Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan ihan normaalia, että uusi miesystävä

Vierailija
01.09.2015 |

oikein haluaa nähdä lapseni? Haluaa jutella hänestä, kyselee ja pyytää nähdä kuvia. Yleensä miehet eivät ole olleet juurikaan kiinnostuneita lapsestani. Tietysti vähän mietin voisiko olla pedofiili. Toisaalta lapseni on jo teini-ikäinen, joten onko vaan kiinnostunut teineistä? Ihan hirveää ajatella tälläistä. Mutta vastuu on myös minulla. Eli miten etenen tässä asiassa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mielestä oo normaalia että jatkuvasti kyselee. Ja mun mielestä et oo turhaan huolissaan, kaikkea hyväkskäyttöä yms tapahtuu koko ajan ja tyttöystävät/vaimot ei niistä tiiä. Kantsii tarkkailla tilannetta paljon.

Vierailija
22/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:50"]

Ei ole omia lapsia. Ja ei ole aiemmin seurustellut yksinhuoltajan kanssa. Olemme tapailleet lähes kaksi kuukautta. En lässytä lapsestani :) ap

[/quote]

Tuossa vaiheessa on ihan sopivaa yrittää syventää suhdetta puhumalla muista perheen jäsenistä. Onko kerran tai pari pyytänyt nähdä kuvan, vai JOKA kerta kun tapaatte? 

Kyllä itsekin kyselen ystäviltäni, mitä heidän lapsilleen kuuluu jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole tavatonta, että miesystävä yrittää luikerrella lapsen/teinin lähelle äidin kautta. Kuuntelisin vaistojani.

Vierailija
24/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Ja jos seurustelukumppani on SAIRAALLOISEN kiinnostunut toisen koirasta/kissasta/kultakalasta, haluaa nähdä siitä kuvia ja kyselee luonteesta, hän on ihan varmasti zoofiili.

Jäitä hattuun. Luota tietenkin vaistoosi, mutta voi myös olla että mies yksinkertaisesti on umpirakastunut sinuun ja haluaa tietää kaiken sinulle tärkeistä asioista. Lapsi lienee sellainen. Onko hän kiinnostunut elämäsi muistakin osa-alueista?

Itse kyselisin varmasti kaiken mahdollisen, jos miesehdokkaallani olisi lapsia. Saan itse kuitenkin seksuaalista nautintoa yli 40-vuotiaista ja karvaisista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän