Miksi hesalaiset on niin leuhkoja?
Missään muualla ei ole niin leuhkoja ihmisiä kuin Hesassa. Miksi?
Kommentit (75)
Ihan sun kiusaksi. Vain ja ainoastaan. Nauti.
Pitäähän sitä jollakin peitellä, että tyhmänä maksaa asumisesta 50 - 120% enemmän kuin muuslla
Leuhkoja ovat ne, jotka joutuvat jotenkin kompensoimaan oikean kotipaikkakunnan puutetta. Tarkoitan niitä, jotka ovat kotoisin jostain aivan muualta ja jääneet juurettomiksi paikkakunnalla, joka tuntuu aina jotenkin vieraalta.
Eivät stadilaiset leuhkoja olekaan vaan juurikin hesalaiset, eli ne muualta muuttaneet.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:18"]Eivät stadilaiset leuhkoja olekaan vaan juurikin hesalaiset, eli ne muualta muuttaneet.
[/quote]
Olin tulossa juuri kirjoittamaan ihan saman asian.
kukapa 35 neliö asunnossa asuva ja siitä 4-numeroisen summan kk maksava sinku, jolla ei ole varaa edes auton pysäköintiin saatika sitten autoon, ei olisi leuhka.
Yleensä se alkaa sillä, että kysytään että olet "Hesasta" Stadista olen joo, ja sitten seuraavaksi maalaiset ovat leuhkana keksimässä riitaa. Stadilainen.
Jep. Samaa mieltä että hesalaiset leuhkoja. Ne jotka Helsingistä lähtöisin eli itseään "stadilaisiksi" kutsuvat eivät kyllä ole.
Hesalaiset varmaan pyrkivät kompensoimaan omaa alemmuudentunnettaan kun ovat täältä "maalta" lähtöisin.
Samoin voisi sitten kysyä että miksi maalaiset ovat tyhmiä.
En edes tiedä miten nuo hesalaiset ovat leuhkoja. Olen kai tyhmä kun en ole melkein 46 vuotena täällä asuneena huomannut.
Tulin vain katsomaan että kuinka nopeasti joku hesalainen on tullut "korjaamaan" hesan Stadiksi- enkä pettynyt. Hah hah haa, aina se mua naurattaa. (Runo)
Ps. HESA HESA HESA HESALAINEN HESA
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:24"]
Samoin voisi sitten kysyä että miksi maalaiset ovat tyhmiä.
En edes tiedä miten nuo hesalaiset ovat leuhkoja. Olen kai tyhmä kun en ole melkein 46 vuotena täällä asuneena huomannut.
[/quote]
Ei kai sitä huomaa, jos elää kuplassa, eikä ole vertailukohtia.
Joo en kyl tajuu... :O Maallahan on naisetkin niin paljon sexympiä kuin Hesassa. Kauheita nirppanokkanaisia siellä! Hyi hyi. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:24"]
Tulin vain katsomaan että kuinka nopeasti joku hesalainen on tullut "korjaamaan" hesan Stadiksi- enkä pettynyt. Hah hah haa, aina se mua naurattaa. (Runo) Ps. HESA HESA HESA HESALAINEN HESA
[/quote]
Olen syntynyt Helsingissä ja Kallion "kundeja", jos nyt ei miellyttänyt, niin ei sitten.
Ei ole mittään vertailu kohtaa kun Hesassa assuu. Täh?! Ootko tyhmä.
En ole leuhka vaikka olenkin junan tuoma. Enkä sano itseäni hesalaiseksi vaan olen edelleenkin sieltä missä synnyin ja kasvoin. Vain ja ainoastaan asun Helsingissä.
Hesassa jos katsoo vastaantulevaa ihmistä niin hän vetää hyvin koppavan ilmeen kasvoilleen. Kaikki on siellä niin kiireisiä ja tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:12"]
Missään muualla ei ole niin leuhkoja ihmisiä kuin Hesassa. Miksi?
[/quote]
ensin sinun pitää todistaa väitteesi todeksi! Hesalaiset eivät ole leuhkia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:28"]
Hesassa jos katsoo vastaantulevaa ihmistä niin hän vetää hyvin koppavan ilmeen kasvoilleen. Kaikki on siellä niin kiireisiä ja tärkeitä.
[/quote]Toi kertoo enemmänkin sun huonosta itsetunnosta. Kannattaa tutkia asiaa.
Ton leuhka-sanan olen viimeksi kuullut 70-luvulla ala-asteella ja sen jälkeen Vauva-palstalla aina jonkun kunnon kateellisen maalaisen kirjoittamana. Ehkä enemmin kannattaisi miettiä mistä moinen katkeruus "hesalaisia" kohtaan kumpuaa..
Miten tää leuhkuus ilmenee? Emmä ainakaan tiedosta olevani leuhka.