Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Kuoma ole pienelle jalalle pahaksi? Kun on ihan vetku varsi eikä tue kunnolla?

Vierailija
02.10.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittasisi kuomia pienele, toki en ole laittanut isollekkaan. MInusta gore-tex kengät paremmat ja pakkasilla kunnon nahkaset talvikengät.

Vierailija
2/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isommallekaan ei hyvä ainoaksi kengäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka ei tarvitse tukea kasvaakseen oikein, vaan harjoitusta. Vasta sitten jos jalka on jo, esimerkiksi liikunnan puutteessa tai jonkun toisen linttaanastumissa kengissä vääntynyt huonoon asentoon, tarvitaan tukevia kenkiä tai korjaavia pohjarakenteita.

Vierailija
4/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on näitä " mun-mielestä" - vastauksia, eikä kukaan oikeasti tiedä mistään mitään. Itse en ainakaan täällä viitsi kysellä mistään tärkeistä asioista, vaan hankin tietoni asiantuntijoilta.

Vierailija
5/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän pidetään aika lyhyitä aikoja kerrallaan jaloissa.

Vierailija
6/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälaisia jalkoja saadaan aikaiseks, jos pienestä pitäen nilkat lastoitetaan tukevasti pystyyn?? Ei kuulosta kauheen terveeltä....

eli mitä nää " nilkan tukemista" kannattavat oikein tarkoittavat??

Vierailija
7/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se kenkä ei ole mikään luonnollinen asia alun alkaenkaan, niin kyllä sen pitäsi olla mahdolisimman hyvä etenkin lapsella.

Vierailija
8/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varrellisia ja ERITTÄIN HYVIN nilkkoja tukevia nauhallisia ja tarrallisia varrettomia. Mulla on itselläni molemmat sekä varrelliset, että nilkkurit. KÄYKÄÄ KAUPASSA KATSOMASSA JA KOKEILEMASSA on myös aikuisille.

Vierailija
9/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ensikenkä, koska ei tue nilkkaa. Mutta sitten kun lapsi osaa hyvin kävellä, niin kyllähän Kuoma on yliveto, ja lämpimämpi kuin moni muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi