Miss Helsinki finalistit ovat..
.. Suhteellisen normaalipainoisia. Mun mielestä hyvä, että kisaan pääsee muutkin kuin anorektikot. Tytöille normaalia mallia.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:46"]
"Moikka, asun Vantaalla" Aaargh mikä miss pk-seutu tää on?
[/quote]
En tajua! Pääkaupunkiseutuun kuuluu Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen aivan suvereenisti.
Helsingin seutuun (vähän epäloogisesti) kuuluu sitten paljon muuta, esim. Kirkkonummi, Vihti jne. En muista kaikkia, mutta on siis paljon suurempi kokonaisuus. Googlaamalla sivistyt sinäkin!
Jep täälläkin yks Helenan ex-kaveri, ja on kyllä hirveä ihminen. Ei mikään hu*ra (nyt ihmiset jotain rajaa), mutta pahantahtoinen ja juoruilee kenestä tahansa jos saa sillä suosiota. Vähän sellainen mean girls-tyyppi.
Mutta yllättävän kauniita finalisteja! Ihan kiva että normaalipainoisia ja -pituisia.
Täällä ilmoittautuu myös yksi Helenan ex-tuttu. Kaveriksi en voi sanoa ja onneksi en ehtinyt sen enempää tutustua, kun sain jo kokea neidin todellisen luonteen. Mielistelee milloin ketäkin ja selän takana taas tekee toista ja puhuu pahaa. Lisäksi ihan pentu vielä, hukassa koko tyttö. Mutta kaunis kasvoista.
Turhuuden turuilla...ei kiinnosta pätkääkään moinen kakkeli. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö ole näilläkään naisilla parempaa tekemistä kuin keikistellä typerännäköisenä alusvaatteisillaan. Opiskelisivat, tekisivät jotain järkevää ja hyödyllistä, auttaisivat hätääkärsiviä. Ei riitä sanat kertomaan miten tyhminä ja turhina pidän tällaisia ihmisiä ja tuossa ulkonäköbisneksessä mukana olevia hömppämaakareita. Toisella puolella maailmaa kärsitään nälkää, kuollaan tauteihin, soditaan, lapset kärsii, maapalloa saastutetaan... ja läheltäkin löytyy hätää ja kärsimystä...mikä meitä vaivaa?? En kestä tätä ihmisten typeryyttä ja tyhjänpäiväisyyttä. Tulee pahaa olo, paitsi henkisesti, niin myös fyysisesti. Hyi olkoon. On kyllä ihan oikein, jos maapallo oksentaa ihmiset pinnaltaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:38"]
Turhuuden turuilla...ei kiinnosta pätkääkään moinen kakkeli. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö ole näilläkään naisilla parempaa tekemistä kuin keikistellä typerännäköisenä alusvaatteisillaan. Opiskelisivat, tekisivät jotain järkevää ja hyödyllistä, auttaisivat hätääkärsiviä. Ei riitä sanat kertomaan miten tyhminä ja turhina pidän tällaisia ihmisiä ja tuossa ulkonäköbisneksessä mukana olevia hömppämaakareita. Toisella puolella maailmaa kärsitään nälkää, kuollaan tauteihin, soditaan, lapset kärsii, maapalloa saastutetaan... ja läheltäkin löytyy hätää ja kärsimystä...mikä meitä vaivaa?? En kestä tätä ihmisten typeryyttä ja tyhjänpäiväisyyttä. Tulee pahaa olo, paitsi henkisesti, niin myös fyysisesti. Hyi olkoon. On kyllä ihan oikein, jos maapallo oksentaa ihmiset pinnaltaan.
[/quote]
Hop hop, menepäs itse auttamaan, opiskelemaan ja tekemään jotain järkevää. Kovin sulla on aikaa ja intoa täällä vinkua ja kiillottaa omaa sädekehää, mitäpä jos kokeilisit itse tehdä jotain rakentavaa? Toisella puolella maailmaa kärsitään ja sinä vain täällä vongut :)
Juoruileva ja muita kiusaava tyyppi varmaan pärjää noissa mittelöissä. Pitäähän seuraaviin viidakon tähtösiin ja Martinan hengenpelastajiin saada kunnon draamaa! Ei kai noiden kisojen voittajille muuta käyttöä ole kun bimbo-ohjelmissa ja instassa kameroille pyllistely.
Nytkin jos googlaa viime vuoden top3-tyttöjä tai edellisvuosien voittajia niin tajuaa kyllä, ettei tuohon edes osallistu muut kuin huomionkipeät nuoret naiset, jotka lähinnä kerjäävät kehuja joka tuutista. Tissit edillä täydessä tällingissä poseerataan tykkäysten toivossa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:40"]http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201509020171910_a2.shtml
[/quote] Huhheijaa, vähän reeniä tuohon kävelyyn! Ysi oli ainakin vähän tönkön oloinen :D
Mailis nro 3 isot lollo rinnat (varmaan ainakin D-kuppi) mut silarit ja hirveen kokoinen perse ja "selkämakkarat" et vähän tarvii treeniä ja kiinteytystä finaaliin :)
Hemmetti kun on hyvännäköisiä kinkkuja!
