Pääsen viimein leikkaukseen!
Ja pääsen toivottavasti viimein näistä eroon! Varoitus: kuva ei sovi herkille silmille.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:45"]
Lähikuva peräpukamista
[/quote]Minä luulin pimpiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:27"]
Mistä moiset pukamat? Nuori ihminen olet kuitenkin?
[/quote]
Aina vaan joutunu kovasti ponnistelemaan vessassa lapsesta saakka. Ja vaikka nykyään käytän paljon ummetuslääkkeitä, niin eihän noi mihinkään enää häviä itsestään. Persepanoja 0
[/quote]
Onko sulla joku rakenteellinen vika? Vai voiko perse mennä tuohon kuntoon ihan vaan kovan vatsan takia.
Katoin eka, et toi on joku kondy tjn.toosassa, aika pahaks on päässy, noitten kans ei varmaan istuta tai muutakaan, ku kipeetä tekee.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:27"] Mistä moiset pukamat? Nuori ihminen olet kuitenkin? [/quote] Aina vaan joutunu kovasti ponnistelemaan vessassa lapsesta saakka. Ja vaikka nykyään käytän paljon ummetuslääkkeitä, niin eihän noi mihinkään enää häviä itsestään. Persepanoja 0 [/quote] Onko sulla joku rakenteellinen vika? Vai voiko perse mennä tuohon kuntoon ihan vaan kovan vatsan takia.
[/quote]
Ei oo tietääkseni mitään rakennevikaa.
Miten tommoset edes pääsee syntymään?? Näyttää niin kipeältä!! Miten sua ei oo lähetetty teho-osastolle jo vuosia sitten. Onko toi sun oma pylly vai etitkö vaan vastaavan kuvan? Miten sait noin hyvin kuvattua jos on oma
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:50"]
Miten tommoset edes pääsee syntymään?? Näyttää niin kipeältä!! Miten sua ei oo lähetetty teho-osastolle jo vuosia sitten. Onko toi sun oma pylly vai etitkö vaan vastaavan kuvan? Miten sait noin hyvin kuvattua jos on oma
[/quote]
Ihan oma anus. Ei noi näytä noin pahalta kuin pöntöllä istuessa ja siinä noi on kuvattukin :P
En oikein tajua tuota kuvaa, onko pimppi kuvan ylä vai alaosan puolella? Vuotaako niistä verta? :( onnea leikkauksen johdosta!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 01:24"]
En oikein tajua tuota kuvaa, onko pimppi kuvan ylä vai alaosan puolella? Vuotaako niistä verta? :( onnea leikkauksen johdosta!
[/quote]
Se on yläpuolella. Joskus vuotaa, yleensä ei, jos vaan muistan ottaa ummetuslääkkeet.
Järkytyin niin pahasti, että laitoin vahingossa kiinni koko palstansivun. Mahtaa olla tuskallista. Järkyttävää, ettei tuollaisella vaivalla pääse kiireellisenä leikkaukseen. Juu, ei vie henkeä, mutta elämänilon varmasti vie, ja paljon muutakin.
Sain hyvät naurut, kun ketju, jossa valitettiin siitä, että tätä ketjua ei olla poistettu, on poistettu :D
Hui kamala.. onneksi pääset leikkaukseen! Varmasti elämä helpottuu..
Nyt kun leikkauksesta on jo runsaasti aikaa, niin voin sanoa, että vituttaa kuin pientä oravaa >:(. Ensinnäkin leikkauksesta seurasi kuukauden ajaksi aivan järkyttävät kivut ja verenvuoto ja toisekseen siitä ei ollut _mitään_ apua. Mulla on edelleen tosi suuret pukamat ja kaikki niiden mukana tulevat vaivat. Eli vituks män ja en tiedä, että mitä nyt sitten, kun toista kertaa en taida leikattavaksi suostua... Että kivaa loppuelämää mulle tän vaivan kanssa! Ehkä viikon ajan leikkauksen jälkeen oli ulostaminen jopa normaalin tuntuista, mutta sitten oli taas pukamahelvetti valloillaan. Ja joku hemmetin tikkikin siellä vielä roikkuu, vaikka piti itsestään lähteä.
Terveisin kyrpiintynyt AP
Vertailukuvaa en oo ottanu, mutta oon kyllä harkinnu sen ottamista :P. Kun musta jotenki tuntuu kuin noi ois jopa pahentuneet tässä välissä :(.
AP
Tosi ikävää ettei leikkaus tuonut apua vaivaasi. Saanko kysyä että mitä tuossa tilanteessa on vielä tehtävissä jos uusi leikkaus ei ole vaihtoehto? Auttaako pukamarasvat vai pitääkö sun vain tyytyä kohtaloosi?
Täydet sympatiat toiselta, jonka leikkaukset ovat vain pahentaneet sairautta. Mulla tosin on gyn. vaivat riesana ja taas uusi leikkaus edessä edellisten mentyä päin männikköä.
Miksei sitä persettä saatu kuntoon? Eikö tuohon vaivaan ole oikeasti parannus keinoa?
oliko lääkäri oikeasti kunnollinen vai joku paikallinen puoskari?
Mulla on ollut kerran pukama mikä hävisi itsestään ja sekin oli tosi perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävää ettei leikkaus tuonut apua vaivaasi. Saanko kysyä että mitä tuossa tilanteessa on vielä tehtävissä jos uusi leikkaus ei ole vaihtoehto? Auttaako pukamarasvat vai pitääkö sun vain tyytyä kohtaloosi?
Täydet sympatiat toiselta, jonka leikkaukset ovat vain pahentaneet sairautta. Mulla tosin on gyn. vaivat riesana ja taas uusi leikkaus edessä edellisten mentyä päin männikköä.
Mä en tiedä, en oikeesti tiedä :(. Käytän mä niitä rasvoja välillä, mutta ihan vaan kipuun niistä on apua, jos on apua. Kai mä meen tässä vielä loppuvuodesta valittamaan kirurgille uudestaan tätä mun vaivaa, jos sillä olis mitään ehdotuksia. Tässä ihan kohta voisin kyllä yrittää repiä ees ton yhden tikin viimein irti. Siitäkin kyllä soitin kirurgille, mutta hää oli sitä mieltä, että kyllä se sieltä joskus lähtee. Tuunaan vaikka limupullosta jonku kotitekosen proktoskoopin sitä varten :P.
AP
Voi ei, ap! Olet raukka. Harmittaa sun puolesta. Kirjoittelin tähän ketjuun aiemmin ja muistan ne sun kotioperaatiot. Kiva kuitenkin, kun jaksoit kaivaa tämän ketjun esiin ja kerroit kokemuksistasi. Näistä jutuista on kauhean vaikea löytää tietoa suomeksi.
Olen jotenkin myötäelänyt tuon sun vaivan kanssa. Menikö leikkauksessa siis jokin ihan selkeästi pieleen? Vai oliko tiedossa jo etukäteen, ettei välttämättä kovin kummoisia tuloksia kannata odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ap! Olet raukka. Harmittaa sun puolesta. Kirjoittelin tähän ketjuun aiemmin ja muistan ne sun kotioperaatiot. Kiva kuitenkin, kun jaksoit kaivaa tämän ketjun esiin ja kerroit kokemuksistasi. Näistä jutuista on kauhean vaikea löytää tietoa suomeksi.
Olen jotenkin myötäelänyt tuon sun vaivan kanssa. Menikö leikkauksessa siis jokin ihan selkeästi pieleen? Vai oliko tiedossa jo etukäteen, ettei välttämättä kovin kummoisia tuloksia kannata odottaa?
Ei siinä kai mikään varsinaisesti pieleen mennyt, ottivat vaan liian vähän kudosta pois. Alunperin leikkaus piti tehdä longon tekniikalla, mutta lopulta tekivätkin sillä ja milliganin tekniikalla, mutta silti sinne jäi ihan liikaa löysää, kai.
AP
Otin sen vertailukuvan ihan vaan koska halusin itekin nähdä, että mitä eroa kuvilla on. Tässä leikkauksen jälkeinen tilanne http://aijaa.com/XLCKdX
Näkee tosta, että on siellä jotain tapahtunu, mutta onko toi nyt sitten pahempi vai parempi niin vaikea sanoa. Ehkä täällä joku osais ottaa kantaa kuvien perusteella?
AP
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:27"]
Mistä moiset pukamat? Nuori ihminen olet kuitenkin?
[/quote]
Aina vaan joutunu kovasti ponnistelemaan vessassa lapsesta saakka. Ja vaikka nykyään käytän paljon ummetuslääkkeitä, niin eihän noi mihinkään enää häviä itsestään. Persepanoja 0