Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi 4v ei osaa käydä potalla

Vierailija
01.09.2015 |

Vaan tekee asiansa vaippoihin, tai jos niitä ei ole, housuihin. Olen yrittänyt palkita, huutaa, kiristää, kehua ja uhkailla, mutta ei onnistu. Tytön mukaan potassa asuu hirviö, eikä pottailuinto lisäänny vaikka monta kertaa on vakuuteltu, että potalla on turvallista istua. Mitä teen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi erilainen potta, jonka tyttö saa ITSE valita kaupassa

Vierailija
2/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry suoraan pöntölle pienennysrenkaan kanssa. Niin me tehtiin. Lapsi ei pottaillut lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta nyt herrajestas pytylle jo ton ikäinen! Miksi pottaan?

Vierailija
4/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpytylle? Oletko kokeillut? Meillä ei koskaan ollut pottaa, ei edes hankittu vaan pytylle suoraan, sellainen pytylle asennettava istuin oli...

Vierailija
5/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntölle. Viet vain useasti.

Vierailija
6/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:08"]

Vessanpytylle? Oletko kokeillut? Meillä ei koskaan ollut pottaa, ei edes hankittu vaan pytylle suoraan, sellainen pytylle asennettava istuin oli...

[/quote]

Ehdotin tytölle sitäkin kerran ja myös yhdessä kokeilimme, mutta tarhakaveri kuulemma oli kertonut pytyssä asuvan vielä suurempi hirviö, ja hyvä kun nyt uskaltaa pönttöön koskea.

Vierailija
7/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaalla vaippa??

Vierailija
8/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:08"]

tarhakaveri kuulemma oli kertonut pytyssä asuvan vielä suurempi hirviö

[/quote]

Voi ei :D 

Vierailija
9/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään lapsi koskaan potalle suostunut, mutta pytylle suostui. Nyt ostat sellaisen pytynsupistajan ja korokkeen, niin lapsi pääsee itse asioilleen aina kun tarvitsee. Et sano enää mitään negatiivista asiasta, et huokaile tai näytä että asia häiritsee sinua mitenkään. Mutta kun lapsi tekee vähänkin niin kuin haluat hänen tekevän, kehut, kehut ja kehut! Joskus joku aikuiselle luonnollinen ja tavallinen asia voi muuttua lapselle oudoksi ja vaikeaksi, kyllä se siitä.

T: Saman kokenut

Vierailija
10/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita vaippaa. Luulisi jossain vaiheessa housuun kusekseminen ja kakkaaminen kyllästyttävän. Laitat vielä itse vaihtamaan vaatteet.

Vierailija
11/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikokaa se hirviö pois :) Mun poika pelkäsi kakkakäärmettä.

Vierailija
12/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle ( ellei ole erityislapsi tmv. ) voi kyllä jo sanoa, että se mörkö asuu kuu-ukon päässä.Aioitko pakata eskariinkin potan mukaan?Ei tuon ikäisten mörköihin lähdetä mukaan.

Vierailija
13/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v. ei käy potalla joten opeta suoraan pytylle. Jos et itse osaa opettaa lasta "sisäsiistiksi" niin hae apua neuvolasta ja perheneuvolasta. Ja lääkärissäkin olisi hyvä käydä niin voi sulkea pois oikeat viat ja sairaudet.

Vierailija
14/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi potalle pitäisi mennä? Meillä tyttö kävi potalla 2kk ja siirtyi suoraan pytylle alle 2,5-vuotiaana. Poika ei suostunut koskaan potalle vaan suoraan pytylle, kun vihdoin sain väännettyä 2v10kk vaipat pois. Eikä mitään supistajaa tarvittu. Pieni jakkara eteen ja siinä itse osasivat ja halusivat keikkua.

Eli laita lapsi pytylle suoraan. Niin kuin te aikuisetkin käytte.

Vierailija
15/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ton ikäinen mohikaani nyt edes enää mahdu pottaan :'DDD kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
16/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oppi kakalle 3.5 v ja pissa kuivaksi 3v . Vaippa yöllä. Sekin laitetaan vasta kun nukkuu muuten pissaa illalla vaippaan noin puolet öistä kuivia. Itse halunneet potalle kaikki

Vierailija
17/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:08"]

[/quote]

Ehdotin tytölle sitäkin kerran ja myös yhdessä kokeilimme, mutta tarhakaveri kuulemma oli kertonut pytyssä asuvan vielä suurempi hirviö, ja hyvä kun nyt uskaltaa pönttöön koskea.
[/quote]

Sano sille että kaikkein kamalin hirviö on vaippahirviö, joka mielellään syö nelivuotiaita lapsia, jotka eivät suostu pöntölle kuten isojen lasten pitäisi.

Vierailija
18/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:05"]

Vaan tekee asiansa vaippoihin, tai jos niitä ei ole, housuihin. Olen yrittänyt palkita, huutaa, kiristää, kehua ja uhkailla, mutta ei onnistu. Tytön mukaan potassa asuu hirviö, eikä pottailuinto lisäänny vaikka monta kertaa on vakuuteltu, että potalla on turvallista istua. Mitä teen?

[/quote]Onko joku autismihäiriö todettu lastenpsykiatrisella?

Vierailija
19/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada tabaskoa vaippaan ja sano että se on vaippahirviö joka polttaa.

Vierailija
20/37 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö suostu tehdä mitään pottaan? Meillä oli tytöllä ongelmana, että kävi pissalla potalla, mutta kakka tuli housuun. Syy siihen oli laktoosi-intoleranssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme