Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsen viimein leikkaukseen!

Vierailija
02.09.2015 |

Ja pääsen toivottavasti viimein näistä eroon! Varoitus: kuva ei sovi herkille silmille.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjen siirto? harvemmin onnistuu, sorry.

Vierailija
42/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä näytä yhtään siltä että leikkaus olisi onnistunut kun vertaa noita kahta kuvaa keskenään. Tiedä sitten onko tossa vikassa kuvassa leikkauksesta johtuvaa kudosturvotusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tekisi mieli katsoa, mutta... apua... gnnngh... hiirikäsi vapisee... uskallanko...

Vierailija
44/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI HELVETIN PERSE!

Oon pahoillani, ap. Ei ole kokemusta pukamista, mutta näyttävät aivan saatanan kammottavan kipeiltä.

Vierailija
45/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä näytä yhtään siltä että leikkaus olisi onnistunut kun vertaa noita kahta kuvaa keskenään. Tiedä sitten onko tossa vikassa kuvassa leikkauksesta johtuvaa kudosturvotusta...

Niin, no en tiiä kauanko sitä turvotusta voi esiintyä, mutta leikkauksesta kumminkin jo yli 2kk aikaa ja haavat parantuneet.

AP

Vierailija
46/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpä tutulta mutta mulla on isommat, joskin ei noin punaiset ja vaiva ollut 22v. On ne pienemmän näköiset nyt, ap.

Vierailija
47/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, istutko töissä? Rupea tekemään töitä seisten jos mahdollista.

Vierailija
48/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä, mutta vaikka en istuisi hetkeäkään muuten kuin vessassa, niin kyllä se vessassa suoranainen kouristelu pöntöllä on noiden takana. Välillä meinaa silloin tulla ulos väärästä päästä, kun ottaa niin vatsasta :P. Mistä se sitten johtuu, niin en tiedä. Uloste on hyvin löysää, kun käytän niitä ummetuslääkkeitä. Tänäänkin käyny paskalla ainakin seitsemän kertaa. Mulle arkipäivää.

AP

Vierailija
49/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tekisi mieli katsoa, mutta... apua... gnnngh... hiirikäsi vapisee... uskallanko...

Hymyilin ääneen :). Noh, uskalsitko? Ja oliko kyse ekasta vai tokasta kuvasta, vai kenties molemmista?

Vierailija
50/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilin ääneen :). Noh, uskalsitko? Ja oliko kyse ekasta vai tokasta kuvasta, vai kenties molemmista?

Uskalsin ja katsoin molemmat. Se "ei helvetin perse" oli reaktioni. Sori ap, nyt on ns. perseestä revittyä huumoria.

Vierailija
51/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskalsin ja katsoin molemmat. Se "ei helvetin perse" oli reaktioni. Sori ap, nyt on ns. perseestä revittyä huumoria.

Mietinkin, että olikohan se saman kommentoijan reaktio :D. Hyvä se vaan on repiä huumoria, kun ei tässä oikein muutakaan voi ;)

Vierailija
52/57 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä, mutta vaikka en istuisi hetkeäkään muuten kuin vessassa, niin kyllä se vessassa suoranainen kouristelu pöntöllä on noiden takana. Välillä meinaa silloin tulla ulos väärästä päästä, kun ottaa niin vatsasta :P. Mistä se sitten johtuu, niin en tiedä. Uloste on hyvin löysää, kun käytän niitä ummetuslääkkeitä. Tänäänkin käyny paskalla ainakin seitsemän kertaa. Mulle arkipäivää.

AP

Mistä mulla on se käsitys että myös liian löysä uloste pahentaa pukamia?

Vierailija
53/57 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mistä mulla on se käsitys että myös liian löysä uloste pahentaa pukamia?

Varmaan joku suoranainen ripaska pahentaakin. Mulla tilanne kuitenkin pahenee heti jos vähennän noita ummetuslääkkeitä.

AP

Vierailija
54/57 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP sun tilanteeseen! Oletko käynyt jonkinlaisessa jälkitarkastuksesssa, mitä siellä sanottiin? Sovittiinko vielä uusi tarkistus? Jos ekassa jälkitarkastuksessa on vielä turvotusta pelissä niin että ei osaa sanoa millainen lopputulos on, niin pitäis kyllä sopia uusi käynti myöhemmäksi!

Vierailija
55/57 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä hiirenpoikasia.

Vierailija
56/57 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä AP sun tilanteeseen! Oletko käynyt jonkinlaisessa jälkitarkastuksesssa, mitä siellä sanottiin? Sovittiinko vielä uusi tarkistus? Jos ekassa jälkitarkastuksessa on vielä turvotusta pelissä niin että ei osaa sanoa millainen lopputulos on, niin pitäis kyllä sopia uusi käynti myöhemmäksi!

Oon käyny joo. Olin sillon vielä niin helkkarin kipee, ettei ees meinannu tutkiminen onnistua. Eipä siellä juuri mitään todettu. Kirjattiin ylös, että en ole tulokseen tyytyväinen ja että voin tulla sinne uudestaan 2-3kk päästä ilman uutta lähetettä, jos silloinkin on mielestäni vielä aihetta :P.

AP

Vierailija
57/57 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä taas berberi sen verran kipee, että pakko kaivaa voidetuubi esiin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi