Eikö Kuoma ole pienelle jalalle pahaksi? Kun on ihan vetku varsi eikä tue kunnolla?
Kommentit (9)
ja isommallekaan ei hyvä ainoaksi kengäksi.
Jalka ei tarvitse tukea kasvaakseen oikein, vaan harjoitusta. Vasta sitten jos jalka on jo, esimerkiksi liikunnan puutteessa tai jonkun toisen linttaanastumissa kengissä vääntynyt huonoon asentoon, tarvitaan tukevia kenkiä tai korjaavia pohjarakenteita.
Kaikilla on näitä " mun-mielestä" - vastauksia, eikä kukaan oikeasti tiedä mistään mitään. Itse en ainakaan täällä viitsi kysellä mistään tärkeistä asioista, vaan hankin tietoni asiantuntijoilta.
niitähän pidetään aika lyhyitä aikoja kerrallaan jaloissa.
Siis minkälaisia jalkoja saadaan aikaiseks, jos pienestä pitäen nilkat lastoitetaan tukevasti pystyyn?? Ei kuulosta kauheen terveeltä....
eli mitä nää " nilkan tukemista" kannattavat oikein tarkoittavat??
mutta kun se kenkä ei ole mikään luonnollinen asia alun alkaenkaan, niin kyllä sen pitäsi olla mahdolisimman hyvä etenkin lapsella.
on varrellisia ja ERITTÄIN HYVIN nilkkoja tukevia nauhallisia ja tarrallisia varrettomia. Mulla on itselläni molemmat sekä varrelliset, että nilkkurit. KÄYKÄÄ KAUPASSA KATSOMASSA JA KOKEILEMASSA on myös aikuisille.
lapsen ensikenkä, koska ei tue nilkkaa. Mutta sitten kun lapsi osaa hyvin kävellä, niin kyllähän Kuoma on yliveto, ja lämpimämpi kuin moni muu.
En laittasisi kuomia pienele, toki en ole laittanut isollekkaan. MInusta gore-tex kengät paremmat ja pakkasilla kunnon nahkaset talvikengät.