Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hesalaiset on niin leuhkoja?

Vierailija
01.09.2015 |

Missään muualla ei ole niin leuhkoja ihmisiä kuin Hesassa. Miksi?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:18"]Eivät stadilaiset leuhkoja olekaan vaan juurikin hesalaiset, eli ne muualta muuttaneet. [/quote] Mites sitten tälläinen syntyperäinen helsinkiläinen joka ei ole stadilainen? Stadihan on minun määreeni mukaan vain kantakaupunkia. T. Puistolalainen [/quote] Sä oot stadilainen jos sä maindaat sen.

[/quote]

Puistosta toi sälli on, eikä mistään stadista.

Vierailija
42/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:28"]

Hesassa jos katsoo vastaantulevaa ihmistä niin hän vetää hyvin koppavan ilmeen kasvoilleen. Kaikki on siellä niin kiireisiä ja tärkeitä.

[/quote]Toi kertoo enemmänkin sun huonosta itsetunnosta. Kannattaa tutkia asiaa. 
[/quote]

Täällä ei vaan ole tapana tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:31"]Mä en snaijaa, tai bonjaa - kuten jotku gubbet sanoo, et oltais jotain fittei. Mite muka? Iha tavallusta toriykeisöö me ollaan, Kauppatorilla ja duunarit Hagikses. Ite oon Toripoikien jengii.
[/quote]
Enemmä tää iPhone on perseestä ku me niemeläiset. Se ei tajuu yhtää mitä mä bamlaan. Shaibeli luuri.
[/quote]
Lääkkeet?

Vierailija
44/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:25"]Hesalaiset on nykyisin myös koppavia, röyhkeitä ja ilkeitä.

Itse olen siellä syntynyt mutta takaisin en edes halua koska päivittäinen vittuilun kuuntelu ja huonojen tapojen kestäminen ei ole minusta hauskaa.
[/quote]
Samanlaista se on kaikkialla nykyään vitun uuno. Täälläkin

Vierailija
45/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PKS-alueen ulkopuolella syntyneet ja eläneet eivät yleensä tajua mitä helsinkiläisyys on. Kyllä se on nirppanokkaisuutta ja laatutietoisuutta myös, eikä sitä voi puolustella. Silti naurattaa kaikenlaisten junttien pelko ja sävärit, mitä saavat Helsingistä. Muutin itse pois ja monet pelkäävät  tietoa siitä, että tulen pääkaupungista, vaikkei siinä nyt mitään suurta oikeasti olekaan. :)

Vierailija
46/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:42"]PKS-alueen ulkopuolella syntyneet ja eläneet eivät yleensä tajua mitä helsinkiläisyys on. Kyllä se on nirppanokkaisuutta ja laatutietoisuutta myös, eikä sitä voi puolustella. Silti naurattaa kaikenlaisten junttien pelko ja sävärit, mitä saavat Helsingistä. Muutin itse pois ja monet pelkäävät  tietoa siitä, että tulen pääkaupungista, vaikkei siinä nyt mitään suurta oikeasti olekaan. :)
[/quote]
Mitö sössötät? Eikö lampaiden panemisesta tule morkkista?

Vierailija
47/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kesällä Kemiössä, todella töykeää porukkaa ja huono palvelu kaupassa. Samat kokemukset Pohjanmaalta, kaupoista et saa palvelua. Helsingissä tulisi potkut. Joku juoppo huusi siellä Etelä-Pohjanmaalla, että "ihana beibi", siis ihan keskellä ei mitään...en muista vastaavaa Helsingistä jossa juopot näköjään osaa käyttäytyä. Se on kai sitä leuhkana olemista, kun ei huutele sikailuja muille.

Vierailija
48/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:24"]Tulin vain katsomaan että kuinka nopeasti joku hesalainen on tullut "korjaamaan" hesan Stadiksi- enkä pettynyt. Hah hah haa, aina se mua naurattaa. (Runo)

Ps. HESA HESA HESA HESALAINEN HESA
[/quote]

kuka vittu sanoo hesa joo o

Vierailija
49/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa olevani leuhka, vaikka Stadilainen oon (= 

VB

Vierailija
50/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:17"]Pitäähän sitä jollakin peitellä, että tyhmänä maksaa asumisesta 50 - 120% enemmän kuin muuslla
[/quote]alapeukuttajat hesalaisii. eivät haluu myöntää totuutta :D

Vierailija
51/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni asunut Helsingissä enkä ole tollasta huomannut. Päinvastoin, kun lähtee "kehäkolmosen ulkopuolelle" ihmiset alkavat vittuilla puhetyylistä ja helsinkiläisyydestä, kuinka maalla ovat muka niin paljon parempia yms. En ikinä käyttäytyisi maalaisia kohtaan noin kun he käyttäytyvät kaupunkilaisia, etenkin helsinkiläisiä kohtaan :)

Vierailija
52/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:28"]Hesassa jos katsoo vastaantulevaa ihmistä niin hän vetää hyvin koppavan ilmeen kasvoilleen. Kaikki on siellä niin kiireisiä ja tärkeitä.
[/quote]

No älä tuijota kuin mielipuoli, ei siitä kukaan missään päin maailmaa tykkää. Ainakin mulle lähes kaikki vastaantulevat täällä ovat vastanneet hymyllä, koska itsekin hymyilen. Vika taitaa olla ihan vaan sinussa.

Vierailija
53/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:07"]Koko ikäni asunut Helsingissä enkä ole tollasta huomannut. Päinvastoin, kun lähtee "kehäkolmosen ulkopuolelle" ihmiset alkavat vittuilla puhetyylistä ja helsinkiläisyydestä, kuinka maalla ovat muka niin paljon parempia yms. En ikinä käyttäytyisi maalaisia kohtaan noin kun he käyttäytyvät kaupunkilaisia, etenkin helsinkiläisiä kohtaan :)
[/quote]mua naurattaa kun hesalaiset aattelee että muut suomalaiset kuin hesalaiset on maalaisii

Vierailija
54/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:07"]Koko ikäni asunut Helsingissä enkä ole tollasta huomannut. Päinvastoin, kun lähtee "kehäkolmosen ulkopuolelle" ihmiset alkavat vittuilla puhetyylistä ja helsinkiläisyydestä, kuinka maalla ovat muka niin paljon parempia yms. En ikinä käyttäytyisi maalaisia kohtaan noin kun he käyttäytyvät kaupunkilaisia, etenkin helsinkiläisiä kohtaan :)
[/quote]mua naurattaa kun hesalaiset aattelee että muut suomalaiset kuin hesalaiset on maalaisii
[/quote]
En tarkottanut sitä noin.

Vierailija
55/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekataan huomenna tsufeet Toripoikien mestoilla. Mulla on se tsygä jossa on Ortiebin etulaukku. Bamlataan sitte et mitä tälle foorunille pitäis duunaa. Kybältä ennenku Ekberi aukee. Ok?

Vierailija
56/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:13"]

Tsekataan huomenna tsufeet Toripoikien mestoilla. Mulla on se tsygä jossa on Ortiebin etulaukku. Bamlataan sitte et mitä tälle foorunille pitäis duunaa. Kybältä ennenku Ekberi aukee. Ok?

[/quote]

Fillaroidaan sit. Mul on addun etulaukku ja se on vähän parempi ku toi.

Vierailija
57/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Fillaroidaan sit. Mul on addun etulaukku ja se on vähän parempi ku toi.

[/quote]
Sori mut addu ei tee etulaukkuja. Tuskin sulla on ees sinkula. Hajoo!

Vierailija
58/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nää mun typot kuulluu vaan Bryggerin bisseistä. Niil on tosi hyvää vehnäolutta. Kyl sä tiiät kun mestoilt oot.

Vierailija
59/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:13"] Tsekataan huomenna tsufeet Toripoikien mestoilla. Mulla on se tsygä jossa on Ortiebin etulaukku. Bamlataan sitte et mitä tälle foorunille pitäis duunaa. Kybältä ennenku Ekberi aukee. Ok? [/quote] Fillaroidaan sit. Mul on addun etulaukku ja se on vähän parempi ku toi.   [/quote] Sori mut addu ei tee etulaukkuja. Tuskin sulla on ees sinkula. Hajoo!

[/quote]

Kyl se teki aikasemmin. Vanhat on, mutta toimivat ja addut.

Vierailija
60/75 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse helsinkiläinen ja ennemmin ujo kuin leuhka. Mutta on jäänyt mieleen vantaalaiset teinit, jotka leuhkana selittivät joillekin nuorille miehille, kuinka oikeastaan ovat Helsingistä, se kun näkyy heidän makuuhuoneidensa ikkunoista :D