Neuvolan tädin kotikäynti synnäriltä kotiuduttua... yök :D
Kun neuvolan täti kävi, oli synnytyksestä viisi päivää.
Eppari leikattiin, menetin paljon verta ja olin todella kipeä.
En ollut pessyt vehjettäni koska en uskaltanut koskea siihen. Oli myös kipeä. Huljutellut vain varovasti vedellä.
Katsoi sinne kun makasin sängyllä. Mahtoi haista....
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote] Mitäpäs v***ua nyt taas. Jos sulla on ollu urpoja naisia, me ei sille voida mitään. Miesten kanssa elämisestä suhteessa sulla ei varmaan olekaan kokemusta, joten et voi tietää minkälaisia sikoja myös jotkut miehet osaa olla. Esim. istutaan sohvalla paljaalla perseellä eikä pestä käsiä vessakäynnin jälkeen. En silti tule tänne avautumaan, etä KAIKKI miehet tekee niin. [/quote] ..ei se mieskään väittänyt, päinvastoin.. et tainnut ihan ajatuksella lukea, vaan tuohtuneena aloitta jankkaamaan typerää hokemaasi... Lue ne tekstit ja ymmärrä asiat. [/quote] Juu et vissiin väittänyt. "Mun exä laittoi lihiksen vaan mikroon, hyi vittu te muijat ootte likasii!!!!1!!!111"
[/quote]
Lue vaan AJATUKSELLA; KOITA YMMÄRTÄÄ LUKEMASI.
Olet joku 7 oppilas ollut koulussa, korkeintaan 8. Huomaa typeryydestäsi ja kirjoituksesi tasosta.
Huomaa, että puhuin yleisellä tasolla, sinä et.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote] Mitäpäs v***ua nyt taas. Jos sulla on ollu urpoja naisia, me ei sille voida mitään. Miesten kanssa elämisestä suhteessa sulla ei varmaan olekaan kokemusta, joten et voi tietää minkälaisia sikoja myös jotkut miehet osaa olla. Esim. istutaan sohvalla paljaalla perseellä eikä pestä käsiä vessakäynnin jälkeen. En silti tule tänne avautumaan, etä KAIKKI miehet tekee niin. [/quote] ..ei se mieskään väittänyt, päinvastoin.. et tainnut ihan ajatuksella lukea, vaan tuohtuneena aloitta jankkaamaan typerää hokemaasi... Lue ne tekstit ja ymmärrä asiat. [/quote] Juu et vissiin väittänyt. "Mun exä laittoi lihiksen vaan mikroon, hyi vittu te muijat ootte likasii!!!!1!!!111"
[/quote]
Vedä vähän lisää meikkiä vanhan päälle, sika.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn?
[/quote]
Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy..
ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty.
Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia.
Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms.
Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne.
[/quote]
Oletko seukannut/pannut myös 100 miehen kanssa kun osaat noin hyvin vertailla miehiä ja naisia tässä asiassa? Vai onko sun miesten hygieniatietous sittenkin vain mutua ja perustuu lähinnä omaan käyttäytymiseesi? Mä kun väittäisin, tosin ihan mutuna, sen myönnän, että naisilla yleensä on hygieniatietous huomattavasti miehiä parempi. Naiset ei halua haista missään nimessä, miehille sillä ei ole niin suurta väliä. Riittää että kalsarit on suunnilleen puhtaat, jos niissä joku raita on niin vaihdetaan kun jaksetaan.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote] Mitäpäs v***ua nyt taas. Jos sulla on ollu urpoja naisia, me ei sille voida mitään. Miesten kanssa elämisestä suhteessa sulla ei varmaan olekaan kokemusta, joten et voi tietää minkälaisia sikoja myös jotkut miehet osaa olla. Esim. istutaan sohvalla paljaalla perseellä eikä pestä käsiä vessakäynnin jälkeen. En silti tule tänne avautumaan, etä KAIKKI miehet tekee niin.
[/quote]
..ei se mieskään väittänyt, päinvastoin.. et tainnut ihan ajatuksella lukea, vaan tuohtuneena aloitta jankkaamaan typerää hokemaasi...
Lue ne tekstit ja ymmärrä asiat.
[/quote]
Mitä te sekoilette? Täällä on nyt useampi nainen vastailemassa näköjään tuolle mt-ongelmaiselle wannabe-yliopistoihmiselle. Eiköhän jätetä naiset tuo hörhö nyt rauhaan? ;)
Suosittelen ap:ta avaamaan uuden keskustelun, mikäli haluaa vielä aiheesta jutella.
