Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Liputan Ronin ja Tanjan puolesta, koska nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ heillÀ on hauskaa yhdessÀ suurimman osan ajasta ja huumorintajut kohtaavat. MielestÀni huumori ja nauraminen on yksi parisuhteen tÀrkeimmistÀ jutuista, ja se ainakin heillÀ nÀyttÀÀ toimivan :-)
En usko Tanjan ja Ronin suhteeseen ollenkaan. Kun mies vertailee entisiin naisiinsa, tyyliin: olen tottunut vaaleisiin ja kurvikkaisiin naisiin ?? MitÀ helkkaria lÀhtee tÀllaiseen ohjelmaan, kun on noin lapsellinen ja nainen hihittelee ja itkee !!! Sen sijaan uskon Sarin ja Antin suhteeseen, heillÀ on jalat maassa, eivÀtkÀ hauku toisiaan.
Elekieli kertoo paljon. Tanja ja Roni istuvat sohvalla melkein aina mahdollisimman kaukana toisistaan. Kun Roni oli ylpeÀ Tanjan kiivettyÀ ylös asti, heittivÀt lÀpyjÀ. Eli kaverillista toimintaa.
Toisessa ÀÀripÀÀssÀ Sari ja Antti istuvat kiinni toisissaan ja Antti laittaa kÀden Sarin ympÀrille. Vuoren huipulla olivat ylpeitÀ toisistaan, joten suutelivat ja halasivat. Eli rakastavaisten toimintaa.
Vitsi mua ÀrsyttÀÀ toi Tanja! Oikeen robootti nainen, tarvitsis ehkÀ kunnon p*non! Ja Roni on kyllÀ tyypillinen suomalainen mies jolla ei ole rahkeita sitÀ antaa! Tuo Mari vaikuttaa normaalimmalta naiselta, ihan tavallinen. Kyseenalaistaa asioita kuten kaikki naiset. Jouni on vaan tÀssÀ ohjelmassa ettÀ pÀÀsee julkkikseksi, ei pidÀ Marista ollenkaan. EsittÀÀ vaan kun kamera kÀy. Antti on Paras ja ei niin suomalainen mies jonka olen tÀssÀ sarjassa nÀhnyt!!! Sari ihan ok myös.
Antti on ihana, ja hyvin tunneihmisiÀ molemmat, mutta arjessa rauhallisia kuitenkin. Molemmilta irtoaa toi "ihan mieletöntÀ!" tarvittaessa. HyvÀ match.
Mua ÀrsyttÀÀ Sari. Varmaan ihan kiva ja fiksu ihminen, mutta sen puhetyyli ja kaikki ilmeet ja eleet vaan on sellaisia, kuin sillÀ olisi koko ajan ihan kauhean rankkaa. Olen itsekin melko rento ja rauhallinen, mutta Sari vaan vaikuttaa koko ajan hirveÀn uupuneelta. Tekis mieli antaa sille sÀhköisku, jos se tois vÀhÀn energiaa tuohon olemukseen.
Tanja oli kyllÀ niin hot kun testasi korjattua pyörÀÀ. Tosi hyvÀ paketti ;)
Viime jaksossa kaikki kÀvi jossain korkealla: Vuorella, kiipeilyseinÀllÀ, huvipuistolaitteessa. Olikohan kÀsikirjoitettua? Onneksi ei tarvinnut olla mukana, siellÀ vuorella ainakaan!
Vierailija kirjoitti:
Paskasti leikattu kausi, hakemalla haettua draamaa. Olin statistina seuraamassa kuvauksia ja posket punaisina helottaen katsonut jokaista jaksoa "ei helvetti":À hokien. TÀmÀn jÀlkeen katson ainaTosi TV:tÀ toisin silmin. NÀitÀ ei tehdÀ ilman kÀsikirjoitusta, jonka tarkoitus on koukuttaa katsojat. Kokemani ja nÀkemÀni perusteella sanon vain, ettÀ ikinÀ en lÀhtisi osallistujaksi tÀllaisiin, en ikinÀ.
Kerro toki enemmÀn ;)
Huomasitteko, ettĂ€ tĂ€ssĂ€ paljastettiin osaksi mikĂ€ nykytilanne on pareilla? ĂlkÀÀ lukeko, jos ette halua paljastuksia.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445921618550.html
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, ettĂ€ tĂ€ssĂ€ paljastettiin osaksi mikĂ€ nykytilanne on pareilla? ĂlkÀÀ lukeko, jos ette halua paljastuksia.
No eihÀn paljastettu. Lue tarkemmin.
Mari ollut sinkkuna 9 vuotta, ei 6
Vierailija kirjoitti:
Mari ollut sinkkuna 9 vuotta, ei 6
Esittelyklipin mukaan kuusi vuotta.
TÀÀllÀ ollut huhu Antista ja Sarista onkin totta - KevÀtvauva tulossa:
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artâŠ
Mtv:n sivuilla kerrotaan, ettÀ Sari ja Antti saa kevÀÀllÀ lapsen. Onkohan uutinen julkaistu viikkoa liian aikaisin...? Nopeaa toimintaa parilta, parin kuukauden tuntemisen jÀlkeen jo raskaana. IkÀ toki painaa pÀÀlle, mutta silti erittÀin vauhdikas kÀÀnne.
Vierailija kirjoitti:
Mtv:n sivuilla kerrotaan, ettÀ Sari ja Antti saa kevÀÀllÀ lapsen. Onkohan uutinen julkaistu viikkoa liian aikaisin...? Nopeaa toimintaa parilta, parin kuukauden tuntemisen jÀlkeen jo raskaana. IkÀ toki painaa pÀÀlle, mutta silti erittÀin vauhdikas kÀÀnne.
Clever girl...
Huh, aika hurjaa! En kyllÀ itse olisi uskaltanut. Ne on laittaneet kyllÀ heti tuulemaan sitten. Nyt tÀytyy kovasti toivoa, ettei ketjun alussa olleet huhut Antista pidÀ paikkaansa...
Onhan meno vauhdikasta, muutama kuukausi tunnettu vasta. Mutta molemmat on kuitenkin aikuisia ihmisiÀ, on urat ja kodit. Kuka sen mÀÀrittelee milloin on sopiva aika alkaa hankkia lapsia?
Ihana uutinen, nousi hymy huulille kun luin tÀstÀ, onnea Sarille ja Antille!
Kaikki tÀÀllÀ kerrotut juorut ei siis olekaan tuulesta temmattuja. :)
Ihan oikein etteivÀt jahkaa vuosikausia. Eriasia jos teininÀ aletaan lisÀÀntymÀÀn parin kk tuntemisen jÀlkeen. NÀÀ on kuitenkin vastuullisia aikuisia.
Liputan Ronin ja Tanjan puolesta, koska nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ heillÀ on hauskaa yhdessÀ suurimman osan ajasta ja huumorintajut kohtaavat. MielestÀni huumori ja nauraminen on yksi parisuhteen tÀrkeimmistÀ jutuista, ja se ainakin heillÀ nÀyttÀÀ toimivan :-)