Kiitos Orpolle huimasta asuntomurtojen kasvusta!
Finanssialan tietojen mukaan asuntomurtojen määrä on kasvanut Helsingissä tämän vuoden tammi-lokakuun aikana 35 prosenttia viime vuoden vastaavasta ajanjaksosta.
Kommentit (23)
Petteri onkin kykypuolueen pääjehu. Kyllä ne pojat ja tytöt osaa!
35 prosenttia!
Vaalilauseissa Kokoomus lupasi meille turvallisuutta. Toisin kävi.
Tästä varoitettiin. Orpo ei kuunnellut. Toivottavasti Orpon ja kavereiden kodit ovat kohteena ensimmäisinä.
Kiitos orpolle asuntolainani koronlaskusta. Yli 1% tultu taas alas edellisestä vuodesta.
Naapuriin tehtiin murto. Pelottaa milloin osuu meille.
Vuodessa oikeasti kova nousu! Ei voi selittyä millään muulla, kuin Orpon hallituksen teoilla.
Ihmiset alkavat köyhtyä, ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa oikeasti kova nousu! Ei voi selittyä millään muulla, kuin Orpon hallituksen teoilla.
Ihmiset alkavat köyhtyä, ja pahasti.
Ei liity mitenkään orpoon tämäkään.
Suomi ja suomalaiset köyhtyy. Leikataan ja leikataan, mutta siitä ei ole mitään hyötyä.
Selittäkää vielä lyhyesti mulle, miten orpon toiminta vaikuttaa ulkomaalaisten rikollisten tuloon Suomeen? Onko hallitus siis heikentänyt rajaviraomaisten toimintaa vai muuttanut vaatimuksia millä Euroopasta saa tulla Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos orpolle asuntolainani koronlaskusta. Yli 1% tultu taas alas edellisestä vuodesta.
Tiesithän että hallitus ei päätä koroista? Koroista päättää Euroopan keskuspankki (EKP)
Ei enää kestä katsoa Suomen talouden täydellistä ryssimistä. Missä talousosaajat, huhuu!!
Turvattomuus ja jatkuvat irtisanomiset ovat valtava epäonnistuminen ja sillä on tuhoisat seuraukset.
Mun kaverin kotiin Hollolassa murtautui latvialainen liiga. Sinne meni rakkaat perintökorut ym.
Liiga saatiin kiinni, tavaroita ei takaisin.
Kotimaisen lisäksi ulkomailta tulee porukkaa tänne vain tehdäkseen varkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän että hallitus ei päätä koroista? Koroista päättää Euroopan keskuspankki (EKP)
Tiesin, hieman kuten myös tiesin että hallitus ei ole vaikuttanut asuntomurtojen määrään. Oletin että listataan asioita jotka ei liity toisiinsa, niinhän APkin teki.
Avointen rajojen ihanuus. Meillä on tilaa. Kiitos punavihreät jo cokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin tehtiin murto. Pelottaa milloin osuu meille.
Minun asuntoon murtauduttiin, olikohan se talvella 2002 tai 2003. Tampereella. Mulla oli koululta lainassa koulun kamera ja oli sen onneksi piilottanut sellaiseen paikkaan, ettei rosvo hoksannut. Se rosvo oli potkinut mun tietokonetta, koska mun tietokone oli niin halpa romu, ettei sitä kannattanut viedä mennessään. Selvisimme kimppakämpässä säikähdyksellä: Lukkoja oli rikki, mutta köyhiä kun olimme, mitään ei viety. Siitä syystä ei tehty rikosilmoitusta. Me oikeastaan tiesimmekin, että asunnossa oli käynyt naapurin nistit. Jäljet jäi lumihankeen meidän ikkunan alle ja kun ykköskerroksessa asuttiin, niin ikkunan kautta oli tultu sisään.
Orpoko niitä romanialais tms.liigoja tänne roudaa ? Jakaa vapaalippuja Tallinkille ?
Hallitus on tehnyt ja on tekemässä kaikkea päätöntä ja ei- päätöntä, mutta ei se ihan kaikkeen alkaen miks aina sataa , ole syyllinen kuten täällä väitetään. Kuulostaahan se toki raflaavalta: Petteri prkl se on sun syys , ett ajoin kännissä sen muijan päälle.
Suomessa on aina ollut heikko omaisuudensuoja. Teksasissa lähtisi henki.
Orpo tuhoaa Suomen epäonnistuneilla päätöksillä