Paras terveellinen saunajuoma?
Suosittele hyvää saunajuomaa hyväkuntoiselle 37v heteromiehelle. En pidä kaljan mausta, limpparit epäterveellisiä (ainakin sokerisina). Join energiajuomaa pitkään saunajuomana, mutta ei sekään terveellistä edes light-versiona taida olla pidemmän päälle plus huomasin, että 0,5L tölkin jälkeen alkoi löylyä kunnolla viskoessa sydänkin käymään tiuhaan tahtiin. Pitäisi olla suht vähän vahinkoa aiheuttava kropalle ja hampaille, kiitos.
Ideoita?
Kommentit (23)
Foodinin tai puhdistamon kookosvesi👍 Paras. + erittäin terveellinen. Ekan kerran kun maistoin kookosvettä en tykännyt, tais mennä tölkistä osa viemäriin. Mutta sen jälkeen olen rakastunut kyseiseen juomaan. Eli kannattaa totutella makuun jos ei oo enne maistanu!
Tykkään itse fun light makujuomista, mansikka ja omena-päärynä on mun suosikit.
Saskia kivennäisvesi (sininen 1/2 litran plo) Lidlistä. Hintakin on kohdillaan. Käyn vähintään viidesti viikosssa saunomassa, eli pro tasolla.
Älä juo kaljaa, juo olutta. Minäkään en erityisemmin pidä kaljan mausta, liian makeaa.
Värska originaal, aivan parasta kivennäisvettä Virosta.
Vichylle multakin ääni.
Lisäksi niihin saa vaihtelua, jos haluaa eri Makuja kokeilla
Mä olen ostanut jo pidemmän aikaa saunajuomaksi villivadelma-kivennäisvettä. Olen ihan tarkoituksella pitänyt tuon nimenomaisen maun vain saunajuomana, jotta siinä on sellaista sopivaa spesiaalia.
Vesi on tietysti hyvä, jos saunan jälkeen syö myös jotain. Hikoilun mukana poistuu muutakin kuin nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Uisce beatha eli elämän vesi.
Ainakin tuo uisce on väärin kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uisce beatha eli elämän vesi.
Ainakin tuo uisce on väärin kirjoitettu.
Louhisaaren juoma (Mannerheimin sima) siis mustaherukan lehdistä tehty juoma. Meillä lantrataaan hyvän kivennäisveden kanssa saunajuomaksi, puolet ja puolet
Miksi saunomiseen tarvitaan jotain juomaa? Vettä jos janottaa. Vesi on muutenkin ainut terveellinen juoma.
Vichy? Tai Kivennäisvesi.