Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
valtio vaikeuttaa suomessa kelan toimintaa
03.09.2015 |
en ymmärrä miksi valtio pistää jatkuvasti näppinsä kansaneläkelaitoksen asioihin esim. aikomalla rajoittaa tai kokonaan estää yksityislääkärien kela-korvaukset. tämä asia eli minun yksityislääkärillä käynnit hoidettaisiin parhaiten ilman hallituksen byrokraatteja. ja miksi poliitikot esittävät näkemyksiä kelan jakamasta äityspakkauksesta? miksi suomessa pitää hallituksen ja valtiovallan olla päättämässä kaikesta? annetaan kelan hoitaa itse asiansa kuten se on tähänkin mennesä tehnyt, ihan kuin pankkien ja kauppojenkin annetaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa