Miehen "loistava" sisustusidea...
Aloitetaan siitä, että yksi miehen harrastuksista on tietokonepelit. Mulle tää on ihan ok, enkä ole mitenkään pelaamista vastaan varsinkaan kun tätä harrastetaan näinkin kohtuullisissa määrin. Mies on koko tai ainakin lähes koko "peliuransa" käyttänyt tiettyä nimimerkkiä, jolla hänet siis näiden vuosien jälkeen tunnistetaan käsittääkseni hyvinkin tietyissä porukoissa. Miehen nimimerkki on eräs suurikokoinen työkalu, ja tästä päästäänkin siihen sisustusideaan...
.
Yhtenä päivänä rompetorilta lähti mukaan tälläinen työkalu vielä suurikokoisempana kuin koskaan olin kuvitellut niiden olevan ja nyt mies sitä ulkona hioo ja suunnittelee maalaavansa ilmeisesti jollakin armeijahenkisillä väreillä ja ripustavansa seinälle jotenkin. En tarkemmin kysellyt paikkaa, mutta olettaisin, että jonnekkin tietokoneen läheisyyteen olohuoneeseen.. Miten te suhtautuisitte mieheltänne vastaavanlaiseen ideaan? Itse joskus suunnittelin hommaavani miehelle lahjaksi taulun, jossa kyseinen esine olisi jotenkin tyyliteltynä ja ylipäätään asunnon seinälle sopivana printtinä, mutta ihan tällaista en kuvitellut olkkarin seinälle :D Aluksi luulin koko juttua vitsiksi, ja luulin miehen hommaavan sen edes käyttöesineeksi, mutta siitä taitaakin tulla koko asunnon katseenvangitsija jollen saa miehelle taottua järkeä päähän.
Kommentit (38)
Omalla kohdalla riippuisi, minkä kokoluokan idea on kyseessä. Joku iso maalattu jakoavain voisi olla vielä ihan kiva. Jos kyseessä alkaa olla joku moottorisaha, niin sitten kyllä laittaisin stoppia. Se on teidän molempien koti ja miehellesi selkeästi tärkeä asia. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:50"]Omalla kohdalla riippuisi, minkä kokoluokan idea on kyseessä. Joku iso maalattu jakoavain voisi olla vielä ihan kiva. Jos kyseessä alkaa olla joku moottorisaha, niin sitten kyllä laittaisin stoppia. Se on teidän molempien koti ja miehellesi selkeästi tärkeä asia. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti.
[/quote]
Kyseessä on tosiaan yli metrin mittainen, varmaan 1,5m, esine ja melko "kolmiulotteinen" eli siis ei esim. niin litteä kuin jakoavain :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:50"]Omalla kohdalla riippuisi, minkä kokoluokan idea on kyseessä. Joku iso maalattu jakoavain voisi olla vielä ihan kiva. Jos kyseessä alkaa olla joku moottorisaha, niin sitten kyllä laittaisin stoppia. Se on teidän molempien koti ja miehellesi selkeästi tärkeä asia. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti.
[/quote]
Kyseessä on tosiaan yli metrin mittainen, varmaan 1,5m, esine ja melko "kolmiulotteinen" eli siis ei esim. niin litteä kuin jakoavain :D
-ap
[/quote]
Voi ei! :D Yrittäkää sopia molempia miellyttävä ratkaisu. Miten tuollaisen saa edes turvallisesti seinälle?
Nro24
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:50"]Omalla kohdalla riippuisi, minkä kokoluokan idea on kyseessä. Joku iso maalattu jakoavain voisi olla vielä ihan kiva. Jos kyseessä alkaa olla joku moottorisaha, niin sitten kyllä laittaisin stoppia. Se on teidän molempien koti ja miehellesi selkeästi tärkeä asia. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti.
[/quote]
-ap
[/quote]
Voi ei! :D Yrittäkää sopia molempia miellyttävä ratkaisu. Miten tuollaisen saa edes turvallisesti seinälle?
Nro24
[/quote]
Eiköhän me sopimukseen päästä, jos edes väri ois sellainen sisustukseen muuten sopiva. Ja mä voin tästä sitten aina muistuttaa miestä, jos sitä harmittaa mun valkkaama sohvapöytä tms. :D en tiedä vielä miten sen saa ripustettua... Mitään kettinkivirityksiä en seinälle/kattoon haluaisi. Ja työkalu on vieläpä painava ja teräväreunainen eli todellakin saa vahinkoa aikaan pudotessaan ihan vaan lattiallekkin, puhumattakaan tietokoneesta esim.
- ap
Mun miehellä on myös pelini, jo melkein 20 vuotta ollut ja tunnettu tuolla nimellä. Mun mielestä pelaaminen on ihan ok, ei haittaa. Mutta olen kiitollinen että mun miehellä tuo nimi on vain kalvosinnapeissa eikä seinällä :)
Jos se on tuo justeeri mitä joku veikkas, niin sehän olisi ihan ok, mutta ei kyllä mitään armeija värejä pilaamaan.
Helpoimmalla pääset kun annat miehen touhuta oman aikansa ja suunnitella tätä loistavaa viritystä seinälle ja pistät stopin vasta siinä vaiheessa kun vakavissa suunnitellaan reiän poraamista kantavaan seinään josta tää mahtava viritelmä roikkuis jonkunnäköisestä rautakoukusta :) Miehet on vähän niinku lapsia, ne rakastaa kaikkia tommosia virityksiä mutta ymmärtää yleensä sen ensimmäisen jeesusteippiviritelmän jälkeen että se idea oli tosiaan ihan tuhoontuomittu alusta alkaen. Nimimerkillä avovaimo, joka on nähnyt kaikenmoista vuosien varrella :D
Juu ei tulis meille vaikka on kuinka yhteinen koti.
Tuskin miehenikään kelpuuttaisi jotain omaa älyvapaata ideaani, esim isoa yleiskonetta, roikkumaan keittiön katosta..
Joku kompromissi varmaan keksittäis.
Ap on sitä mieltä että vain naiset saavat sisustaa. Mihin tarvitset miestäsi?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:51"]Ap on sitä mieltä että vain naiset saavat sisustaa. Mihin tarvitset miestäsi?
[/quote]
Ap on sitä mieltä, että kuka tahansa saa sisustaa kunhan idea, toteutus ja valmis lopputulos ovat hyviä :)
- ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:55"]
-ap
[/quote]
Moukari? Kaira? Atrain? Heinähanko? Sorkkarauta?
Haha, naapurissa tapellaan usein samanlaisesta jutusta. Mies ostaa halvalla moottoripyöränromuja, ja ajattelee tuunata ne kuntoon ja myydä voitolla. Vaimo haluaa pihalle ruukkuja täynnä siemenistä kasvattamiaan kasveja. TAISTELU!
Meillä mies sentään rajoittaa sisustushaluaan selvästi tyrmättäviin kohteisiin, kuten savuvaroitin hellan päälle ja erittäin kallis kassakaappi jonka 14v tyttömme kantoi yläkertaan "isi, sulle tuli tällainen paketti".
:D
jaa-a enpä antais tehdä tollasia hirvityksiä vähän liian innoissaan on pelimaailmastaan.
ps. olen itskein pelaaja
Voi ville minkä idean keksit :D