Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

One Directionin uusi laulu Drag Me Down

Vierailija
02.09.2015 |

Meidän 12v tyttö kuuntelee sitä jatkuvasti, ja täytyy sanoa että ainakin tällä Mammalla alkaa jalka vipattaa. En ole ikinä poikabändistä välittänyt joten ihmetyttää. Kohtalotovereita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tajusin ihan saman kun radiosta kuului! 

Vierailija
2/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Aivan loistava laulu. Vaikka TaKe Thatin jälkeen ei ole poikabändit kiinnostaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen turhakebändi kuin Spice Girls aikanaan. Noita tulee ja menee, mutta mitään ei jää mieleen eikä ne vaikuta popin historiaan millään lailla.

Vierailija
4/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drag me down in my ass.

Vierailija
5/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 36-vuotias nainen, joka myös pitää tästä biisistä! Melkein järkytyin, kun tajusin, että se radion tarttuva biisi on One Directionilta. Tosin en kyllä osaisi varmaan nimetä heiltä yhtään muuta biisiä.

Vierailija
6/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti bändin paras biisi. Harmi että lopettavat/jäävät tauolle just nyt, kun heidän musiikki kehittyis parempaan ja aikuisempaan suuntaan. 

Vierailija
7/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en heitä samalla tavalla fanita kuin pikkutytöt, mutta tykkään kyllä musiikista ja onhan ne pojat symppiksiä. Kävin konsertissakin, mutta en kiljunut. Ja olen Larry shipper <3

Ja mun teini on ihan järkyttynyt, kun tykkään 1D:stä :-) Hänellä on vähän aikuisempi ja älykkäämpi musiikkimaku.

Vierailija
8/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:40"]Minäkään en heitä samalla tavalla fanita kuin pikkutytöt, mutta tykkään kyllä musiikista ja onhan ne pojat symppiksiä. Kävin konsertissakin, mutta en kiljunut. Ja olen Larry shipper <3

Ja mun teini on ihan järkyttynyt, kun tykkään 1D:stä :-) Hänellä on vähän aikuisempi ja älykkäämpi musiikkimaku.
[/quote]

Kyllä sekin vielä ehtii hurahtaa :) niin ne teinit tuppaa olemaan pikkuvanhoja. T. 34v fani

Vierailija
9/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1D on BEST!!!!!
Ps. Oon vanha

Vierailija
10/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se One Directionin laulu?!

Vierailija
11/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:22"]Samanlainen turhakebändi kuin Spice Girls aikanaan. Noita tulee ja menee, mutta mitään ei jää mieleen eikä ne vaikuta popin historiaan millään lailla.
[/quote]

Niin no, mulle ainakin TaKe That symboloi nuoruutta, ja sitä kuunnellessa tunnen itse nuoreksi. Ihanat muistot. Minulle se on henkilökohtaisesti paljon tärkeämpää kuin pop-historia.

Vierailija
12/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin 10v tyttöjen mukana keikalla, ja oli vähän liiankin hauskaa. Nyt kun tuli tämä uusi laulu niin ei voi mitään... Musta tuli fani.

Vierailija
13/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätin 35-vuotiaan junttimieheni laulamasta sitä kertosäettä. Minusta ihan kiva juttu.

Vierailija
14/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tää taitaa mullakin olla niitä harvoja radiosoittoon päätyneistä 1Dn biiseistä jota voi jopa ihan mielellään kuunnella.

Vierailija
15/15 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään tietää että tämä on One directionin laulu! aivan loistava kertakaikkiaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän