Annoin miehelle vaihtoehdot ehkäisyyn, miten kävikään
Annoin miehelle tasan 2 vaihtoehtoa:
Joko hän maksaa pillerit ja minä syön TAI minä maksan pillerit ja hän syö.
Kommentit (63)
On muuten tullut törmättyä todella usein miesten taholta näkemykseen, että miehen vastuulla on maksaa kortsut, naisen pillerit. Suhteen ollessa tuore käytetään kortsuja, mutta pian aletaan vinkua pillereiden perään jotta paljaalla pääsee panemaan. Joten jos pitkä parisuhde on syntymässä, ehkäisy tulisi olemaan jatkossa täysin naisen vastuulla.
Ja joo, naisena ostan mielellään myös niitä kortsuja jos (vakisuhteessa) mies kertoo mitä merkkiä haluaa. Niissä kun käsittääkseni on eroja ja oletan miehen olevan paremmin perillä siitä mikä juuri hänen kalulleen on sopivin.
Ainakin mulle pillerit olivat niin epäsopivat, että en voi sanoa menevän tasan jos mies maksaa ja minä kärsin. Tosin meillä kärsi kyllä kaikki kolme, kukkaro kaikkein vähiten.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:05"]
Itseäni ahdistaa jo valmiiksi, kun hormonaalinen ehkäisy ei sovi (verenpaine, kuivuus, haluttomuus, tulehdukset yms.), kuparikierukka on myös poissuljettu ja mies pitäisi saada käyttämään kondomia. No, onpahan se tietysti ihan hyvä testi siihen, että kuinka huomioiva uusi mies on.
[/quote]
Ainakaan minun exällä tai nykyisellä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia kondomin suhteen eikä minulla ole terveydellisiä syitä edes olla käyttämättä hormonaalista ehkäisyä. Mies on tosi kiltti kaiken seksiin liittyvän osalta ja silti ahdistaa lukea tätä ketjua. Onneksi oikeasti miehet eivät ole niin kamalia ja jos on, niin sellaisen voi jättää olemaan kamala yksinään.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:51"]Miksi miehen pitäisi maksaa sun pillerit? [/quote] Koska minä otan vastuun siitä että pillerit tulee syötyä ajallaan ilman unohduksia. Miehen maksaessa ja minun huolehtiessa syömisestä (ja kärsiessä sivuoireet) olemme molemmat osallistuneet yhteiseen ehkäisyyn tasapuolisesti.
[/quote]
Antaako miehesi myös karamellin, kun siivoat huoneesi tai tyhjennät tiskikoneen? Siis ihan niinkuin jollekin pikkukakaralle :D