Ylläpito voisi vaihtaa tämän keskustelun otsikoksi esim. "Av-faitti meneillään tässä ketjussa, tervetuloa seuraamaan!".
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti?
[/quote]
Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa?
-Vaikeaa myöntää tosiseikat?
Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms.
Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle)
-Meen myöhemmin, nyt kiire.
Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan..
Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa..
Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa...
Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka.
Mies, järkyttynyt.
[/quote]
No mä voin kertoa, että mun miehellä ei ole kiire suihkuun oikeastaan koskaan, ei edes sen liikunnan jälkeen. Ja se haisee välillä, pakko myöntää. Se ei myöskään pese käsiään tullessaan ulkoa ja voi mennä sinne jääkaapillekin kaivelemaan. Ei aina pese käsiään edes vessareissun jälkeen. Eikä pese perunoita, tosin ostaa niitä valmiiksi pestyjä perunapusseja. Jotka mä kyllä silti pesen, mies vaan heittää ne keitinveteen ja ilmoittaa että nehän on jo pesty. Että näin, osaa ne miehetkin... En edes usko että tuo mun mies on mikään harvinaisuus, samaa meinkiä ole exälläkin. Ei sekään ihan täys sika ollut, mutta paljon parannettavaa olis, ihan kuten nykyiselläkin. Pikkujuttuja, jotka jätetään tekemättä, esim. juuri tuo käsien peseminen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:56"]
[/quote]
Lue vaan AJATUKSELLA; KOITA YMMÄRTÄÄ LUKEMASI.
Olet joku 7 oppilas ollut koulussa, korkeintaan 8. Huomaa typeryydestäsi ja kirjoituksesi tasosta.
Huomaa, että puhuin yleisellä tasolla, sinä et.
[/quote]
Yleisellä tasolla? Kun sanoit huomanneesi, että naiset pesevät hampaansa vain jos ovat lähdössä johonkin. Myös naisen logiikasta jurmutat. Tuoko ei ole yleistämistä? Opettele viestintää. Ja kyllä, minulla on maisterintutkinto.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote] Lopeta jo. Annat itsestäsi tyhmän vaikutelman.
[/quote]
Voi olla, että sinä sait sellaisen vaikutelman, mutta
SINÄ OLET TYHMÄ.
Ja menit aiemmin henkilökohtaisuksiin, jos et huomannut (naisena vaikeaa), kun minä puhuin yleisellä tasolla.
Siinä se ero.
ps Annoinpa vielä esimerkitkin ja perustelin vastaukseni/väitteeni, mihin sinä et pystynyt.
Parasta antiasi oli "lopeta jo..." kun et osannut keskustella, naisen logiikka taas.
Kaivahan taas sormilla paskaa perseestä, sulla on selvästi ummetusta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"] Tää on kuulkaa sitä nykyajan uusavuttomuutta. Kun synnärillä ei kerrota että pitää peseytyä, niin mamma hautoo jälkivuotoista alapäätään viikon pesemättä! [/quote] Juurikin sitä uusavuttomuutta. Exällä pillu haisi kerran ennen panoa aika rankalle, käskin pesulle... tuli pian takaisin, minusta haju oli vieläkin mutta saippuan haju siihen päälle... Pantuani menin sitten itse pesulle, ja kun kastelin itse, alkoi mulkku vaahdota, jota ihmettelin naiselle. Kävi ilmi, ettei ollut peseytynyt, vaan hieronut saippuaa vaan pilluunsa!!!???? -voi jeesus naisen järkeä. En pystynyt sanomaan mitään. Olin vain järkyttynyt. Olen myös huomannut, että naiset pesee hampaat vaan silloin kun ne lähtee jonnekin, ei siis esim iltaisin.. vitun idiootit. Täällä jotkut uusavuttomat naiset kyseli toisiltaan, että kun on vatsa kovana, niin kaiveleeko muutkin paskaa sormilla perseestä, ja tottahan toki, kaivavat!!! Ei mene naisen logiikka jakeluun. Ehkä olenkin siksi sinkku. Todella monen naisen hygienia on tasolla sika. Hepeniä vedetään ja meikkiä, mutta perushygienia, eli suihkut ja pesut ei onnistu.. Olen järkyttynyt mies. [/quote] Kuulostaa, että olet mies joka ei kelpaa tervejärkiselle naiselle. En tunne yhtään normaaliälyllä varustettua naista, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mistä sinä olet näihin törmännyt ja etkö ole todellakaan huomannut heidän vajavaisuuttaan huolehtia itsestään ennen kuin olet mennyt sänkyyn? [/quote] Just joo, naisen logiikkaa taas. Miehessä vika, jos nainen ei peseydy.. ps Minulla on ollut noin sata naista elämäni aikana, ja muutama pidempi suhde, eli on naisia nähty. Enkä väittänyt 100% toimivan noin, mutta suurella osalla esim miehiinverrattuna todella paska hygienia. Esim tullaan lenkiltä, ei heti suihkuun yms. Mennään paskasena sänkyyn nukkumaan jne. [/quote] Miehessä on vikaa jos haluaa seukata paskaisen naisen kanssa, vai pyssy ohimollako he siihen pakotti? [/quote] Seukat loppu, mutta miksi yrität kääntää asian kokoajan miehen syyksi, onko päässä vikaa? -Vaikeaa myöntää tosiseikat? Esim en tiedä ainuttakaan miestä maailmassa, joka meni urheilusuorituksen jälkeen ilman suihkua yhtään mihinkään, oli se sitten sali, kävely, pyöräily, yms. Naisten kuulee usein sanovan, ettei tullu hiki, ethän säkään mee suihkuun? (toiselle naiselle) -Meen myöhemmin, nyt kiire. Tullaan linja-autolla kotiin jostain, ei pestä käsiä, vaan jääkaapille suoraan.. Ei jakseta pestä perunoita kunnolla, sitten hiekka narskuu suussa.. Tulipa kerra raakaa jauhelihaakin syötyä, kun olin ostanut kauppahallista ns tuorelihapiirakoita, eli uunissa paistettavia. Nainen teki aamupalan, tiesi piirakoista, kun oli aiemminkin ollut, muttei jaksanut uunittaa vaan mikrossa lämmitti käden lämpöön... hohhoijaa... Autolla peruuttaessa ei näe taakse, mutta peruutetaan silti vaan... logiikka. Mies, järkyttynyt. [/quote] Lopeta jo. Annat itsestäsi tyhmän vaikutelman.
[/quote]
Voi olla, että sinä sait sellaisen vaikutelman, mutta
SINÄ OLET TYHMÄ.
Ja menit aiemmin henkilökohtaisuksiin, jos et huomannut (naisena vaikeaa), kun minä puhuin yleisellä tasolla.
Siinä se ero.
ps Annoinpa vielä esimerkitkin ja perustelin vastaukseni/väitteeni, mihin sinä et pystynyt.
Parasta antiasi oli "lopeta jo..." kun et osannut keskustella, naisen logiikka taas.
Kaivahan taas sormilla paskaa perseestä, sulla on selvästi ummetusta.
[/quote]No jos minun miesystävä osoittautuisi kaltaiseksesi idiootiksi, en varmaan pesis pillua ennen sun tapaamista... Koska sulla ei ois sinne mitään asiaa. Kävisin vaan sanoo naamatusten moido että näkisin itserakkaan naamasi venähtävän.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:07"]
Hyi että!!! Sulla 14 on kyllä sattunut joku todella ällöttävä ja yksinkertainen naikkonen kohdalle. Itse naisena olen hyvin tarkka siitä, että alapää tulee pestyä huolella _etenkin_ ennen seksiä. Naisen alapää on kuitenkin poimuinen ja iho ei pääse hengittämään. En voisi ikinä antaa miehen nuolla itseäni, jos en pesisi paikkoja ensin. Samaa toki odotan mieheltä, sillä en haluaisi likaista kalua sisääni, saati sitten että nuolisin. Hygienia, ihmiset, hygienia!
[/quote]
Ei ennen seksiä tartte peseytyä kun pesee pimpin joka päivä. En mä ainakaan esileikin aikana juoksemaan suihkuun. Puhtaat paikat on kuitenkin kun päivittäin pesee.
Vähän ohi aiheen, mutta eroja voi olla tässä asiassa siksi, että osalla on eri äitiys- ja -lapsineuvolaterkkari. Mulla nämä olivat yksi ja sama henkilö, Tsekkasin vauvan ja tarkasti epparihaavan. Ystävällä oli kaksi eri terkkaria, jolloin kotona kävi vain lapsen terkkari, äiti tarkastettiin neuvolassa (en siis puhu jälkitarkastuksesta).