Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun luet uutisia hallitusohjelmasta, oletko tyytyväinen siihen mitä äänestit?

Vierailija
22.06.2023 |

Äänestäisitkö vielä samalla tavalla, jos saisit valita uudelleen?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en äänestäisi? Käyn töissä.

Vierailija
2/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen todella tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin. Valitettavasti minun äänelläni ei tunnu oleva koskaan mitään vaikutusta.

Vierailija
4/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen tyytyväinen, yllätyin positiivisesti.

Vierailija
5/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja ja olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Tottakai äänestäisin edelleenkin persuja.

Vierailija
6/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä olisin. Omantunnon asia tuo äänestäminen minulle. Ja puolueeni on siis oppositiossa.

Vierailija
7/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä meni kokoomukselle ääni ja hallitusohjelma juuri sitä, mitä toivoin.

Vierailija
8/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijana ja PS äänestäjänä erittäin tyytyväijen siihen ettei autoilun kustannuksia nosteta. Ilman persuja hallituksessa olisi varmasti tullut ne 55c korotukset polttoaineisiin heti tammikuussa. Mukava plussa myös että Suomi pidetään suomalaisena.

Vierailija
9/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen, kun ei ollut mitään vaihtoehtoa, jonka äänestäminen olisi auttanut. Jos nämä nyt edes pitäisivät nuo "lupaukset", mitkä hallitusohjelmassa on, niin suunta olisi edes oikea, vaikka vauhti tuskin riittää minun elinaikana tätä korjaamaan. Taitaa olla parempi, että lapsenlapset ei edes opettele suomea, niin ei mene turhaan aikaa tähän kommarien nurkkamaahan. 

Vierailija
10/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tämmöistä täältä kun tiedät, että persutrollit tulee tänne vastaamaan, että mee töihin. Eivät ikinä suostu myöntämään vitutustaan.

Vierailija
11/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä epäoikeudenmukaisuudesta.

Vierailija
12/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin edelleen SDP:tä. Olen pienipalkkainen kahden lapsen lähihuoltaja. Nykyinen hallitus on aikeissa vaikeuttaa elämääni monella tavalla. Neljän vuoden päästä äänestän taas SDP:tä.

Kovin peloissani en kyllä ole nykyisen hallituksen vuoksi, koska vaikuttaa siltä että siitä tulee niin sisäisesti riitainen että päätösten tekeminen on vaikeaa.

Vierailija
13/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudosta päätellen hallitusohjelmassa on paljon oikeita asioita.

Vierailija
14/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, äänestän samoin seuraavissa eduskuntavaaleissa.

Vierailija
15/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilijana ja PS äänestäjänä erittäin tyytyväijen siihen ettei autoilun kustannuksia nosteta. Ilman persuja hallituksessa olisi varmasti tullut ne 55c korotukset polttoaineisiin heti tammikuussa. Mukava plussa myös että Suomi pidetään suomalaisena.

Toistaiseksi ei pensan hinta nouse. Mitä tarkoitat "suomalaisella Suomella"? Pitääkö ennen Sinua tulleiden vähemmistöjen jälkeläistenkin lähteä?

Vierailija
16/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin oppositiota. Hallitusohjelma on karua luettavaa, mutta henkilökohtaiseen elämään sillä ei ole suoria negatiivisia vaikutuksia. Olen niitä, joilta verotus kevenee.

Vierailija
17/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudosta päätellen hallitusohjelmassa on paljon oikeita asioita.

Niin, ja piru piilee yksityiskohdissa.

Vierailija
18/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hallitusohjelma tuo on jo sillä perusteella, että vasemmisto on täysin raiteiltaan. Kun vasemmisto on tyytyväinen niin silloin asiat on tavallisen suomalaisen kannalta pielessä ja pahasti.

Vierailija
19/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna: en, äänestäisin nyt toisin. Mutta silloinkin miettisin tätä samaa, olisiko pitänyt sittenkin... Kun äänestyskoppiin menin, tiesin kyllä että kovat ajat koittaa ja sahaan omaa oksaani. Hallitusohjelmassa mikään ei tullut yllätyksenä. Ongelma on siinä että molemmissa vaihtoehdoissa näen vaan ongelmia ja uhkia. Mitä tahansa äänestää niin pieleen menee. Katotaan nyt mitä oikeisto saa aikaan, kun ei se aina vihervasemmiston maailmaa syleilevä otetaan aina houkuta, vaikka köyhän puolella onkin

Vierailija
20/102 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin oppositiota. Hallitusohjelma on karua luettavaa, mutta henkilökohtaiseen elämään sillä ei ole suoria negatiivisia vaikutuksia. Olen niitä, joilta verotus kevenee.

Tavallisella palkalla tuo kevennys on vain parikymppiä kuussa. Aika paljon siitä pidetään meteliä siihen nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme