Palstamiesten tavallinen nainen
Kannattaa muistaa, että kun tasomies aloittaa valitusvirren siitä kuinka hän ei saa haluamiaan naisia, niin hänen käsityksensä tavallisesta poikkeaa selkeästi muiden käsityksestä tavallisesta.
Joskus pari vuotta sitten tämä selvisi itselleni eli kun pitkien vääntöjen jälkeen hän suostui antamaan esimerkin tavallisesta naisesta, se oli ig:ssä arkivaatteita esittelevä noin 25v. nainen, joka oli hoikka, tiimalasivartaloinen, pitkät tummat hiukset ja suuret ruskeat silmät sydämenmuotoisissa kasvoissa. Eli geenikaunis naapurintyttö, naisista halutuin.
Ehdin lukea eilisen pitkän keskustelun osittain, missä oltiin taas tavallista naista vaille, mutta kun se poistettiin, niin laitan tämän tähän. Muistakaa noita lukiessanne, että ko. miehet pitävät lähes kaikkia naisia rumina.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en saa urheilullista naista, vaikka olen itse urheilullinen.
Niitä aloituksia on tuhansia, vaikka osa poistetaankin.
Miesten urheilullinen mies tarkoittaa usein = "olen pelannut yläasteella sählyä ja nyt käyn kerran viikossa koiran kanssa lenkillä. Vähän mahaa on mutta olen kyllä urheilullinen! Katsonhan jääkiekkoakin jatkuvasti tvstä!"
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen Suomessa on sellainen Tarja Halosen näköinen mielestäni. Itse haaveilen aina hyvännäköisiä mieluummin.
M
Suomessa tavallinen mies on burgerimiehen näköinen mies. Itse haaveilen normaalipainoisesta, mikä on meillä harvinaista, koska enemmistö miehistä meillä on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Ex vaimoni oli nuori, hoikka ja kaunis. Minkä ihmeen takia erottuani sellaisesta minun pitäisi ottaa joku läski ja ruma?
Et sitten kerrasta oppinut ettei nuori, kaunis ja hoikka ulkonäkö tee onnellista ja kestävää parisuhdetta?
Onko normaalipaino liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en saa urheilullista naista, vaikka olen itse urheilullinen.
Niitä aloituksia on tuhansia, vaikka osa poistetaankin.
Miesten urheilullinen mies tarkoittaa usein = "olen pelannut yläasteella sählyä ja nyt käyn kerran viikossa koiran kanssa lenkillä. Vähän mahaa on mutta olen kyllä urheilullinen! Katsonhan jääkiekkoakin jatkuvasti tvstä!"
Toinen vaihtoehto on saliörmy- bodari, joka miesten mielestä on miesten kermaa, vaikka naiset inhoavat noita.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen Suomessa on sellainen Tarja Halosen näköinen mielestäni. Itse haaveilen aina hyvännäköisiä mieluummin.
M
Vastaat silloin minun käsitystäni tavallisesta miehestä.
Tavallinen ja normaalihan ovat adjektiiveja, joille voi antaa hyvin monenlaisia sisältöjä ihmisestä riippuen, joten oli aika selventävää tietää, mitä tasomies tavallisella tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta miesten normaalipainoinen, tavallinen nainen = 20v fitnesskissa isolla pyllyllä, litran silareilla, tuuhealla puoleen selkään ylettyvällä tukalla ja gasellin säärillä.
Normaalipainoon mahtuu aika monenlaista ja muotoista kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Suomessa tavallinen mies on burgerimiehen näköinen mies. Itse haaveilen normaalipainoisesta, mikä on meillä harvinaista, koska enemmistö miehistä meillä on läskejä.
Viikonloppuna satuin näkemään telkkarista Birgermiehen uimassa ja hämmästyin kyllä miten ihminen voi olla pallonmallinnen. Ei ole terveellistä tuollainen. Ei Gordon Ramseykään ole läskipallero.
Vierailija kirjoitti:
On se teiltä miehiltä. Normaalipainoinen mies Suomessa on harvinaisuus, 72% teistä on läskejä. Ei pidä ihmetellä, miksi ulkomaalainen mies viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on ilkeä, itsekäs, ruma, lihava, laiska ja seksihullu mielenterveyspotilas.
Seksihullu? Mistäs sitten johtuu että miehet valittaa sitä ainaista puutetta jos naiset on seksihulluja? Vai meinaako se sitä, että on kurja katsoo vierestä kun muut saa? ;D
Vierailija kirjoitti:
No minusta ongelma ei ole se että pitää normipainoisista vaan se jos erikseen ajattelee että "vaatii" siltä toiselta normipainoa. Ihmisten väliset suhteet eivät oikein perustu mihinkään "vaatimuksiin" vaan siihen että sen toisen kanssa haluaa olla ja se on viimekädessä tunne joka ei ole minkään listan mukaisten vaatimusten täyttymisen tulos.
Tuskin kukaan asettaa vaikkapa kavereilleenkaan mitään vaatimuslistoja vaan kavereiksi valikoituvat vain ne joiden kanssa tuntee jotain yhteyttä ja joiden kanssa on hauskaa. Ihan samoin se kumppani valikoituu samalla tavalla. Kuka vain tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Ex vaimoni oli nuori, hoikka ja kaunis. Minkä ihmeen takia erottuani sellaisesta minun pitäisi ottaa joku läski ja ruma?
Oletko sinä nuori, hoikka ja kauniskasvoinen?
Hyvin harva mies on, vaikka hyvin moni mes luulee olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on ilkeä, itsekäs, ruma, lihava, laiska ja seksihullu mielenterveyspotilas.
Harmi, että sulle on jäänyt tuollainen kuva suomalaisista naisista. Onneksi naiset hakevat apua ongelmiinsa, lihavuuteen ja seksihulluuteen. Miehetkin voisivat kokeilla samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppani on lihaksikas ja hoikka. Nostan penkistä 130 kg ja juoksen viikossa noin 50 km ja käyn salilla 5 kertaa viikossa. Olen treenannut 14 vuotiaasta lähtien, joten kroppani kestää kyllä katseen.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla vaimo joka otti sinusta eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppani on lihaksikas ja hoikka. Nostan penkistä 130 kg ja juoksen viikossa noin 50 km ja käyn salilla 5 kertaa viikossa. Olen treenannut 14 vuotiaasta lähtien, joten kroppani kestää kyllä katseen.
Kroppa kestää katseen, entäs naama?
Vierailija kirjoitti:
Koska liittosi loppui vaikka se toinen oli miten nuori, hoikka ja kaunis tahansa niin olet ehkä havainnut että parisuhde vaatii aika paljon muutakin kuin vain hyvän ulkonäön. Joten panosta seuraavan kerran enemmän siihen luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä hyvästä kropasta paljon iloa ole jos sitä ei juuri kotona näy. Ja noilla treenimäärilläsi ei kyllä näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ajattelevat, että lihaksikas on automaattisesti komea tai hoikka? Eläkkeellä oleva isäni tekee samanlaista treeniä kuin sinä, eikä ole nuori, hoikka tai erityisen komea. Mutta hän urheilee, koska hän rakastaa sitä.
Vaatimukset myös lisääntyvät palstamiesten oppiessa tuntemaan naisia.
Naisella pitää esimerkiksi olla akateeminen koulutus, koska monella naisella sellainen on.
Palstamiehellä itsellään on tietenkin vain toisen asteen koulutus.