Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaimoni ottaisi eron: tavallisen miehen kirjoitus

Vierailija
03.09.2015 |

Jos vaimoni ottaa eron, en ota enää koskaan naista,

vaikka sattuisin saamaan.

Haluan hienon auton, moottoripyörän,veneen

haluan käydä jääkiekko-otteluissa, ulkomailla,

matkustaa Pariisista Pietariin, suunnittelematta noin vain.

Haluan käydä ulkona syömässä, haluan käydä kalalla pyhänä,

haluan valvoa öitä ilman että vittuillaan,

pelata lapsellisia tietokonepelejä ilman leimaa lapsellisuudesta, vaikka

tahdon olla yhtä aikaa se pieni poika joka joskus olin, ja silti aikuinen ja vastuussa.

Nyt olen naimisissa, rakastan vaimoani, mutta

mitään näistä en saa tehdä

ilman vastaväitteitä. Useimpia asioita en saa koskaan, jos vaimoni ei ota eroa.

Jos vaimoni eroaa,

elän yksin, runkkaan ja nautin elämästä.

Olen saanut pillua yli 1000 kertaa, se on tietenkin pelkkä arvaus

mutta osuu lähelle.

Naikoon sen jälkeen molemmat poikani, sydämensä kyllyydestä.

Minä siirryn naisista eläkkeelle,

jos vaimoni eroaa.

Itse en aio erota, koska rakastan vaimoani.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sikoja!!!

Vierailija
62/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sinkku tuolla kommentoikin, että se romantisoitu oma elämä ei välttämättä olekaan sitä, mitä luulisit. Matkoilta palataan joskus kotiin, tulee huonoja päiviä, on ikävä nukkua yksin tai aina hankkia uusi nukkumakaveri. Ja seksi; jos sitä on suhteessa, niin luuletko, että se sinkkuna hoituisi tuosta vaan? Oma käsi on aika kylmä sänkykaveri pidemmän päälle, jo pelkästään toisen ihosta saa mielihyvää, jota ei voi korvata millään. 

Jos olet aseksuaali erakko niin ihmettelen, miten olet edes naimisiin päätynyt, jos et ole niitä suhteen hyviä puolia koskaan kaivannut? 

Itse olen ollut avioeron jälkeen 3 vuotta yksin, ja onhan tämä ihanan vapaata. En kärsi yksinolosta, minulla on paljon ystäviä ja elämää ja vakituinen rakastaja, mutta on aikoja, jolloin toivon, että tässä olisi joku, jonka kanssa jakaa elämää. Toisaalta olen torpannut pari juttua alkuunsa, kun tajusin, millaiseen soppaan olisin ryhtynyt uusioperhekuvioineen. Oma valinta siis, otan sinkkuuden hyvät puolet ja jään vaille parisuhteen hyvistä puolista. Olen jokseenkin yhtä onnellinen kuin naimisissa ollessa (meillä kummankin elämä oli vapaata, eksä on uudessa suhteessaan kaiholla muistellut kun olemme ihan kaveriväleissä).

Oletko ap ajatellut sitä, että saatat ehkä olla laillani ihminen, joka on ihan onnellinen sinkkuna, ja toisaalta suhdekin käy? Et tule koskaan löytämään sitä *oikeaa* olotilaa, koska kummassakin on puolensa, aina voi jossitella. Se on sitten valintakysymys (jos vain rakastuu ensin), millaisissa olosuhteissa haluaa elää. Itse en ole valmis luopumaan vapaudestani monessakaan asiassa, joten itsekseni taidan jatkaa, ellei tule joku aivan tajunnanräjäyttävä mies vastaan. Hyväksyn sen, että tässä valinnassa on huonot puolensa, en uikuta sitä että en voi syödä kakkua ja säästää sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa noita siksi, että olet köyhä. Meillä on nuo kaikki muut, paitsi vene.

Vierailija
64/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:15"]Olen tämä aloittaja. En tiedä miksi vaimo kieltää. Sanoo että esimerkiksi rahat ovat yhteisessä päätäntävallassa. En siis voi itse päättää. En silti halua morkata vaimoani, hän on ihan hyvä ihminen. Mutta tälle minusta tuntuu. Ehkä vaimoni jyrkkyys laimenee iän myötä?

Tavallaan monen miehen ongelma on se, että pitää tasapainoilla sen välillä mitä saa tehdä. Naisilla on aika paljon valtaa nykyään. Rahaa meillä kyllä on tehdä vaikka mitä.
[/quote]

Olen ajatellut että olen kanssa ainakin nuorempana ollut aika tiukkapipoinen.
Ehken kuitenkaan pahimmasta päästä.
Mies sanoi että pitäisi ostaa peliin sellainen ralliratti.
Minua vähän nauratti että aikuinen mies ja ralliratti.
Sanoin hänelle että osta mieluummin moottoripyörä.
Niin hän teki ja joskus salaa olen ajatellut että minä ja minun suuri suuni.

Vierailija
65/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:35"] Niin mutta kun myyjänä olen havainnut, että se vitun auto jää kokonaan myymättä, koska akka kieltää ostamasta. Ja sekös kauppiasta vituttaa. Kysymys ei ole siitä, mikä on väri jne. Vaan naiset kieltää ukkojaan ja se on tosi yleistä. Varsinkin venekauppiaat ja moottoripyöriä myyvät tietää tän. [/quote]En kyllä ostaisi mitään noin törkeältä myyjältä, vittu.Hanki itelles kunnon ruumiillinen työ ja kasva aikuiseksi. [/quote] On jäänyt monesti auto meillä ostamatta kun ollaan menty YHDESSÄ ostamaan miehen kanssa autoa, joka YHDESSÄ maksetaan ja myyjä puhuu ainoastaan miehelle eikä katsokaan naista päin vaikka ihan yhtälailla nainen siinä ostotilanteessa on osallisena. Harmillista, jää liikkeeltä rahat saamatta kun tuollainen sovinisti ja idiootti on myyjänä. Rahat menee liikkeeseen, jossa oikeasti palvellaan asiakkaita.

[/quote]

Mitä sitä voisi miehenä naiselle kertoa autokaupoissa? Missä on paras meikkipussin paikka ja mistä peilistä näet itsesi parhaiten? Häh?

[/quote]

Miksi miehelle ja naiselle pitäisi eri tavalla kertoa autosta? Vai meinaatko, että naiset vain istuvat ja meikkaavat autossa eivätkä esimerkiksi aja paikasta aa paikkaan bee?

Vierailija
66/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:16"]Kaveri sanoi osuvasti, että kun ero tuli niin loppui tinnitus korvasta. Sitähän se monien elämä valitettavasti on jatkuvaa nalkutusta joka helvetin asiasta.

Ja ymmärrän, että täällä on kaikki ne mahtavat naiset jotka eivät ole sellaisia, joten kommentti ei koske teitä.
[/quote]
Mä en kyllä jaksa ymmärtää ton kaltasia miehiä. Ottaako ne muijakseen ensimmäisen, joka tielle sattuu ja toisaalta, eikö niillä ole minkäänlaista auktoriteettia laittaa moisia nalkuttajia ojennukseen? Itselläni kohta viiskymppiä mittarissa ja erilaisista naisista kohtuullisen kattava kokemus, eikä yksikään nainen ole edes yrittänyt nalkuttaa, saati pompottaa. Miehen pitää olla mies, eikä mikään velliperse ja ottaa suhteessa se rooli, mikä miehelle kuuluu. Ja tämä ei tarkoita mitään nyrkin ja hellanväli meininkiä, vaan ihan miehisen miehen roolia. Naiset tykkää vahvoista miehistä, eikä voi sietää nyhjäkkeitä.

