Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstamiesten tavallinen nainen

Vierailija
21.03.2022 |

Kannattaa muistaa, että kun tasomies aloittaa valitusvirren siitä kuinka hän ei saa haluamiaan naisia, niin hänen käsityksensä tavallisesta poikkeaa selkeästi muiden käsityksestä tavallisesta.

Joskus pari vuotta sitten tämä selvisi itselleni eli kun pitkien vääntöjen jälkeen hän suostui antamaan esimerkin tavallisesta naisesta, se oli ig:ssä arkivaatteita esittelevä noin 25v. nainen, joka oli hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkät tummat hiukset ja suuret ruskeat silmät sydämenmuotoisissa kasvoissa. Eli geenikaunis naapurintyttö, naisista halutuin.

Ehdin lukea eilisen pitkän keskustelun osittain, missä oltiin taas tavallista naista vaille, mutta kun se poistettiin, niin laitan tämän tähän. Muistakaa noita lukiessanne, että ko. miehet pitävät lähes kaikkia naisia rumina.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen on tavallisen näköinen ns. "ihan ok" ja näitä on naisista iso osa - ainakin omisss työ ja harrastuspiireissä.

Kyllä, lihava ei saa olla, mutta ns. "emäntäkroppa" (eli tanakka) on ihan jees jos on sitä täällä haukuttua "sporttisuutta" eli käytännössä pystyy kanssani vaikka 10km lenkin juoksemaan.

On muuten jännä, määrittelet sporttisuuden sillä, että naisen pitää pysyä vauhdissasi (oletetaan, että olet mies ja urheilullinen). No rima on korkealla, mutta hieno juttu sulle, jos olet löytänyt jonkun, joka pysyy vauhdissasi.

Jos ovat suurin piirtein samanpituisia voi onnistua. Meillä mies joutuu kävelemään hitaammin kävelylenkilläkin, koska otan kolme askelta siinä missä hän yhden, koska pituuseroa on yli 30 cm. 

No keskimäärin (toki vain keskimäärin) miehillä on fyysinen etu juostessa ja muutenkin urheillessa. Siksihän meillä on erikseen eroteltu naisten ja miesten sarjat ja mieti esimerkiksi cooperia - siellä keskiverto 18v nainen juoksee noin 2000 metriä kun taas samanikäinen mies juoksee noin 2400 metriä. 

Tämä menee samaan sarjaan kuin minä nainen sanoisin, että ne miehet ovat hoikkia, jotka ovat kanssani samaa painoluokkaa (noin. 55-60 kiloa). Toki joku mies sen täyttää, mutta onhan se epäreilua, koska miehet keskimäärin ovat minua (n.170 cm) pidempiä ja täten yleensä myös painavampia.

Vierailija
62/66 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten? Ex vaimoni oli nuori, hoikka ja kaunis. Minkä ihmeen takia erottuani sellaisesta minun pitäisi ottaa joku läski ja ruma?

Oletko sinä nuori, hoikka ja kauniskasvoinen?

Hyvin harva mies on, vaikka hyvin moni mes luulee olevansa. 

Kroppani on lihaksikas ja hoikka. Nostan penkistä 130 kg ja juoksen viikossa noin 50 km ja käyn salilla 5 kertaa viikossa. Olen treenannut 14 vuotiaasta lähtien, joten kroppani kestää kyllä katseen.

Jos naamasi ei kestä katsetta, niin penkkinostoillasi tai kropallasi ei ole minulle mitään merkitystä.

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten? Ex vaimoni oli nuori, hoikka ja kaunis. Minkä ihmeen takia erottuani sellaisesta minun pitäisi ottaa joku läski ja ruma?

Siksi, kun se hoikka ja kaunis lähti kävelemään. Hoikka ja kaunis voi olla vittumainen luonne ja huono sängyssä. Kokemusta on.

Mammafoorumi on kyllä täysin aukottomasti todistanut, että kun nainen on ruma ja lihava, on se myös vittumainen luonteeltaan ja kuka sellaista edes voisi panna.

Vierailija
64/66 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun se hoikka ja kaunis lähti kävelemään. Hoikka ja kaunis voi olla vittumainen luonne ja huono sängyssä. Kokemusta on.

Mammafoorumi on kyllä täysin aukottomasti todistanut, että kun nainen on ruma ja lihava, on se myös vittumainen luonteeltaan ja kuka sellaista edes voisi panna.

Täällä kaikki naiset ovat hoikkia ja kauniita. Lihavat olisi leppoisia.

Vierailija
65/66 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin AP pyrkii?

Teki miesv ihaketjun 20220322-9943387234

Vierailija
66/66 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se hoikka ja kaunis voi olla niin hyväitsetuntoinen, ettei jää katselemaan vittumaista miestä joka on huono sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan