Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkihan alkaa taas se jouluhössötys?

Vierailija
01.09.2015 |

Sitä kun ei jaksais joka ikinen vuosi.

T: 21-vuotias nuori mies/poika

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan itse pysyä silloin pois kaupoista. Haen vain tarpeellisen. Ärsyttävät korvamadot soivat päiväkaupalla päässäni, jos tavaratalossa on pakko käydä. Grrrrr

Vierailija
2/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että lokakuussa tulee suklaat yms kauppoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo myöhässä. Useimmissa perheissä on lanttuloorat jo pakkasessa ja viikonloppuisin pidetään naapureiden kanssa paketoimistalkoita.

Vierailija
4/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 02:44"]

Olet jo myöhässä. Useimmissa perheissä on lanttuloorat jo pakkasessa ja viikonloppuisin pidetään naapureiden kanssa paketoimistalkoita.

[/quote]

Kinkkukin on jo ostettu. Täällä kuunnellaan nyt joululauluja. Ihanaa <3

Vierailija
5/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asia pitää ottaa syyskuun ensimmäinen päivä esille? Oisit vaan ihan hiljaa, ei kukaan vielä aikoihin puhu joulusta mitään..kukaan muu kuin sinä aloitit oikeen keskustelun..

En ymmärrä. Taidat salaa rakastaa sitä hösstystä kun nyt jo pitää siitä puhua?

Vierailija
6/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalossa jollakin oli viime vkolla ikkunassa palamassa joulukynttelikkö ja sen yläpuolella iso tähtikoriste. Mikäs siinä.

Vierailija
7/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri oli laittanut jo väriä vaihtavat JOULUvalot parvekkeelle. Puuh...

Vierailija
8/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo aloittanut :) ihana pakata illalla lahjoja ku lapset nukkuu. Lapset käyttävät kotona tonttulakkia ja joululaulut raikaa! Tortut enää leipomatta. Sitten joulu on paketissa. Huh.

Vierailija
9/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen jälkeenhän se alkoi, kun sillon on kesä ohi. Tässä on sellainen hyvä juttu, että nyt kun näkee kaupassa jotakin ihanaa, niin saa ihan hyvällä omallatunnolla ostaa. Joululahjaksi tietenkin menee. Mieluiten vielä itselle. Minä aloitin tänään.

Vierailija
10/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siivosin yhtä kaappia ja löysin sieltä joululahjapaperia, otin ne siihen kädenulottuville valmiiksi ja työnsin muut paperit taakse. Löysin myös korttiaskartelu juttuja, ne otin kans siihen etualalle.

Tänään sain käsiini paperin, jossa pitäisi varailla talvilomia. Ajattelin, että lomailisin siinä vähän ennen joulua, niin saa tehtyä joulujuttuja.

Viikonloppuna kävin ihastelemassa meidän tulevaa joulukinkkua. Potra possu jo nyt, varmaan ihana kerros läskiä nahan alla, herkkua! Siitä nasusta on meille varattu puolikas.

Vierailija
11/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit milloin jouluhössötys alkaa tekemällä aiheen jouluhössötyksestä?

Vierailija
12/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 02:17"]

Sitä kun ei jaksais joka ikinen vuosi. T: 21-vuotias nuori mies/poika

[/quote]

Helpoimmalla pääset kun muutat Israeliin tai johonkin naapurimaahan. Pysyvästi.

Vierailija
13/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks joulu just ollu?

Vierailija
14/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon noin kuukaus sitten jo sopinut jouluaaton, joulupäivän ja tapaninpäivän kyläilyt. Siis aivan oikeasti :D.

Olen jo ehtinyt miettimään, että sopisikohan meille joulukuusi mihinkään nurkkaan ja hakisinko mökiltä joulukoristelaatikon tänne vai mentäisiinkö tämäkin joulu ilman oman kodin koristelua. Lapsikin on jouluna vielä niin pieni, ettei mistään mitään ymmärrä ja tuntuisi muutenkin vähän hassulta laittaa jouluksi tyhjenevään kotiin mitään koristeita.

Tässä se oma jouluhössötys taisi sitten ollakin. Lahjat vielä miehelle ja veljen lapsille, oman nuppusen paketti on kääreitä vailla valmis :D. Niin ja joulukortit tietenkin tekemättä ja lähettämättä, niiden aika on sitten vähän lähempänä joulua, luonnollisesti.

--Ehkä tuota joulua odotan tavanomaista innokkaammin, kun silloin vauva on noin puolivuotias ja voin hyvillä mielin lopettaa täysimetyksen (ehkä enemmän odotan juuri tuota, kuin itse joulua).

Vierailija
15/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hössötys? Joulusta voi täysin irtisanoutua, elät vain niin kuin sitä ei olisikaan. Et osta kenellekään mitään etkä pakkaudu kenellekään kylään. Luonnollisesti kannat sitten toimintasi seuraukset.

Minä olen jo aloittanut "hössötyksen". Minulla on suuri suku joille kaikille kudon itse jotain. Tähän mennessä lahjani ovat kelvanneet. Niiden tekemiseen menee muutama kuukausi. Sen lisäksi ostelen pitkin matkaa omille lapsilleni jotain mitä tarvitsevat. 

Mikään ei ole niin ihanaa kun antamisen ilo. Luon perheelleni olosuhteet jossa kaikkien on hyvä olla, myös jouluna. 

Oma valintahan tämä on, miksi toisten ihmisten joulunvietto leimataan "hössötykseksi"?

Vierailija
16/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Ihanaa et muistutit! Kohta alkaa tosiaan jouluhössötykset, tosi mukavaa köyhälle (not).

Vierailija
17/17 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 02:44"]

[/quote]

Kinkkukin on jo ostettu. Täällä kuunnellaan nyt joululauluja. Ihanaa <3

[/quote]Me leivotaan tänään ekat piparkakut. Ihana jouluinen tuoksu tulee <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi