Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni ja mieheni flirttailevat

Vierailija
01.09.2015 |

He tulevat hyvin juttuun ja heidän välillään on selvästi kemiaa. Olen mustasukkainen ja pelkään, että heidän välilleen syntyy jotain. Mitä voin tehdä? Ei tälläisestä asiasta voi puhua kummankaan kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla ei ole siskoa, eikä miestäkään...

Vierailija
22/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:37"]

Kyllä minä vaan kun koin että mieheni "kuolaa" Pikkusiskoani, niin todella annoin tulla mitä olin asiasta mieltä. Olen sanonut että en halua sidkoani kylään jos mies on paikalla. En nyt muutenkaan oo niin läheisis väleis siskon kanssa että mitenkään haittais vaikkei yhteyttä pidetäkkään.

[/quote]Eli annoit miehen tulla sun veren väliin. Häpeä, väärä ratkasu. Chicks before dicks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on kanssa kummallinen tapaus,on aina ollut kateellinen mulle ( Olen paljon kauniinpi kuin se) rehellisesti sanottuna.Muuttuu aina ihmeelliseksi kun mieheni on läsnä.Mökillä laittaa hiuksiaan,kun ollaan siellä,muuten kulkee römppä hiuksissa ja vaatteissa.Mieheni myös tietää tämän ja minulle on haukkunut siskoani,ei pidä tämän jutuista yhtään.Siskolla 40 kg ylipainoa ja miehellään saman verran.

Vierailija
24/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:37"]

Kyllä minä vaan kun koin että mieheni "kuolaa" Pikkusiskoani, niin todella annoin tulla mitä olin asiasta mieltä. Olen sanonut että en halua sidkoani kylään jos mies on paikalla. En nyt muutenkaan oo niin läheisis väleis siskon kanssa että mitenkään haittais vaikkei yhteyttä pidetäkkään.

[/quote]Eli annoit miehen tulla sun veren väliin. Häpeä, väärä ratkasu. Chicks before dicks!
[/quote]

No en häpeä :) siskon ja mun miehen ei tarvi olla tekemisissä millään tavoin.

Jos sisko jostain syystä välttämättä meille haluaa tulla, saa ukko painua mökille siks aikaa.

Vierailija
25/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:03"]Mun sisko on kanssa kummallinen tapaus,on aina ollut kateellinen mulle ( Olen paljon kauniinpi kuin se) rehellisesti sanottuna.Muuttuu aina ihmeelliseksi kun mieheni on läsnä.Mökillä laittaa hiuksiaan,kun ollaan siellä,muuten kulkee römppä hiuksissa ja vaatteissa.Mieheni myös tietää tämän ja minulle on haukkunut siskoani,ei pidä tämän jutuista yhtään.Siskolla 40 kg ylipainoa ja miehellään saman verran.
[/quote]
Hyi yök millanen mies on siskollas ja oot sinäki kusipää kun annat miehen haukkua omaa siskoas. Taidat vaan nauttia.

Vierailija
26/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:35"]Huh huh, itse en voisi koskaan kuvitellakaan flirttailevani siskoni miehen kanssa. Enkä kyllä katsoisi hyvällä sitäkään jos mieheni flirttalisi siskojeni kanssa. Yök. Ei tollanen minun mielestä ole normaalia. Kannattaa vaan kovettaa itsensä ja sanoa miehelle ihan suoraan että nyt loppu tollanen homma, ja jos se ei toimi niin pistä mies ulkoruokintaan. Oppiipahan tavoille, jos koskaan oppiakseen edes on.
[/quote]
Vai oikein yök. Ristus taas mitä pellejä. Kuinka sinä määrittelet mikä on normaalia ja mikä ei. Ap on taas joku mustasukkainen kynnysmatto, eikä kehtaa edes sanoa jo itseään harmittaa. Ei ihmekkään, että mies flirttailee muiden kanssa.

Vierailija
27/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin yhdestä kirjasta, että pettämisen voi ehkä ennalta estää ottamalla ko nainen ja suhde avoimesti puheeksi miehen kanssa. Että siitä ei tule heidän pikku salaisuuttaan ja arjesta irrallista pakopaikkaa. Muyta ei syyttäen ja vihaisena vaan asiallisesti ja rauhallisesti puhuen.

Tiedän ap tunteen. Luulen että oma siskoni pitää miehestäni. En voi olla muistamatta nuoruusvuosia, kun siskoni iski selkäni takana poikaystäväni. Sain kuulla vadts vuosua myöhemmin, kun äitini kertoi siskon kehuskelleen hänelle aikoinaan, että oli saanut poikaystäväni ihastumaan itseensä enemmän kuin minuun.

Vierailija
28/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nostaisin kissan pöydälle ihan miehen kanssa kahdenkesken. Ei mitään mustasukkaista tunnepurkausta, vaan aikuismaisesti ja rauhallisesti ilmoittaisin että näytät olevan hieman liian kiinnostunut siskostani, että et ehkä itse huomaa, mutta ulospäin se näkyy kiusallisesti. Anna ymmärtää että miehesi näyttää nololta heiluessaan posken punaisena siskon vierellä. Tai mitä nyt tekeekään. Ja jätä asia siihen.

Helvetin typerää muuten tuollainen "vihaan mustasukkaisuutta" ja sitten käyttäytyy kuin ääliö toisen naisen seurassa. En minäkään tykkää mustasukkaisuudesta ja siksipä en anna mitään aihetta puolisolleni kokea sitä.

Vierailija
29/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:54"]

Minäkin joskus flirttaan miehen veljen kanssa. Mutta tiedän ettei meistä ikinä tulisi mitään vaikkei puolisoita olisikaan esteenä. Ihan liian erilaiset elämäntavat ja arvostukset on meillä. Mutta on sillä niin maaginen katse ja hauskat jutut että harmitonta läppää on mukava heittäöä. Mikä meitä yhdistää, on korkea moraali. Molemmat tietää että kumpikaan ei lähtisi pahoille teille, sen vuoksi flirttailu tuntuukin turvalliselta ja vain hauskanpidolta, ei puolison pettämiseltä.

[/quote]

Itse ehkä joskus vähän sinisilmäisenä tuntenut samalla tavalla, pieni flirtti on turvallista tämmöisen henkilön kanssa koska pettämisen riski on nolla, ainakin minun osalta ja uskoisin että hän ajattelee samoin. 

-M38

Vierailija
30/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:17"]

Mitä pahaa viattomassa flirttailussa on? Piristää päivää mukavasti.

[/quote]

Ei ole viatonta, kun kohdistuu vaimon siskoon ja siskon mieheen

[/quote]

niin ja mitä pahaa siinä on? Se, että se vaivaa apta niin paljon että tänne tarvitsee avautua. Ei siis selvästi ole hänelle pikku juttu vaikka jollekin muulle saattaisi ollakin. Onhan jotkut ihan avoimessa suhteessakin, eikä siinäkään mitään pahaa ole kun linjat on suunniteltu yhdessä. Pahaa on silloin, kun toinen ei voi olla rauhallisin mielin parisuhteessa. Ja se missä kohtuuden raja kullakin menee on tietenkin yksilön itsensä määriteltävä. Monesti ne omat rajat löytyvätkin juuri tällaisen tyytymättömyyden kautta mitä ap kokee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä