Vierailija
03.09.2015 |

Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alle 25 pitää ihmisen olla tietty. :)

Vierailija
22/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:37"]

Tunnen suurta myötähäpeää naisia kohtaan, jotka kävelevät nokka pystyssä ylpeinä ja kovina. Heistä paistaa sellainen epäaitous ja voimakas usko siihen, että he ovat jumalan lahja maailman miehille, siis tiedostavat oman kauneutensa liian hyvin ja mikään ei rumenna naista enempää kuin se. Iloiset, hymyilevät ja hyväkäytöksiset naiset tekevät ainakin minuun vaikutuksen, vaikka muuten olisivatkin hieman vaatimattomamman näköisiä.

[/quote]Niin no ensinnäkään sinä et voi tietää kasvoista päätellen mitä toisen päässä liikkuu. Tuskin sinua ajattelee ainakaan. Ja toisekseen en edelleenkään välitä mitä miehet minusta ajattelee. Olen kokeillut jatkuvaa tekohymyä, mutta tuli lähinnä typerä ja itseensä pettynyt olo. Ja ihmiset ilkeili edelleen, joten en todella palaa siihen. Että haistappa sinäki jätkä pas*a. Minä tunnen suurta myötähäpeää sinunkaltaisiasi luusereita kohtaan -ap

[/quote]

Jos kykenet vain tekohymyyn, niin on tosiaan ehkä parempi ettet hymyile ollenkaan, mutta ei se silti kovin viehättävää ole. Eikä suuttua tarvitse, kerroin vain mielipiteeni.

[/quote]Voi hyvä luoja olet tyhmä, suurin osa naisista kulkee päivittäin nimenomaan tekohymy kasvoilla. Vai luuletko oikeasti että joku on aina iloinen? Naiset ainakaan kun hormonit hyrrää, niin voi olla iloisia koko ajan. Kuinka moni mies hymyilee koko ajan. En itse asiassa ole nähnyt hymyilevää miestä juuri koskaan. Että ehkä sun pitäs eka hymyillä niin saisit multakin hymyn -ap

[/quote]

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana höpöttäjä, sellainen mummon mussu ja äiteen ikioma pikkuinen kapinallinen, sellainen olet ap-kulta! Pusuja ja haleja! T. Isi

Vierailija
24/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö mä nyt sitten oikein, eli olet siis länässä itseesi, aloittaja?

Nyt sanon suoraan, suora kun pyri olemaan; useinkaan alle 35-vuotiaissa naisissa ei nykyään ole sellaisia, jotka olisivat millään tavoin kiinnostavia ihmisinä. Tai siis onhan heitäkin, uskon niin, mutta ikävä kyllä nykyään etenkin somen myötä tähän on tultu. Olen tavannut erään asian tiimoilta uskomattomia oman perseensä suutelijoita, tunnekylmiä pintaliitäjiä ja minäminämutruselfiehuulia, vaikkakin ihan paperilla moni voikin olla teoriassa fiksu. Kuka teistä haluaa mitään, edes kaveria! :D Kuinka mielenkiintoista, hohhoijaa - NO EI TODELLAKAAN OLE! Mutta korostan, että vastapainoksi tiedän kyllä toisenlaisiakin alle kolmevitosia, luojan kiitos!

Vierailija
25/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kovisten kovis, kovempi kuin sinä ap. Minulla on violetit hiukset, mustaa huulipunaa, lävistyksiä ympäri vartaloa ja kasvoja, toinen korvanlehti purtu irti ja silmät rajattu peukalonpaksuisella kajalilla. Nakkelen niskojani ja heittelen hiuksiani käsillä, jotka on kauttaaltaan tatuoitu ja joissa molemmissa on nyrkkiraudat. Pukeudun tiukkaan mustaan nahkaan, asuihin, jotka ovat täynnä teräviä niittejä, myös pakaroiden alueella. Mutta kun istun puistonpenkillä ja katselen ihmisiä, savuke huulten välissä, leuka kohti taivasta, en tunne kipua, ajattelen teitä katsellessani vain: "Vittu mitä luusereita."

Vierailija
26/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:55"]

Ymmärsinkö mä nyt sitten oikein, eli olet siis länässä itseesi, aloittaja?

Nyt sanon suoraan, suora kun pyri olemaan; useinkaan alle 35-vuotiaissa naisissa ei nykyään ole sellaisia, jotka olisivat millään tavoin kiinnostavia ihmisinä. Tai siis onhan heitäkin, uskon niin, mutta ikävä kyllä nykyään etenkin somen myötä tähän on tultu. Olen tavannut erään asian tiimoilta uskomattomia oman perseensä suutelijoita, tunnekylmiä pintaliitäjiä ja minäminämutruselfiehuulia, vaikkakin ihan paperilla moni voikin olla teoriassa fiksu. Kuka teistä haluaa mitään, edes kaveria! :D Kuinka mielenkiintoista, hohhoijaa - NO EI TODELLAKAAN OLE! Mutta korostan, että vastapainoksi tiedän kyllä toisenlaisiakin alle kolmevitosia, luojan kiitos!

[/quote]Minä en ole missään muodossa somessa, olen jättäytynyt tietoisesti kaiken sellasen ulkopuolelle joka syö minun persoonaani -ap

Vierailija
27/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:58"]

Minä olen kovisten kovis, kovempi kuin sinä ap. Minulla on violetit hiukset, mustaa huulipunaa, lävistyksiä ympäri vartaloa ja kasvoja, toinen korvanlehti purtu irti ja silmät rajattu peukalonpaksuisella kajalilla. Nakkelen niskojani ja heittelen hiuksiani käsillä, jotka on kauttaaltaan tatuoitu ja joissa molemmissa on nyrkkiraudat. Pukeudun tiukkaan mustaan nahkaan, asuihin, jotka ovat täynnä teräviä niittejä, myös pakaroiden alueella. Mutta kun istun puistonpenkillä ja katselen ihmisiä, savuke huulten välissä, leuka kohti taivasta, en tunne kipua, ajattelen teitä katsellessani vain: "Vittu mitä luusereita."

[/quote]respect. Vaikka tämä onkin selvästi sarkasmia -ap

Vierailija
28/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän Liisu nyt jo nukkumaan, huoneesi oven alta näkyy vielä valoa. Hyvää yötä! T. isi

Vierailija
29/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniit kasvot, niin onhan se aika seksikästä, tuo särmää

Vierailija
30/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä poskella ja silmä mustana on naisella sexyä

Vierailija
31/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:07"]

Nenä poskella ja silmä mustana on naisella sexyä

[/quote]Jos se on tullut itse aloitetussa tappelussa, ja osapuolena rasittava äijä, joka makaa joko ojassa tai sairaalassa niin on todella kuumaa. Been there,done that;) -ap

Vierailija
32/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:48"]
Voi hyvä luoja olet tyhmä, suurin osa naisista kulkee päivittäin nimenomaan tekohymy kasvoilla. Vai luuletko oikeasti että joku on aina iloinen? Naiset ainakaan kun hormonit hyrrää, niin voi olla iloisia koko ajan. Kuinka moni mies hymyilee koko ajan. En itse asiassa ole nähnyt hymyilevää miestä juuri koskaan. Että ehkä sun pitäs eka hymyillä niin saisit multakin hymyn -ap
[/quote]
Voi kultapieni, huomaatko edes päätyneesi oravanpyörään? Olet kuvailusi mukaan "seksikkään" hymytön, joten *yllätys* ei sinullekaan hymyillä.

Vierailija
33/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:48"] Voi hyvä luoja olet tyhmä, suurin osa naisista kulkee päivittäin nimenomaan tekohymy kasvoilla. Vai luuletko oikeasti että joku on aina iloinen? Naiset ainakaan kun hormonit hyrrää, niin voi olla iloisia koko ajan. Kuinka moni mies hymyilee koko ajan. En itse asiassa ole nähnyt hymyilevää miestä juuri koskaan. Että ehkä sun pitäs eka hymyillä niin saisit multakin hymyn -ap [/quote] Voi kultapieni, huomaatko edes päätyneesi oravanpyörään? Olet kuvailusi mukaan "seksikkään" hymytön, joten *yllätys* ei sinullekaan hymyillä.

[/quote]En odota hymyä, vaan normaalia kanssakäymistä oli sitten ilmeenä mikä tahansa. -ap

Vierailija
34/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Henkilö joka sanoo itseään cooliksi ei ole sitä, sillä itsetietoiset ihmiset ovat cooliuden vastakohta.

Vierailija
35/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:02"]

Menehän Liisu nyt jo nukkumaan, huoneesi oven alta näkyy vielä valoa. Hyvää yötä! T. isi

[/quote]Uuuh, tuleeko daddy peittelemään? -ap

Vierailija
38/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:25"]

Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis

[/quote]

Ei ole. Junttimaista esittämistä, tai tunnekylmä angstinen vihaaja. Ei ole parisuhdemateriaalia.

T. m46

Vierailija
39/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:25"]Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis
[/quote]

muistan ku olin tuossa vaiheessa kun etin ittiäni. Pidin ittiäni seksikkäänä koviksena. Elokuvissakin pahat kuningattaret on niin cooleja! Mutta sitten huomasin että jäin aina yksin, kukaan ei jutellut mulle, ajattelin aina ettei haittaa, en tarvi ketään, oon mystinen seksikäs nainen jota kukaan ei saa mutta kaikki haluaa.. Sitten sain ystävän, hymyilevän positiivisen kaikkien kaverin. Tuntemattomatkin vetää puoleensa. Hän ei mikään maailman kaunein oo, ihan nätti kyllä. Mutta hymy ja ystävällisyys tekee hänestä kauniin ja helposti lähestyttävän. Huomasin että oon oikeasti ujo harmaa hiiri joka piiloutuu kovan kuoren alle ettei ees tarvi jutella kellekkään. Nykyään hymyilen, juttelen tuntemattomille :) oon onnellinen. Toivon sullekki kaikkea hyvää! Älä ole katkera maailmalle koska se kääntyy vaa ittiäs vastaan.

Vierailija
40/43 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:25"]Sellanen kunnon asennemuija. Upeaa. Itse oon sellane ja digaan kybällä. Olen muuten ihan jäätävän cool. Mutta silti hauskaa seuraa:D Älä kävele ohi,vaikka mun kasvot näyttää vittumaiselta. Se on vaan mun perusilmeeni. No toisaalta ei minua enää näin vanhana kiinnosta mitä minusta ajattelet, jos otat asenteen minua kohtaan että olen ilkeä, niin sitten saamasi pitää. Sen sijaan jos kohtelet minua kuten muitakin olen todella kiva sua kohtaan. Eli sekä ihana että mulkku tarvittaessa. Piis [/quote] muistan ku olin tuossa vaiheessa kun etin ittiäni. Pidin ittiäni seksikkäänä koviksena. Elokuvissakin pahat kuningattaret on niin cooleja! Mutta sitten huomasin että jäin aina yksin, kukaan ei jutellut mulle, ajattelin aina ettei haittaa, en tarvi ketään, oon mystinen seksikäs nainen jota kukaan ei saa mutta kaikki haluaa.. Sitten sain ystävän, hymyilevän positiivisen kaikkien kaverin. Tuntemattomatkin vetää puoleensa. Hän ei mikään maailman kaunein oo, ihan nätti kyllä. Mutta hymy ja ystävällisyys tekee hänestä kauniin ja helposti lähestyttävän. Huomasin että oon oikeasti ujo harmaa hiiri joka piiloutuu kovan kuoren alle ettei ees tarvi jutella kellekkään. Nykyään hymyilen, juttelen tuntemattomille :) oon onnellinen. Toivon sullekki kaikkea hyvää! Älä ole katkera maailmalle koska se kääntyy vaa ittiäs vastaan.

[/quote]Juttelen aina esimerkiksi naapureilleni ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Et tunne minua lainkaan. -ap