One Directionin uusi laulu Drag Me Down
Meidän 12v tyttö kuuntelee sitä jatkuvasti, ja täytyy sanoa että ainakin tällä Mammalla alkaa jalka vipattaa. En ole ikinä poikabändistä välittänyt joten ihmetyttää. Kohtalotovereita?
Kommentit (15)
Sama vika täällä. Aivan loistava laulu. Vaikka TaKe Thatin jälkeen ei ole poikabändit kiinnostaneet.
Samanlainen turhakebändi kuin Spice Girls aikanaan. Noita tulee ja menee, mutta mitään ei jää mieleen eikä ne vaikuta popin historiaan millään lailla.
Täällä 36-vuotias nainen, joka myös pitää tästä biisistä! Melkein järkytyin, kun tajusin, että se radion tarttuva biisi on One Directionilta. Tosin en kyllä osaisi varmaan nimetä heiltä yhtään muuta biisiä.
Ehdottomasti bändin paras biisi. Harmi että lopettavat/jäävät tauolle just nyt, kun heidän musiikki kehittyis parempaan ja aikuisempaan suuntaan.
Minäkään en heitä samalla tavalla fanita kuin pikkutytöt, mutta tykkään kyllä musiikista ja onhan ne pojat symppiksiä. Kävin konsertissakin, mutta en kiljunut. Ja olen Larry shipper <3
Ja mun teini on ihan järkyttynyt, kun tykkään 1D:stä :-) Hänellä on vähän aikuisempi ja älykkäämpi musiikkimaku.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:40"]Minäkään en heitä samalla tavalla fanita kuin pikkutytöt, mutta tykkään kyllä musiikista ja onhan ne pojat symppiksiä. Kävin konsertissakin, mutta en kiljunut. Ja olen Larry shipper <3
Ja mun teini on ihan järkyttynyt, kun tykkään 1D:stä :-) Hänellä on vähän aikuisempi ja älykkäämpi musiikkimaku.
[/quote]
Kyllä sekin vielä ehtii hurahtaa :) niin ne teinit tuppaa olemaan pikkuvanhoja. T. 34v fani
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:22"]Samanlainen turhakebändi kuin Spice Girls aikanaan. Noita tulee ja menee, mutta mitään ei jää mieleen eikä ne vaikuta popin historiaan millään lailla.
[/quote]
Niin no, mulle ainakin TaKe That symboloi nuoruutta, ja sitä kuunnellessa tunnen itse nuoreksi. Ihanat muistot. Minulle se on henkilökohtaisesti paljon tärkeämpää kuin pop-historia.
Minäkin olin 10v tyttöjen mukana keikalla, ja oli vähän liiankin hauskaa. Nyt kun tuli tämä uusi laulu niin ei voi mitään... Musta tuli fani.
Mä yllätin 35-vuotiaan junttimieheni laulamasta sitä kertosäettä. Minusta ihan kiva juttu.
Jep, tää taitaa mullakin olla niitä harvoja radiosoittoon päätyneistä 1Dn biiseistä jota voi jopa ihan mielellään kuunnella.
Sain tänään tietää että tämä on One directionin laulu! aivan loistava kertakaikkiaan!
Just tajusin ihan saman kun radiosta kuului!