Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaimoni ottaisi eron: tavallisen miehen kirjoitus

Vierailija
03.09.2015 |

Jos vaimoni ottaa eron, en ota enää koskaan naista,

vaikka sattuisin saamaan.

Haluan hienon auton, moottoripyörän,veneen

haluan käydä jääkiekko-otteluissa, ulkomailla,

matkustaa Pariisista Pietariin, suunnittelematta noin vain.

Haluan käydä ulkona syömässä, haluan käydä kalalla pyhänä,

haluan valvoa öitä ilman että vittuillaan,

pelata lapsellisia tietokonepelejä ilman leimaa lapsellisuudesta, vaikka

tahdon olla yhtä aikaa se pieni poika joka joskus olin, ja silti aikuinen ja vastuussa.

Nyt olen naimisissa, rakastan vaimoani, mutta

mitään näistä en saa tehdä

ilman vastaväitteitä. Useimpia asioita en saa koskaan, jos vaimoni ei ota eroa.

Jos vaimoni eroaa,

elän yksin, runkkaan ja nautin elämästä.

Olen saanut pillua yli 1000 kertaa, se on tietenkin pelkkä arvaus

mutta osuu lähelle.

Naikoon sen jälkeen molemmat poikani, sydämensä kyllyydestä.

Minä siirryn naisista eläkkeelle,

jos vaimoni eroaa.

Itse en aio erota, koska rakastan vaimoani.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen huuli pyöreänä näitä juttuja, kunnes eräs selitti, matriarkaalisuus ja patriarkaalisuus menee suvussa. Meisän suvussa mies jyrää ja dominoi. Siksi nain miehen, joka jyräsi. Vasta yli nelikymppisenä olen oppinut, että kaikki suvut eivät ole tällaisia.

Vierailija
22/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kun myyjänä olen havainnut, että se vitun auto jää kokonaan myymättä, koska akka kieltää ostamasta. Ja sekös kauppiasta vituttaa. Kysymys ei ole siitä, mikä on väri jne. Vaan naiset kieltää ukkojaan ja se on tosi yleistä. Varsinkin venekauppiaat ja moottoripyöriä myyvät tietää tän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:28"]Kysykääpä esim. autokauppiailta, saavatko miehet ostaa auton kysymättä vaimoltaan. Yhä harvempi mies saa. Olen itekin myyjä ja helvetin usein miehet soittaa liikkeestä kotiin ja kysyy akaltaan luvan. Kyllä se on ihan paska puhetta, että kaikki naiset antaisi miesten vapaasta omasta tahdostaan ostella asioita.
[/quote]

Eikähän ne autot useimmiten makseta yhteisestä pussista...

Vierailija
24/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sun vaimos SAA tehdä?

Vierailija
25/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:35"]Niin mutta kun myyjänä olen havainnut, että se vitun auto jää kokonaan myymättä, koska akka kieltää ostamasta. Ja sekös kauppiasta vituttaa. Kysymys ei ole siitä, mikä on väri jne. Vaan naiset kieltää ukkojaan ja se on tosi yleistä. Varsinkin venekauppiaat ja moottoripyöriä myyvät tietää tän.
[/quote]

Hanki joku kunniallinen ammatti ja lopeta kakaramainen kitinä!

Vierailija
26/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä noista haluistasi jutellut vaimollesi? Ja oikeesti on kieltänyt, eikä vaan omien korvien välissä?

Meillä nimittäin kävi niin, että mies oletti etten tykkää, jos hän käy reissussa ja hemmottelee vain itseään. Se oikein ahdistu kaikista muka kielloista ja purkautui riitana. Silloin se sitten räyhäs, kun hän ei saa mitään ja aina mä kyttään sen menoja. Öö! Mietippä uusiksi. Ja niinhän siinä kävi, että hoksas aika äkkiä anteeksi pyydellen, että hän on itse laittanut estoja itselleen.

Kyttäämisestä sen verran, että kyllä kyselen milloin tulee kotiin, jotta pystyy suunnittelemaan arjen treenit yms. Ei mun tarvii tietää missä, mitä tekee ja kenen kanssa.. vain arvioitu saapumisaika. Senkin oli päässään muuttanut, että tarkistelen ja kyttään.

Nykyään on lepposampi mieskin, kun pääsi estoistaan eroon. Osti moottoripyöränkin ja yhden kesän sillä rälläs ja myi pois. Ei ollutkaan hänen juttunsa jne.

Vierailija
27/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun yleistät. Itse olet vaimosi valinnut!

Vierailija
28/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:28"]Kysykääpä esim. autokauppiailta, saavatko miehet ostaa auton kysymättä vaimoltaan. Yhä harvempi mies saa. Olen itekin myyjä ja helvetin usein miehet soittaa liikkeestä kotiin ja kysyy akaltaan luvan. Kyllä se on ihan paska puhetta, että kaikki naiset antaisi miesten vapaasta omasta tahdostaan ostella asioita.
[/quote]

Tottakai tulee kysyä toisenkin mielipidettä, mikäli yhteinen talous ja se miehen autoon törsäämisen vaikuttaisi koko perheen elämään. Jos sitä rahaa on kuin roskaa niin siinä vaiheessa toki voi vaikka pyyhkiä perseensä niillä seteleillä, harvemmin kumminkaan niin onnellinen tilanne on. Vai häh, saako nainen lähteä shoppailemaan 50 000 eurolla tosta noin vaan? Tuskimpa.

Vierailija
29/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä hoidettiin niin että vaimoni sai rakastajan. Minä ostin kalliin urheiluauton. Kausaalisesti asia meni niin että vaimo tunnusti pettämisen ja minä tajusin, että nyt on elämäni tilaisuus tehdä mitä haluan. Vaimo ei valita enää mistään eikä mua haittaa jos se nai jossain.

Vierailija
30/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:07"]

Miksi vaimosi ei "anna" tehdä noita asioita ? Sinulla on oikeus ! Eihän aikuista voi kieltää tai "ei antaa lupaa"! vaimosi on lapsellinen jos jostain kalastamisesta kettuilee. Olet varmasti hyvä mies

[/quote]

En ole ap, mutta kyllä kalastamisesta kettuillaan. Mitään ns. omaa aikaa ei saa olla ja vaikka yritin jossain vaiheessa ottaa lapsetkin mukaan, niin raivari oli taattu. Jokin meni pieleen aina - esim. lampi sattui olemaan kännykän kentän ulkopuolella, eli oli täysin vastuuton jne. 

Vierailija
31/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:39"]Meillä tämä hoidettiin niin että vaimoni sai rakastajan. Minä ostin kalliin urheiluauton. Kausaalisesti asia meni niin että vaimo tunnusti pettämisen ja minä tajusin, että nyt on elämäni tilaisuus tehdä mitä haluan. Vaimo ei valita enää mistään eikä mua haittaa jos se nai jossain.
[/quote]

Et sitte kuitenkaan eronnut.

Vierailija
32/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukisitte aloittajan tekstin, niin puhuttiinhan siitä kahdesta pojasta?

Vierailija
33/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hittoako sinä siinä nyt istut itkemässä, itse olet naisesi valinnut. mitäs menit, olisiko kannattanut katsoa siinä puolison valinnassa muutakin kuin kuppikokoa ja tukanväriä?

Vierailija
34/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu pyörittää maapalloa.

Vierailija
35/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:39"]

Meillä tämä hoidettiin niin että vaimoni sai rakastajan. Minä ostin kalliin urheiluauton. Kausaalisesti asia meni niin että vaimo tunnusti pettämisen ja minä tajusin, että nyt on elämäni tilaisuus tehdä mitä haluan. Vaimo ei valita enää mistään eikä mua haittaa jos se nai jossain.

[/quote]

Nössö. Et ilmeisesti itsekään arvosta itseäsi?

Vierailija
36/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä itseaiheutetulta vankilalta, tuoko se hinta on että saa kerran kuussa piparia, jos edes silloin.

Vierailija
37/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:22"]Lyhyt, mutta ytimekäs satu, joka vielä kaiken lisäksi pitää paikkaansa.

"Olipa kerran eräs poika joka kysyi eräältä tytöltä:

"Menetkö naimisiin kanssani?"

Tyttö vastasi "En"

Ja siitä lähtien poika eleli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajeli moottoripyörällä ja kävi kalastelemassa ja metsästämässä ja pelaamassa usein golfia ja joi kaljaa ja viskiä ja hänellä oli rahaa pankissa ja vessassa käynnin jälkeen hän jätti vessanpöntön kannen ylös ja piereskeli milloin tahtoi."
[/quote]
Täällä yksi samanlaisen kokenut ja samaa tehnyt nainen paitsi harrastukset on eri. Rahaa mullakin on pankissa.

Vierailija
38/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisilla on oikeus kertoa ajatuksistaan? heti kun mies avautuu häntä haukutaan valittajaksi?

ei kai av naisilla ja miehillä ole konservatiivinen maailmankuva?

Vierailija
39/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sikoja!

Vierailija
40/72 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap nössö tossumies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä