Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat kylppäripesuaineet ja kikat tänne?!

Vierailija
01.09.2015 |

Haluaisin helpotusta arkeen, mitkä olis parhaat ja ns helpoimmat kylpyhuoneen pesuaineet ja niksit?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa toimiiko ne vaahdot jotka vaa suihkutellaa pois..?

Vierailija
2/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneen Tolu on hyvää. On siis sellainen suihkutettava vaahto. Ensin kastelen pestävät kohdat sitten suihkutan niihin vaahtoa. Levitän sen tasaiseksi seinille ja lattialle.

Sitten tärkein vaihe: annetaan vaahdon vaikuttaa 10-15 min. Sen jälkeen kevyesti harjaan seinät käsiharjalla ja lattian varrellisella harjalla. Todella helposti lähtee lika pois. Lattian harjaan noin 5 minuutissa. Sen jälkeen huuhtelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domestos,kloriitti jos haluaa oikeasti puhdasta

Vierailija
4/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:50"]Kylpyhuoneen Tolu on hyvää. On siis sellainen suihkutettava vaahto. Ensin kastelen pestävät kohdat sitten suihkutan niihin vaahtoa. Levitän sen tasaiseksi seinille ja lattialle.

Sitten tärkein vaihe: annetaan vaahdon vaikuttaa 10-15 min. Sen jälkeen kevyesti harjaan seinät käsiharjalla ja lattian varrellisella harjalla. Todella helposti lähtee lika pois. Lattian harjaan noin 5 minuutissa. Sen jälkeen huuhtelen.

[/quote]

Tämä on sitten melko tujun hajuista, joten herkemmille en voi suositella. Mulla alkaa kurkku kutista ja yskittää, kun tätä haistelen.

Vierailija
5/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooda, yleispesuaine. Perussiivoukseen ja viemäriin + taudin jälkeen kloriitti.

Vierailija
6/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen Cillit Bang on oikeasti hyvää! Pitää vaikuttaa hetken aikaa mutta se täytyy pyyhkiä pois ennen kuin se kuivuu.

Vierailija
7/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:50"]Kylpyhuoneen Tolu on hyvää. On siis sellainen suihkutettava vaahto. Ensin kastelen pestävät kohdat sitten suihkutan niihin vaahtoa. Levitän sen tasaiseksi seinille ja lattialle.

[/quote]

Tämä on sitten melko tujun hajuista, joten herkemmille en voi suositella. Mulla alkaa kurkku kutista ja yskittää, kun tätä haistelen.
[/quote]

Tuo tolu on vielä tosi kesyn hajuista verrattuna muihin vastaaviin. Minua ei tuo tolun haju ahdista. Mutta edeltäjä jota käytin jonkun aikaa oli kyllä melko tiukan hajuista.

Vierailija
8/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin oranssissa suihkepullossa oleva aine toimii! Merkki on siis W5. Suihkii seinälle, antaa vaikutta ja pyyhkii+huuhtelee pois, kyllä muuten lähtee likaa...

Vierailija
9/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras keino saada kalkkitahrat pois muovisesta suihkuseinästä?

Vierailija
10/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kaakelisaumoista kalkit ja muut paskat pois?

Vierailija
11/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:22"]Mikä olisi paras keino saada kalkkitahrat pois muovisesta suihkuseinästä?
[/quote]
Etikalla lähtee kalkkitahrat.

Vierailija
12/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:23"]Mites kaakelisaumoista kalkit ja muut paskat pois?
[/quote]

Harjaamalla. Sitruuna ja sooda kannattaa kokeilla kaikkiin likoihin ennen hirveitä myrkkyjä.

Vierailija
13/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle miten saatte valkoiset kaakelit ja tasot täysin kiiltäviksi ja puhtaiksi? Mulla niihin jää aina nukkaa tai pölyä, tuntuu etten saa millään niitä siisteiksi.

Vierailija
14/41 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Belgiassa, jossa on tosi kalkkinen vesi, sotkee kaiken heti valkoiseksi. Ainoa mikä minun mielestäni toimii kunnolla on etikka. Suihkupulloon vaan ja suihkimaan. Toimii myös kattiloiden ja vedenkeittimen kanssa. Olen myös putsannut kahvimasiinan etikalla.

Vierailija
15/41 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:50"]

Asun Belgiassa, jossa on tosi kalkkinen vesi, sotkee kaiken heti valkoiseksi. Ainoa mikä minun mielestäni toimii kunnolla on etikka. Suihkupulloon vaan ja suihkimaan. Toimii myös kattiloiden ja vedenkeittimen kanssa. Olen myös putsannut kahvimasiinan etikalla.

[/quote]muuten hyvä ja meilläkin käytössä, mutta mun mielestä etikan haju on vaan ihan kauhea.

Vierailija
16/41 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välineitä käytätte? 

Ja kuinka usein pesette kylppärin?

Vierailija
17/41 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaisi saumoissa oleviin mustiin täpliin??

Vierailija
18/41 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cillit bangin lika ja home -suihke on tehokasta. Kannattaa vaan varoa, ettei ainetta roisku tekstiileille, sisältää kloriittia ja vie värin hetkessä. Oon pilannut sillä pyyhkeitä ja yhden maton. Kaakelit kannattaa pesun jälkeen kuivata ikkunalastalla, niin jäävät kiiltäviksi.

Vierailija
19/41 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:55"]

[/quote]

Muutto pois homeisesta asunnosta.

Vierailija
20/41 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:55"]

[/quote]

Jos ei lähde tavallisella pesuaineella niin sitten vaihtoon. Tiesithän että silikonisaumat tulisi uusia säännöllisesti, ne eivät kestä ikuisesti. Vaihtoväli ehkä n. 3-5v. Riippuu käytöstä, mutta jos on pilkkua niin vaihtoon.