Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan yllättänyt ketään kesken seksin?

Vierailija
02.09.2015 |

Tai onko teitä yllätetty? Itse en ole yllättänyt, eikä minua yllätetty. Lähinnä vaan kuullut kaverin ähkimiset viereisestä huoneesta alkoholinhuuruisen illan päätteeksi.

Jos tiedätte hauskoja tarinoita niin kertokaa! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa oli yllättää kaverini vetelemästä avovaimoani takaapäin.

Vierailija
2/10 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättänyt useammankin tyttöystäväni kokeilemalla jotain uutta seksin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin huoneeseen hakemaan sinne jäänyttä käsilaukkuani, kun yösijan baari-illan jälkeen tarjonnut kaveripariskunta oli aamupanolla. "Oho anteeksi, otan tän tästä vaan, jatkakaa", sanoin ja häivyin keittämään kahvia. Ensin nolotti vähän, mutta olimme onneksi nuoria ja mutkattomia kaikki.

Entisen kämppikseni (mies) yllätin kädeltä, kun paukkasin kotiin ja hänen huoneensa ovi oli jäänyt auki. Hän oli todella nolona ja pyyteli anteeksi. Yritin rauhoitella, miksipä siitä olisi tarvinnut olla pahoillaan.

Eräänä kesänä olimme vuokranneet kaveriporukalla karavaanin ja leiriydyimme camping-alueella. Menin yöllä naisten vessaan, jossa oli myös suihku. Suihkussa oli joku keski-ikäinen nainen alaosattomissa. Hän säikähti minua kamalasti, pyyteli todella vuolaasti anteeksi ja liukeni järkyttyneenä paikalta. Jotenkin luulen, että hän hyödynsi suihkua johonkin muuhun kuin pelkkään alapesuun, koska hän meni niin tolaltaan. Ei sitä tosin tiedä.

Vierailija
4/10 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siskoni. Asuttiin vielä kotona, olin ehkä 16. Sisko makasi hiljaa paikallaan ja joku vieras mies ähki päällä. Kuva syöpyi ikuisesti mieleeni.

Vierailija
5/10 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaverin ja hänen miehensä. Olin heillä yökylässä ja hiippailin yöllä heidän makkariin. Huusin "Surprise!!!" ja heittelin serpentiiniä ympäriinsä :))

Vierailija
6/10 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä poikaystävän äiti tuli koputtamatta pojan huoneeseen kesken hommien, esitteli kahta erilaista lahjanauhaa ja kysyi kumpi näistä olisi parempi xx:n lahjaan. Totesi lähtiessään "jatkakaa". Myöhemmin kertoi menneensä todella hämilleen ja pahoitteli.

Naapurihuoneessa nukkunut känninen kaveri ilmestyi viereen seisomaan ja kysyi mikä täällä on hätänä? Öööh, ei mikään, pannaan...

Metsässä pari hölkkääjää yllätti, panokaveri totesi niille vaan että "varattu". Wtf?

Vierailija
7/10 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina mulla oli jaettu huone kämppiksen kanssa. Oli vähän ahdistavaa ja epäkunnioittavaa kun tämä kämppis höyläsi poikakaverinsa kanssa mun yrittäessä nukkua.

Samanlaiset fiilikset oli kun äiti hommaili miesystävänsä kanssa makuuhuoneen ovi auki. Oksettavaa.

Vierailija
8/10 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni soitti kesken touhuumisen töihin keskellä yötä. Päivystin lumenauraajana

Vierailija
9/10 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:35"]

Hauskaa oli yllättää kaverini vetelemästä avovaimoani takaapäin.

[/quote]

Lähdin kesken kolmenkimpan hakemaan keittiöstä vettä. Kävelin hiljaa takaisin ja katselin, kun paras kaverini nussi avovaimoani takaapäin oikein kunnolla. Nautin näkymästä pari minuuttia ennen kuin liityin seuraan ja tungin kullini kultani suuhun. :)

Vierailija
10/10 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen yllättänyt siskon ja hänen silloisen poikaystävän kun olin sytkäriä mennyt kysymään lainaan.

itse olen myös yllätetty kun anoppi ryntäsi huoneeseen kesken kaiken. revettiin vaan kaikki nauramaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän