Ikävä exää, vaikka itse jätin
Erosin kesän alussa avopuolisosta. Vielä tulee usein ikävä ja ahdistus.. Ero päätös oli minun, koska ex muuttui väkivaltaiseksi ja oli ilkeä. En enään nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin erota.
Kuinka teillä on sujunut ero? Loppuuko ikävä koskaan? Onko normaalia tavallaan katua eroa?
Kommentit (5)
Hyvin on sujunut ero. Vaimo muuttaa pian pois ja kivoja keskusteluja olen jo tinderissä toisten kanssa käynyt. Ei tule pirttihirmua ikävä.
M4X
Ihan luonnollista on ikävöidä ja jossitella, jos tunteita on. Älä kuitenkaan erehdy kuvittelemaan, että niille tunteille pitäisi jotain tehdä. Anna niiden mennä ja tulla. Ei mene kauaa, kun niitä tulee yhä harvemmin, etenkin jos aktiivisesti etsit uutta sisältöä elämääsi. Been there done that. Minulla on erosta pian vuosi ja koko ajan tajuan entistä paremmin, että se oli ainoa järkevä päätös. Koko ajan on myös vähemmän ikävä ja rakkaus muuttaa muotoaan. Enhän enää edes tunne sitä ihmistä, muistot vain on jäljellä. Aika parantaa, niin se vaan tekee.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:22"]Ihan luonnollista on ikävöidä ja jossitella, jos tunteita on. Älä kuitenkaan erehdy kuvittelemaan, että niille tunteille pitäisi jotain tehdä. Anna niiden mennä ja tulla. Ei mene kauaa, kun niitä tulee yhä harvemmin, etenkin jos aktiivisesti etsit uutta sisältöä elämääsi. Been there done that. Minulla on erosta pian vuosi ja koko ajan tajuan entistä paremmin, että se oli ainoa järkevä päätös. Koko ajan on myös vähemmän ikävä ja rakkaus muuttaa muotoaan. Enhän enää edes tunne sitä ihmistä, muistot vain on jäljellä. Aika parantaa, niin se vaan tekee.
[/quote]
Kiitos tästä, herätti paljon ajatuksia <3 En haluaisi takaisin huonoon suhteeseen. Päässä vain pyörivät muistot miten onnellinen olin suhteen alussa. Toivon niin että exä ei olisi koskaan "seonnut" tai mitä ikinä hänelle tapahtuikaan.. Haluaisin vain unohtaa koko ihmisen! -Ap
Muistele rauhassa vaan, sehän on ihanaa, kun on hyviä muistoja. Ei se hyvä mihinkään katoa, vaikka asiat eivät menneetkään niin kuin olisi toivonut. Minullakin on paljon hyviä muistoja, mutta jos ne alkavat liikaa pyöriä mielessä, palautan mieleen myös ne huonot ja niiden mukana tulee vahva fiilis siitä, että menneeseen ei kannata palata. Nelonen.
Perus romeo ja julia -syndrooma