Pahimmat wt-matkakohteet
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:02"]Kanarian saaret ja Teneriffa. Rodos. Kreeta. Turkki. Thaimaa. Tallinna. Mallorca.
[/quote]
Rodoksen vanhakaupunki on Unescon maailmanperintölistalla. Se on parhaiten säilynyt keskiaikainen kaupunki, jossa edelleen asutaan, tosi wt. Taitaa tämä vastaaja olla wt itse. Noista jokaisessa kohteessa on nimittäin upeaa historiallista nähtävää.
Ihan mikä tahansa kohde on wt, jos sinne reissaa syömää lihapullia purkista ja käy vsin suomibaarissa ja ihan missä tahansa kohteessa voi löytää sitoa ja alkuperäistä, kun vain itse näkee vaivaa
Muumimaailma, hoplop, visulahti ja Karstulan uimahalli.
Että te ootte pöllöjä! Onko mittään havaintoa, kuinka suuri maa esim. Turkki on? Paljon muutakin kuin Alanya. Mutta turhaan kai sitä keskustelee ihmisten kanssa, jotaka ei vaan ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:04"]Eipa Amerikan white trashia noissa paikoissa nay, kylla se on ihan kotikutoista eurotrashia. WT:t matkustelevat Meksikon turistirysiin.
[/quote]
Tuskin heillä on varaa Meksikon turistikohteisiin
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:02"]Kanarian saaret ja Teneriffa. Rodos. Kreeta. Turkki. Thaimaa. Tallinna. Mallorca.
[/quote]
Rodoksen vanhakaupunki on Unescon maailmanperintölistalla. Se on parhaiten säilynyt keskiaikainen kaupunki, jossa edelleen asutaan, tosi wt. Taitaa tämä vastaaja olla wt itse. Noista jokaisessa kohteessa on nimittäin upeaa historiallista nähtävää.
Ihan mikä tahansa kohde on wt, jos sinne reissaa syömää lihapullia purkista ja käy vsin suomibaarissa ja ihan missä tahansa kohteessa voi löytää sitoa ja alkuperäistä, kun vain itse näkee vaivaa
[/quote]
Oikeassa olet. Vastaukseni ehkä kumpusi juurikin siitä ei itse paikkaan liittyvästä asiasta, eli niistä juntisti käyttäytyvistä turisteista. Olen itse käynyt ko. paikoissa, ja valitettavasti juuri turistipaljouden ja etenkin tietynmaalaisten turistien juntin käytöksen takia vastasin näin.
Oli Rodoksella kauniitakin paikkoja, mutta esim. 'pääkaupungissa' oli ihan liikaa näitä suomi-baareja ja karjalanpiirakkaa mussuttavia humalaisia. Olin kuitenkin liian äkkipikainen julkaistessani kommentin. Mallorcallakin oli kaunista ja todella leppoisaa kun vältteli pahimpia ihmisvirtoja. Toiset tosin pitävät siitä, että on ihmisiäkin paljon lähettyvillä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:16"]
Että te ootte pöllöjä! Onko mittään havaintoa, kuinka suuri maa esim. Turkki on? Paljon muutakin kuin Alanya. Mutta turhaan kai sitä keskustelee ihmisten kanssa, jotaka ei vaan ymmärrä.
[/quote]
Voi kulta pieni, kyllä me sen tajuamme.
Mutta luuletko että tällaisiin keskusteluihin aletaan sen syvällisempia analyysejä väsäämään ettei kaltaisillesi vaan tulisi paha mieli? Ei, ei aleta.
Turkin massaturismikohteita rannikolla tässä tarkoitettin ja kyllä sinäkin sen tiedät!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:15"]
Muumimaailma, hoplop, visulahti ja Karstulan uimahalli.
[/quote]
Eikä. Karstulan uimahallin arkkitehtuuri on ehdottomasti kansainvälistä huippua, palvelut erinomaiset ja ettekö muka ole kuulleet että Ville Valo, Kardashianin Kim ja Donald Trump olivat siellä just viime viikolla?
Bali on aika paha. Kaikkien pissaliisojen the place to be...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:04"]Eipa Amerikan white trashia noissa paikoissa nay, kylla se on ihan kotikutoista eurotrashia. WT:t matkustelevat Meksikon turistirysiin. [/quote] Tuskin heillä on varaa Meksikon turistikohteisiin
[/quote] You would be surprised! Arvaa kenen turistirahoilla ne rysat on rakennettu. Cabo on sitten ihan eri luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:04"]Eipa Amerikan white trashia noissa paikoissa nay, kylla se on ihan kotikutoista eurotrashia. WT:t matkustelevat Meksikon turistirysiin. [/quote] Tuskin heillä on varaa Meksikon turistikohteisiin
[/quote] http://www.bookvip.com/package_details?destination=9&gclid=CLnc36312McCFdgTgQodRE4Leg
Turkki. Erehdyttiin sinne kerran, ja olin järkyttynyt. Turisteille näytti dokaus olevan se pääasia - ja sitä tehtiin niin railakkaasti että varmasti koko hotelli tiesi. Lapset mukana tietysti.
Ei enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:42"]
Bali on aika paha. Kaikkien pissaliisojen the place to be...
[/quote]
Balilla oli kivaa! Mutta aika bilepaikka kieltämättä.
Vantaa, Viro (erityisesti Pärnu jaTallinna), Bulgaria, Turkki ja Thaimaa
Dubai tosi suomalaisten tradenomien ja wannabe rich bloggaajien todellinen junttiohde. Kulttuurista ei tietoaaan.Menkää vaikka Kairoon tai JOrdaniaan.
Bulgaria ja uusi Bulgaria eli Kroatia
Synny Beach, Alanya, Pattaya, kaikki phuketin turistirysät, Fuge.
Viro