Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein kesämökki

Vierailija
21.03.2022 |

Nyt alkaa, tässä jaksossa esitellään skandinaavisia mökkejä.

Kommentit (930)

Vierailija
221/930 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kolmas mökki oli karun kaunis, sisustus melkein pelkkää Ikeaa. Keittö mahtava sinne! Tokassa mökissä oli paljon sympaattista, etenkin se biitsi! Omaan makuun vaan ihan liikaa kaikenlaista turhaa krääsää. Ekassa mökissä mahtava musta väritys, hieno sauna ja laituri ja lapsen näkökulmasta paljon puuhaa. Yhdyn tuomareihin siinä, että oli paljaan näköistä.

Yhtäkään näistä en haluaisi itselle, mutta mielenkiintoista oli taas katsoa. Kaikissa oli jotakin ihanaa!

Vierailija
222/930 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä mökillä oikein tehdään, kun kaikki on rakennettu valmiiksi. Joka esineen ja lusikan paikka suunniteltu tarkkaan, niin mitään ei voi enää tuoda, ettei asetelmat mene sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/930 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vapaa- ajan asunnon l.mökin mies soitti Merikannon Valse lentoa, hidasta valssia.Nätisti soittikin tätä klassista valssia läpi vuosien.

Vierailija
224/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kolme mökkiä oli vähän niin kuin stailattu juuri tätä Suomen Kaunein Kesämökki-ohjelmaa varten. Arki voi olla käytännöllisempää. Ne edelliset isot puutalot olivat enemmän käytössä olevan oloisia ilman tätä ohjelmaakin.

Vierailija
225/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on Sumarin mielestä niiiiin ihanaaaa!

Parempi niin kuin että tokaisee ääneen ensimmäisen mieleen tulevan ajatuksen. Ihan paska läävä.

Mä oon niiiin tavis niiiin tavis mutta kyllä mua jurppii noi marimekot! Oli mikä ohjelma tahansa asumisesta niin marimekko siellä marimekko täällä ...eikö ihmiset osaa ajatella itse, pitää mennä virran mukana!

Menet itse virran mukana haukkumalla Marimekkoa,

En mä marimekkoa hauku vaan sitä ettei ihmiset ajattele omilla aivoillaan, kaikilla samanlaista!

Vierailija
226/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mökki jota nää hehkuttaa ihan täysillä, on musta aivan kauhea. Mökki on ahdistava, kun on kokonainen seinä ilman ikkunoita. Ei näistä tän jakson mökeistä kyllä mikään ollut mun makuun, mutta en kyllä ylistäisi tätä viimeisintäkään. 

tarkoitatko sitä merenrantamökkiä? Musta se oli täydellinen joka suhteessa. Se merenrantapihakin, ihan mieletön.

Siihen voi tarvittaessa lisätä sen toisen puolikkaan, niin saa puolta isomman harjakattoisen mökin.  Ja lisää ikkunoita.

Vierailija
227/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kolmannen mökin rouva on some vaikuttaja. Ei ihme että on pyrkinyt TV ohjelmaan mökkiä esittelemään. Kaikki julkisuus kelpaa. Mökillä myös oma Insta tili, jossa tiloja esitellään 🙄

Mitä väliä sillä on ?

Haluaa julkisuuteen. Se on sallittua

Vierailija
228/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kolmannen mökin rouva on some vaikuttaja. Ei ihme että on pyrkinyt TV ohjelmaan mökkiä esittelemään. Kaikki julkisuus kelpaa. Mökillä myös oma Insta tili, jossa tiloja esitellään 🙄

Mitä väliä sillä on ?

Minkä jakson kolmannen mökin?

Vierailija
229/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mökki jota nää hehkuttaa ihan täysillä, on musta aivan kauhea. Mökki on ahdistava, kun on kokonainen seinä ilman ikkunoita. Ei näistä tän jakson mökeistä kyllä mikään ollut mun makuun, mutta en kyllä ylistäisi tätä viimeisintäkään. 

tarkoitatko sitä merenrantamökkiä? Musta se oli täydellinen joka suhteessa. Se merenrantapihakin, ihan mieletön.

Mieletön kyllä, negatiivisessa mielessä.

Vierailija
230/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meirän mökillä saunotahan ja kylvetähän isoos korvees.

Meirän mökki on Suomen komeen mökki.

Vierailija
231/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäki sun uhhhuhohhh

Vierailija
232/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurikan Jätti kirjoitti:

Meirän mökillä saunotahan ja kylvetähän isoos korvees.

Meirän mökki on Suomen komeen mökki.

Nii ja, punaasta mattua meirän mökille ei sitte tuora,

son väärän värine.

Vierailija
233/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä mökillä oikein tehdään, kun kaikki on rakennettu valmiiksi. Joka esineen ja lusikan paikka suunniteltu tarkkaan, niin mitään ei voi enää tuoda, ettei asetelmat mene sekaisin.

Mitä sinne pitäisi olla jatkuvasti tuomassa? Vanhoja romuja, jotka ei kelpaa enää kotiin mutta mökkiin kyllä? Ihan hirveitä rytöläjiä on tullut kyllä nähtyä. Kun mökissä on kaikki tarvittava ja se on kaunis ja viihtyisä niin voi vaikka keskittyä ulkopuuhiin, uimiseen, auringonottoon,lukemiseen, grillailuun. Kasvimaa ja puutarha voi olla niitä projekteja jos sellaisia kaipaa, ei romujen haaliminen nurkkiin.

Vierailija
234/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli semmonen rytökasa. Mökkikin oli pelkkä puolikas.

Vierailija
235/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on ?

Vinkkiä, kiitos eli somevaikuttajan nimi/ tili esiin?

Vierailija
236/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli semmonen rytökasa. Mökkikin oli pelkkä puolikas.

Olikohan somesta tuttu mökki/omistajat tuomareille, muuten voittajaksi valitsemista en ymmärrä. Siellähän ei ollut mitään, ei sisällä ei ulkona.

Vierailija
237/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinne pitäisi olla jatkuvasti tuomassa? Vanhoja romuja, jotka ei kelpaa enää kotiin mutta mökkiin kyllä? Ihan hirveitä rytöläjiä on tullut kyllä nähtyä. Kun mökissä on kaikki tarvittava ja se on kaunis ja viihtyisä niin voi vaikka keskittyä ulkopuuhiin, uimiseen, auringonottoon,lukemiseen, grillailuun. Kasvimaa ja puutarha voi olla niitä projekteja jos sellaisia kaipaa, ei romujen haaliminen nurkkiin.

Jo yksi mehukattikanisteri sotkee feng shuit.

Vierailija
238/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin että tokaisee ääneen ensimmäisen mieleen tulevan ajatuksen. Ihan paska läävä.

Mä oon niiiin tavis niiiin tavis mutta kyllä mua jurppii noi marimekot! Oli mikä ohjelma tahansa asumisesta niin marimekko siellä marimekko täällä ...eikö ihmiset osaa ajatella itse, pitää mennä virran mukana!

En mä marimekkoa hauku vaan sitä ettei ihmiset ajattele omilla aivoillaan, kaikilla samanlaista!

Minä tykkään joistakin Marimekon kuoseista, myös punaisesta unikosta. Tykkäisin siitä, vaikka se olisi lähikaupan tuotantoa.  Siksi harmittaakin, että se on niin suosittu. En halua olla mikään massasielu.

Vierailija
239/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun mökkikunnassa vuoden ympäri. Vähällä käytöllä ovat nuo suurella vauhdilla pystyyn pykätyt mustaseinäiset lasikuutiot. Kaksi kertaa kävi tuo läheinen mökkeilijä paikalla. Ranta sillä onkin pohjoiseen ja talo märkien kallioiden välissä. Mutta kun väkisin piti saada mökki, ja viimeisimmän muodin mukaan suunniteltu, niin semmoisen sitten saivat.

Eniten kauhistuttaa katsella noiden veneilytaitoja. Joita ei siis ole.

Hmm, niitä kai ahdistaa, kun naapuri oin noin näköetäisyydeltä. Ilmeisesti makoilet lepotuolissasi terassislla tai laiturilla, kasvot naapuriin, ja katsot sinne mkoko ajan, ehkä vähän ivallinen hymy huulilla? Eihän ne semmoista kestä. Mitä jos laitat tuija-aidan teidän väliin, niin kyllä ne sitten taas tulee mustalle mökille kalastelemaan. Saisit vähän auttaa niitä sillai tiellään uusavuttomien mustaseinäiseen märkien kallioiden mökkiläisyyteen.

Vierailija
240/930 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään joistakin Marimekon kuoseista, myös punaisesta unikosta. Tykkäisin siitä, vaikka se olisi lähikaupan tuotantoa.  Siksi harmittaakin, että se on niin suosittu. En halua olla mikään massasielu.

Mulla on kakki tyynynpäälliset Marimekkoa ja niissä pysytään. Laadukasta kangasta ja etenkin unikko on mulle tärkeä.

On meillä Lokkivalaisin ja Ikeaakin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan