Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku täällä rekisteröitynyt telkku.comiin ja tuleeko teille sähköposti

Vierailija
01.09.2015 |

joka aamu suosikiksi merkityistä?

Kun mulla on sellainen ongelma, että tuosta sähköpostista puuttuu puolet oikeista suosikeista! Esim. Emmerdale putosi kokonaan pois tänä kesänä kun siirryttiin siihen 19:30 aikaan eikä ole nytkään tullut takaisin vaikka kesäaika loppuikin. Vertasin tänään ihan huvikseen tuota viestiä ja suosikit-sivua, niin sieltä puuttui esim. Rimakauhua ja rakkautta, Frasier jne. 

Mun mielestä tämä sama ongelma on ollut ennenkin ja olen siitä laittanut palautettakin mutta en ikinä saanut vastausta. Mutta enpä tuollaisella palvelulla mitään tee kun ei toimi niinkuin pitäisi.

Voikohan jossain muissa vastaavissa palveluissa saada ohjelmat aamuisin sähköpostina?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rekisteröitynyt, mutta ei mulle mitään sähköpostia tule koskaan. Käytän sitä classic -Telkkua, koska uudistus oli aivan persiistä.

Vierailija
2/2 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:02"]

Olen rekisteröitynyt, mutta ei mulle mitään sähköpostia tule koskaan. Käytän sitä classic -Telkkua, koska uudistus oli aivan persiistä.

[/quote]Juu classicia minäkin käytän, mutta joskus aikojen alussa tykkäsin kun suosikeiksi pystyi laittamaan vaikka mitä tykkäämiään aiheita ja sai niistä joka aamu muistutuksen sähköpostiin (tarkistan sen siis kännykällä). Toi on jo useamman vuoden näyttänyt mitä sattuu kyllä joidenkin kanavien kohdalla, mut tota Emmerdalen puuttumista ihmettelen eniten. No en mä sitä unohda katsoa, mutta joku muu helmi menee nyt turhan helposti ohi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi