Tällä viikolla vanhempainilta mitä teen?t.ammattivalittaja
Näin koulufobiasta kärsivänä ja muutenkin ujona ihmisenä ei ole sinne helppo mennä. Onko siis vanhempainiltaan osallistuttava molempien vanhempien?
Kommentit (52)
Voi sua ja sun koulufobiaasi. Saatko anafylaktisen shokin jos astut sisään koulurakennukseen? Eikö teillä ollut mitään vanhempaintapaamisia kun poika oli eskarissa?
Älä nyt, ihan oikeasti! Vanhempainillassa ei ole kyse sinusta, sinun erimittaisista jaloistasi, ylipainostasi, fobiastasi, huimauksestasi, oppimisvaikeuksistasi, työttömyydestäsi, rahattomuudestasi, ihmeparantumisestasi syövästä, vaan sinun ja miehesi lapsesta. Voit aivat varmasti keksittyä häneen sen hetken kun sen vanhempainilta kestää.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:21"]
Toinen vanhempi riittää
[/quote]Ok, täytyy katsoa mitä mieltä mies on jos menisi yksin.ap
[/quote]
No, ammattivalittaja, miten kävi vanhempainillan kanssa, kuka meni? Odotamme tälle jännitysnäytelmälle päätöstä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:04"]
Pitääkö sun tälläistä käytännön asiaa kysyä täältä? Mitä jos ihan perheen kesken juttelisitte näistä.
[/quote]
Vierailija kirjoitti:
Näin koulufobiasta kärsivänä ja muutenkin ujona ihmisenä ei ole sinne helppo mennä. Onko siis vanhempainiltaan osallistuttava molempien vanhempien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
02.09.2015 klo 10:21
Toinen vanhempi riittää
Ok, täytyy katsoa mitä mieltä mies on jos menisi yksin.ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:50"]
Niin, mä olen tajuttoman ujo ja sellainen töksäyttelijä kun puhun. Yritän tsempata mutta sellainen vaan olen. Mieheni on sosiaalinen höpöttäjä joka tulee kaikkien kanssa toimeen, lisäksi tuntee paljon entuudestaan noita vanhempia koska tällä seudulla asunut koko ikänsä.ap
[/quote]
Itse olen samanlainen ja juuri siksi rohkaisen sinua menemään. Välillä on terveellistä käydä tuollaisissa inhottavissa tilanteissa. Tsemppiä!