Mistä saisi hyvät pimentävät verhot?
Sellaiset ihan läpinäkymättömät mutta ei kumminkaan mitenkään liian kalliit. Valkoinen värikin olisi plussaa niin olisi hyvä kesällä.
Kommentit (15)
Eurokangas myy pimennysverhokangasta monessa värissä. Valkoisella se pimennysteho taitaa vaan olla vähän vaisumpi.
Jyskissä on sekä ripustettavina sivuverhoina että rullaverhona ainakin (itsekin nimittäin etsiskellyt).
Noitahan on jokaisessa sisustustarvikkeita myyvässä liikkeessä. Ikeat, kuskit, huonekaluliikkeet, tms. Ja netissä lisää.
Ikeasta löytyy, on pimentäviä rullaverhoja ja tavallisia verhoja. Meillä on makuuhuoneissa Ikean valkoiset rullaverhot ja niistä ei tule yhtään valoa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Noitahan on jokaisessa sisustustarvikkeita myyvässä liikkeessä. Ikeat, kuskit, huonekaluliikkeet, tms. Ja netissä lisää.
kuskit -> jyskit
Vierailija kirjoitti:
Jyskissä on sekä ripustettavina sivuverhoina että rullaverhona ainakin (itsekin nimittäin etsiskellyt).
Itse ostin halvat pimennysverhot tomkman. Siis entinen tarjoustalo.Olivatko 10 vai 12 e,kpl. ?Nyt on sytä jostan katsoo tarjous. Toukokuu kun alkaa,aurinkoa jo paljon hinnat nousee.Kun niihin on varmat ostajat!Jysky on myös halpa kaikissa verhoissa. Poikkea kummassakin katsomassa.
Miten voi olla noin vaikeaa? Vaikka jyskistä tai amazonista.
Kiitos vaan kaikille. Täytyy tosiaan nyt jo ruveta katselemaan kun saa edullisemmin. -ap-
Jyskissä tällä hetkellä pimennysrullaverhot puoleen hintaan. En muista oliko valkeita mutta aika vaaleanharmaita ainakin oli.
Mä maalasin valkoiset rullikset, hyvin pimentää👍
Valkoiset verhot eivät pimennä. Vaihtoehtona on joko laittaa kahdet verhot päällekkäin, tai sitten laittaa pimennysverho (rullaverho) ja sivuverhot. Sivuverhojen värillä ja peittävyydellä ei tuossa ole enää merkitystä. Tai tietenkään niitä kangasverhoja ei ole pakko enää laittaa, jos ei sellaisia kaipaa.
Katso, että ne verhot on blackout-versio, eikä dimout, molempia myydään pimennysverhoina.
Monissa pimennysverhokankaissa on vaalea tausta, vaikka itse verhot olisivatkin värilliset. Sama juttu myös pimennysrullaverhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset verhot eivät pimennä. Vaihtoehtona on joko laittaa kahdet verhot päällekkäin, tai sitten laittaa pimennysverho (rullaverho) ja sivuverhot. Sivuverhojen värillä ja peittävyydellä ei tuossa ole enää merkitystä. Tai tietenkään niitä kangasverhoja ei ole pakko enää laittaa, jos ei sellaisia kaipaa.
Mutta valkoiset pimennysverhot pimentävät.
Mulla on valkoiset täyspimentävät Hemtexiltä, niissä kaikissa tän mallin ("Blackout?") väreissä on valkoinen pinnoite siellä taustapuolella niin ei aurinko kuumenna. Ongelma itsellä on että valo kuitenkin tulee katonrajasta/sivuilta niin ostin myös rullaverhon. Nyt on pimeää ja voi yövuorolainenkin nukkua.
Oletko kangaskauppoja kokeillut? Ompelupalveluakin saatavissa niistä yleensä, jos sille on tarvetta.