Nuo ripset! :D tosi koomisen näköiset, varsinkin vaalealla mustat hämähäkit silmissä on tosi hyvän näköiset. Not.
Minkä takia noin epäimarteleva alaosa?? Ei näyttänyt kenelläkään hyvältä. Mutta ainakin nyt oma kroppa näyttää törkeen hyvältä kun on noihin verrannut. Kauniita naisia kuitenkin kaikki, ei sillä.
Mä en tajua miks aina pitää olla toi "resting bitchface" noissa kuvissa. Ja miten näytti taas siltä että suurin osa on leikellyt vähintään huulet?
Musta on kauheeta huijausta ja ajanhukkaa mennä "kauneuskilpailuihin" jos ei oo luonnostaan kaunis. Eihän sillä kilpailulla oo sit mitään pointtia kun kaikki on leikelty ja pakkeloitu niin ettei tiiä miltä ne oikeasti näyttää.
Mailis jee mutta mitä ihmettä Jessican kasvoille on tapahtunut kuvassa?
Joo, vain puolet tytöistä on kantasuomalaisia, mutta ei Jessican venäläisyys selitä sitä että kuva on kaamea.
Hei, Miss Vironhan piti osallistuu, Iltalehti ilmoitti sen finalistiksi tossa eilen vai toissapäivänä? :D Se isosuinen nainen jonka pk-seutulaiset on voinu bongata Snacky -mainoksesta? Mihin se katos? :D
Huhhuh, jaksoin katsoa seiskaan asti. Jopa minulla, tavallisella tallaajalla on huomattavasti parempi kroppa kun yhdelläkään heistä. Olen vain 164cm, mutta pitkät sääret, kauniin malliset jalat, sopivan treeantut pakarat ja vatsa. Naama ei sitten olekkaan kaunis :D
Luonne ja sisäinen kauneus tietenkin tärkeimpiä, mutta oletan että saa arvostella kun ovat osallistuneet kilpailuun jossa menestystä mitataan juurikin ulkoisten avujen peruseella. Helppoahan se on kuitekin kotisohvalta huudella.. Varmasti kasvattava ja rohkea kokemus, toivottavasti voitto menee oikeaan osoitteeseen :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:45"]
[/quote]
Hop hop, menepäs itse auttamaan, opiskelemaan ja tekemään jotain järkevää. Kovin sulla on aikaa ja intoa täällä vinkua ja kiillottaa omaa sädekehää, mitäpä jos kokeilisit itse tehdä jotain rakentavaa? Toisella puolella maailmaa kärsitään ja sinä vain täällä vongut :)
[/quote]Hop, hop vaan itsellesi. Olen jo opiskellut ammatin ja teen työtä, jolla on merkitystä ja voin siinä auttaa ihmisiä. Olen ollut myös ulkomailla avustustyössä, lisäksi teen vapaaehtoistyötä vanhusten parissa. Tällä hetkellä mulla ei ole mahdollisuutta olla siellä toisella puolella maailmaa, mutta onneksi voin auttaa täällä kotimaassakin. Jos jokainen tekisi osansa, olisi maailma paljon parempi paikka. Tuollainen ulkonäköpelleily on täysin turhaa ja typerää, juuri sitä ala-arvoista mössöä, jolla ihmiset täyttävät elämänsä, ettei tarvitse oikeasti ajatella ja toimia. Samaa sontaa kuin tosi-tv-pöljäilyt ja muut vastaavat aivojentyhjentäjät.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:45"]
[/quote]
[/quote]Hop, hop vaan itsellesi. Olen jo opiskellut ammatin ja teen työtä, jolla on merkitystä ja voin siinä auttaa ihmisiä. Olen ollut myös ulkomailla avustustyössä, lisäksi teen vapaaehtoistyötä vanhusten parissa. Tällä hetkellä mulla ei ole mahdollisuutta olla siellä toisella puolella maailmaa, mutta onneksi voin auttaa täällä kotimaassakin. Jos jokainen tekisi osansa, olisi maailma paljon parempi paikka. Tuollainen ulkonäköpelleily on täysin turhaa ja typerää, juuri sitä ala-arvoista mössöä, jolla ihmiset täyttävät elämänsä, ettei tarvitse oikeasti ajatella ja toimia. Samaa sontaa kuin tosi-tv-pöljäilyt ja muut vastaavat aivojentyhjentäjät.
[/quote]
Mutta niinpä se sinua vain kovasti kiinnostaa. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:12"]
Toi Helena on täys tyhjäpää huora :D Kisaankin haki varmasti vaan sen takia kun blogilla ei menesty ja pakko saada enemmän 'feimiä' kun ex-bestiksensä :D:DDDD
[/quote]
Varos vain, en nyt asiattomaksi ilmoita... mutta huoraksi sanominen varmasti täyttää tämän palstan asiattomuuden kriteerit!