Vierailija
67/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:35"] Niin mutta kun myyjänä olen havainnut, että se vitun auto jää kokonaan myymättä, koska akka kieltää ostamasta. Ja sekös kauppiasta vituttaa. Kysymys ei ole siitä, mikä on väri jne. Vaan naiset kieltää ukkojaan ja se on tosi yleistä. Varsinkin venekauppiaat ja moottoripyöriä myyvät tietää tän. [/quote]En kyllä ostaisi mitään noin törkeältä myyjältä, vittu.Hanki itelles kunnon ruumiillinen työ ja kasva aikuiseksi. [/quote] On jäänyt monesti auto meillä ostamatta kun ollaan menty YHDESSÄ ostamaan miehen kanssa autoa, joka YHDESSÄ maksetaan ja myyjä puhuu ainoastaan miehelle eikä katsokaan naista päin vaikka ihan yhtälailla nainen siinä ostotilanteessa on osallisena. Harmillista, jää liikkeeltä rahat saamatta kun tuollainen sovinisti ja idiootti on myyjänä. Rahat menee liikkeeseen, jossa oikeasti palvellaan asiakkaita.

[/quote]

Mitä sitä voisi miehenä naiselle kertoa autokaupoissa? Missä on paras meikkipussin paikka ja mistä peilistä näet itsesi parhaiten? Häh?

[/quote]

Naiset ajavat myös sitä autoa.

Vierailija
68/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]

Miksi miehelle ja naiselle pitäisi eri tavalla kertoa autosta? Vai meinaatko, että naiset vain istuvat ja meikkaavat autossa eivätkä esimerkiksi aja paikasta aa paikkaan bee?

[/quote]

Niin, olemme olleet 20 vuotta yhdessä, aviossa 15 vuotta ja erilliset rahat on ollut aina. Kun mies haluaa ostaa auton, mies ostaa auton, omista rahoistaan. Sama pätee minuun. Ne autot eivät ole kuitenkaan pois yhteisistä menoista. Ps. Veholla osataan palvella, välttäkää nuoremmat kaikkia helppoheikkejä ja muita kiroilevia jobbareita.

Vierailija
69/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, toivottavasti mun mieheni tajuaa, miten onnekas onkaan. Meillä on hieno auto (mies pääasiallisesti päätti mikä ostetaan) ja miehellä moottoripyörä. Matkustellaan ja valvotaan myöhään. Pelejäkin pelataan, sekä yksin että yhdessä. Omat rahat ja oikeus ostaa mitä haluaa...

Vierailija
70/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:31"]

Siellä missä on pillun tuoksua, on lopullinen kotitalouden valta (ukkivainaani sanonta).

[/quote]Ukkivainaasi kuulostaa, anteeksi vain, juntilta.Jos mies on niin pillun perässä ja kullinsa vietävissä,että järki sumenee, niin omaa tyhmyyttähän se vain on.

Vierailija
71/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Voi luoja mikä juntti! Onko tää oikeasti autokauppias? Ei ihme ettei kauppa käy. Kannattaa mennä vaikka jäteautonkuljettajan apupojaksi,siinä ei tarvitse osata asiakaspalvelua eikä varmaan ihan kamalasti järkeäkään.

Vierailija
72/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mitä vittua?

"Haluan hienon auton, moottoripyörän,veneen,haluan käydä jääkiekko-otteluissa, ulkomailla, matkustaa Pariisista Pietariin, suunnittelematta noin vain."

Miksi et osta? Miksi et mene?? Mun miehellä nää on täysin vapaasti toteutettavissa, tosin sillä ei kauheesti ole rahaa. Mies tahtoisi varmaan matkaseuraksi, se olisi minustakin mukavaa. Mutta saa yksinkin mennä.

Haluan käydä ulkona syömässä --> Miksi et käy? Mun mies ei käy siksi, koska se on sen mielestä liian kallista. Mä voisin käydä useammin. 

haluan käydä kalalla pyhänä --> Miksi et käy? Mun mies voi käydä vaikka joka sunnuntai, jos on hoitanut osanta yhteisen kodin asioista. Yleensä on.

haluan valvoa öitä ilman että vittuillaan --> Miksi tästäkin nyt pitää vittuilla?

pelata lapsellisia tietokonepelejä ilman leimaa lapsellisuudesta --> Mitä vikaa on lapsellisuuden leimassa? Eikö vaimolla ole omia kivoja puuhia, mitä se tykkää tehdä?

Ei voi muuta sanoa, että kyllä hävettää olla nainen, jos yleinen olettamus on, että nainen tekee miehen elämästä ihan perseestä olevaa. Ja senkin sanon, että mä oon varmaan aika ihana vaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi