Pahimmat wt-matkakohteet
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:31"]Tuurin kyläkauppa..
[/quote]
Tämä!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:48"]Bulgaria ja uusi Bulgaria eli Kroatia
[/quote]
Kroatiasta olen eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:04"]Eipa Amerikan white trashia noissa paikoissa nay, kylla se on ihan kotikutoista eurotrashia. WT:t matkustelevat Meksikon turistirysiin. [/quote] Tuskin heillä on varaa Meksikon turistikohteisiin
[/quote] You would be surprised! Arvaa kenen turistirahoilla ne rysat on rakennettu. Cabo on sitten ihan eri luokkaa.
[/quote]
Kyse oli köyhistä valkoisista? Heillä ei ole rahaa matkustaa mihinkään. Hyvä että pysyvät ruuissa montaa työtä tekemällä.
Itse olen asunut Texasissa ja sieltä matkustin Cancuniin. Halpaa ei ollut
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:48"]Bulgaria ja uusi Bulgaria eli Kroatia
[/quote]
Kroatia on hieno. Tosin melko kalliita matkoja
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 05:03"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:04"]Eipa Amerikan white trashia noissa paikoissa nay, kylla se on ihan kotikutoista eurotrashia. WT:t matkustelevat Meksikon turistirysiin. [/quote] Tuskin heillä on varaa Meksikon turistikohteisiin
[/quote] You would be surprised! Arvaa kenen turistirahoilla ne rysat on rakennettu. Cabo on sitten ihan eri luokkaa.
[/quote]
Kyse oli köyhistä valkoisista? Heillä ei ole rahaa matkustaa mihinkään. Hyvä että pysyvät ruuissa montaa työtä tekemällä.
Itse olen asunut Texasissa ja sieltä matkustin Cancuniin. Halpaa ei ollut
[/quote]
Lisään vielä. Iso osa usalaisista ei ole koskaan käynyt edes oman osavaltion ulkopuolella. Eivätkä haluakkaan
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 05:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 05:03"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:04"]Eipa Amerikan white trashia noissa paikoissa nay, kylla se on ihan kotikutoista eurotrashia. WT:t matkustelevat Meksikon turistirysiin. [/quote] Tuskin heillä on varaa Meksikon turistikohteisiin [/quote] You would be surprised! Arvaa kenen turistirahoilla ne rysat on rakennettu. Cabo on sitten ihan eri luokkaa. [/quote] Kyse oli köyhistä valkoisista? Heillä ei ole rahaa matkustaa mihinkään. Hyvä että pysyvät ruuissa montaa työtä tekemällä. Itse olen asunut Texasissa ja sieltä matkustin Cancuniin. Halpaa ei ollut [/quote] Lisään vielä. Iso osa usalaisista ei ole koskaan käynyt edes oman osavaltion ulkopuolella. Eivätkä haluakkaan
Kylla minusta Cancun on monellakin tavalla halpa, enka puhu pelkastaan rahasta.
Kotimaan matkailun pahin wt -kohde on kyllä Jyväskylä
Kouvola, Heinola, Joensuu, Kajaani, Iisalmi, Raahe, Kotka, Rovaniemi.
Kyllä mie sanosin, että Tallinna. Ollu jo kestosuosikki parikytä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola, Heinola, Joensuu, Kajaani, Iisalmi, Raahe, Kotka, Rovaniemi.
Rovaniemen ymmärrän ja ehkä Kotkan, mut miks noi muut on tossa? Miks joku menis Kajaaniin lomailemaan?
Hahahaa, Sunny Beach kutsuu heinäkuussa. Kerron sitten mielipiteeni.
Tuurin kyläkauppa..