Suunnitteleeko miehet oikeasti treffit kuukautiskierron mukaan?
No nyt mietin miksi mun mies tulee aina oikeaan aikaan käymään. 🤭
Kommentit (19)
Meneehän siinä vähän hukkaan se treffi-ilta, jollei ole mahdollisuutta päästä kastamaan kärkeä.
Eka kertaa luen tämmöisestä ajatuksesta, ja ikää on jo yli 50
Meillä mies on känkkäränkkä kun sillä on menkat. Ei jaksa.
Nojaa, kyllä me treffattiin kalenteria tuijottamatta. Ei päätarkoitus ollut seksi. Ei mies silloin kyllä mitään mun kierrosta tiennytkään.
Ai nyt on jo miehilläkin kuukautiskierrot.
Ennemminkin olen kuullut, että naiset suunnittelevat sen mukaan. Ei kai mies edes usein kiertoa tiedä/muista, kun ei aina nainen itsekkään.
Kyllä, pitää olla vähintään 3 fwb yhtä aikaa, että pysyy tahti yllä.
Ei ne osaa kun ei ne pysy kärryillä naisen kierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Meneehän siinä vähän hukkaan se treffi-ilta, jollei ole mahdollisuutta päästä kastamaan kärkeä.
Ei se mulle ole mitään vaikuttanut. Pyyhe alle ja menoksi. Tuntuma on hieman erilainen mutta ei mitenkään epämiellyttävä.
Kyllä tuo kierto kannattaa mahdollisuuksien mukaan ottaa huomioon. Nainen on yleensä halukkaimmillaan siinä vaiheessa, kun munasolu voisi hedelmöittyä.
Ei miehillä ole kuukautisia. Mutta miksi sinä teet omasta kierrostasi niin suuren numeron? Eihän miehet muuten yleisesti niistä mitään tiedä.
Eihän miehillä kuukautisia ole. Ennemminkin naiset suunnittelevat treffit kuukautisten mukaan, ainakin minä.
Kyllä minäkin olen fb:lle sanonut ettei kannata tulla saunomaan tiettynä päivänä kuukautisten vuoksi vaan tulisi vasta pari päivää sen jälkeen. Näin sitten hän teki.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mulle ole mitään vaikuttanut. Pyyhe alle ja menoksi. Tuntuma on hieman erilainen mutta ei mitenkään epämiellyttävä.
Veri ei ole kovin hyvä liukaste.
Niin kyllähän niitä kaikkia kuukautissovelluksia on niin kai siinä jokin jako juttu on, että voipi sitten mahdolliselle treffikumppanille jakaa kiertonsa, että voi sitten ehdotella oikeaan aikaa treffejä
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on känkkäränkkä kun sillä on menkat. Ei jaksa.
Ai miehelläs kuukautiset ? Ohoh !
Suikki hommat on ok. Ei tarvitse kummankaan käydä suihkussa homman jälkeen. Siksi helppo treffeillä jopa autossa.
Mun mies ei ole vielä viidenkään vuoden jälkeen oppinut kiertoani.