Palstamiesten tavallinen nainen
Kannattaa muistaa, että kun tasomies aloittaa valitusvirren siitä kuinka hän ei saa haluamiaan naisia, niin hänen käsityksensä tavallisesta poikkeaa selkeästi muiden käsityksestä tavallisesta.
Joskus pari vuotta sitten tämä selvisi itselleni eli kun pitkien vääntöjen jälkeen hän suostui antamaan esimerkin tavallisesta naisesta, se oli ig:ssä arkivaatteita esittelevä noin 25v. nainen, joka oli hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkät tummat hiukset ja suuret ruskeat silmät sydämenmuotoisissa kasvoissa. Eli geenikaunis naapurintyttö, naisista halutuin.
Ehdin lukea eilisen pitkän keskustelun osittain, missä oltiin taas tavallista naista vaille, mutta kun se poistettiin, niin laitan tämän tähän. Muistakaa noita lukiessanne, että ko. miehet pitävät lähes kaikkia naisia rumina.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Ex vaimoni oli nuori, hoikka ja kaunis. Minkä ihmeen takia erottuani sellaisesta minun pitäisi ottaa joku läski ja ruma?
Oletko sinä nuori, hoikka ja kauniskasvoinen?
Hyvin harva mies on, vaikka hyvin moni mes luulee olevansa.
Kroppani on lihaksikas ja hoikka. Nostan penkistä 130 kg ja juoksen viikossa noin 50 km ja käyn salilla 5 kertaa viikossa. Olen treenannut 14 vuotiaasta lähtien, joten kroppani kestää kyllä katseen.
Miksi sinä sitten erosit, kun teidän kummankin ulkonäkö oli kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Ex vaimoni oli nuori, hoikka ja kaunis. Minkä ihmeen takia erottuani sellaisesta minun pitäisi ottaa joku läski ja ruma?
Et sitten kerrasta oppinut ettei nuori, kaunis ja hoikka ulkonäkö tee onnellista ja kestävää parisuhdetta?
Näille parisuhde= kaunis käyttöesine, joka tyydyttää tarpeet, ensisijaisesti seksuaaliset, mutta myös muut, kuten kodinhoidon ja seuranpidon. Koska minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppani on lihaksikas ja hoikka. Nostan penkistä 130 kg ja juoksen viikossa noin 50 km ja käyn salilla 5 kertaa viikossa. Olen treenannut 14 vuotiaasta lähtien, joten kroppani kestää kyllä katseen.
Miksi miehet ajattelevat, että lihaksikas on automaattisesti komea tai hoikka? Eläkkeellä oleva isäni tekee samanlaista treeniä kuin sinä, eikä ole nuori, hoikka tai erityisen komea. Mutta hän urheilee, koska hän rakastaa sitä.
Näille kyse on ulkonälstä, ei liikunnan ilosta. Heidån ja monen mielestä sporttinen nainen = hoikka ja kaunis. Esim läski nainen ei voi olla sportyinen, vaikka urheilisi miten paljon, jos nainen ei ole hoikka. Itseasiassa sporttisen naisen ei tarvitse urheilla ollenkaan, kunhan on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä. Kun sinulla oli nuori, hoikka ja kaunis vaimo, niin minkä ihmeen vuoksi menit eroamaan?
Vaimo se eron otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä. Kun sinulla oli nuori, hoikka ja kaunis vaimo, niin minkä ihmeen vuoksi menit eroamaan?
Vaimo se eron otti.
Miksi?
Aivastus mikä ketju. Kevät tulee
...
Tavallinen nainen on tavallisen näköinen ns. "ihan ok" ja näitä on naisista iso osa - ainakin omisss työ ja harrastuspiireissä.
Kyllä, lihava ei saa olla, mutta ns. "emäntäkroppa" (eli tanakka) on ihan jees jos on sitä täällä haukuttua "sporttisuutta" eli käytännössä pystyy kanssani vaikka 10km lenkin juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo se eron otti.
Älä esiinny minuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palstamies yksi tietty kirjoittaja, joukko kirjoittajia vai jokainen mies palstalla?
Kai niitä on muutama noita tasomiehiä.
Miksi sitten puhua palstamiehistä? Miksi luoda kuvaa, että mieskirjoittajat palstalla olisivat tietynlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen Suomessa on sellainen Tarja Halosen näköinen mielestäni. Itse haaveilen aina hyvännäköisiä mieluummin.
M
Jos olet tavallisen näköinen mies kuten Juhana Vartiainen, saat haaveilla hyvännäköisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalipaino liikaa vaadittu?
On se teiltä miehiltä. Normaalipainoinen mies Suomessa on harvinaisuus, 72% teistä on läskejä. Ei pidä ihmetellä, miksi ulkomaalainen mies viehättää.
ja naisista 63% eli sukupuolesta riippumatta enemmistö suomalaisista on ylipainoisia. Elintaso näkyy. Kokonaistilanne ei ole sellainen, että kummankaan sukupuolen edustajien kannattaa olla kauhean ylpeänä. Pata kattilaa soimaa...
Moniko sitten aidosti tiedostaa oman tilanteensa ja kuvittelee olevansa normaalipainoinen? Pari vuotta sitten itsekin pidin itseäni normaalipainoisena. Vaaka sitten kertoi karua kieltä, joten tartuin itseäni niskasta kiinni ja ryhdyin tekemään asialle jotain. Tosin nyt olen treenaamassa kuutena päivänä viikosta 1-2 tuntia kerrallaan, joten parisuhteelle on huonommin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaamisesi vaikuttaa jo pakonomaiselta jos et ole joku ammattiurheilija. Hellitä vähän niin olet paljon halutumpi kumppani.
Toisaalta, jos treenaaminen on itselle tärkeämpää kuin parisuhde, niin kaikkihan ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palstamies yksi tietty kirjoittaja, joukko kirjoittajia vai jokainen mies palstalla?
Kai niitä on muutama noita tasomiehiä.
Miksi sitten puhua palstamiehistä? Miksi luoda kuvaa, että mieskirjoittajat palstalla olisivat tietynlaisia?
Aloittaja tässä, otsikko olisi voinut olla paremminkin tasomiehistä eikä palstamiehistä. Vaikka joskus tuntuu, että pääosin täällä mellastavat nuo tasomiehet.
Eipä silti, ovathan he omalla tavallaan eksoottisia.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen on tavallisen näköinen ns. "ihan ok" ja näitä on naisista iso osa - ainakin omisss työ ja harrastuspiireissä.
Kyllä, lihava ei saa olla, mutta ns. "emäntäkroppa" (eli tanakka) on ihan jees jos on sitä täällä haukuttua "sporttisuutta" eli käytännössä pystyy kanssani vaikka 10km lenkin juoksemaan.
Varmaan kaikki tavalliset ihmiset ajattelevat kuten sinä eli että tavalliset ovat niitä, joita päivittäin näkee bussissa, töissä ja marketissa. Tasomiesten ajattelu poikkeaa tässä suhteessa eli meidän tavallinen on heidän ruma ja somepalveluista sitten katsotaan tavallisia ja kauniita.
Mutta eipä siinä mitään sen kummempaa, ajattelin vain, että tuo on hyvä tietää, kun lukee heidän tekstejään täältä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun se hoikka ja kaunis lähti kävelemään. Hoikka ja kaunis voi olla vittumainen luonne ja huono sängyssä. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä, määrittelet sporttisuuden sillä, että naisen pitää pysyä vauhdissasi (oletetaan, että olet mies ja urheilullinen). No rima on korkealla, mutta hieno juttu sulle, jos olet löytänyt jonkun, joka pysyy vauhdissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä, määrittelet sporttisuuden sillä, että naisen pitää pysyä vauhdissasi (oletetaan, että olet mies ja urheilullinen). No rima on korkealla, mutta hieno juttu sulle, jos olet löytänyt jonkun, joka pysyy vauhdissasi.
Jos ovat suurin piirtein samanpituisia voi onnistua. Meillä mies joutuu kävelemään hitaammin kävelylenkilläkin, koska otan kolme askelta siinä missä hän yhden, koska pituuseroa on yli 30 cm.
Tavallinen = keskipituinen ja -painoinen, ei ruma eikä kaunis, vaan jotain siltä väliltä, miellyttävän näköinen ok. Ei jää mieleen jos vastaan tulee.
Rantabaari sarjassa näkee tavallisia Stadilaismimmejä.
Treenaamisesi vaikuttaa jo pakonomaiselta jos et ole joku ammattiurheilija. Hellitä vähän niin olet paljon halutumpi kumppani.