Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aleaysin hajun takia hylänneet: mikä uusi merkki?

Vierailija
30.08.2015 |

Mulla on ollut kokeilussa Libresse ja Vuokkoset. Taidan pitkän totuttelun jälkeen alkaa käyttää Vuokkosten puuvillapintaisia siteitä.

Kaipaisin niihin laadukkaampaa liimaa ja leveämpiä.siivekkeitä ja teippipalaa muovikääreeseen.

Tyttäreni on vasta alkanut käyttää siteitä ja hän tottui Vuokkosiin hetkessä onneksi.

Mitenköhän Alwaysin myynti sujuu Suomessa.
.
Mutta mikä on teidän vaihtaneiden uusi merkki ja miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ALWAYSIN. Otsikkoon tuli virhe, höh.
Ap

Vierailija
2/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaysse tai Vuokkeayset minullakin, en osaa päättää kumpi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki Alwaysit nykyään sitten hajustettuja? Viimeksi ainakin ostin hajustamattomia. Ärsyttää kun niissä hajustetuissa lukee niin huomaamattomasti maininta siitä hajusteesta.

Vierailija
4/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki normaalit ja yösiteet ovat hajustettuja.
Tunnistaa helposti siitä lukon kuvasta.
Ap

Vierailija
5/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libresse ja Vuokkoset täälläkin nykyään käytössä ja ihan positiivisesti olen yllättynyt noista molemmista.

Vierailija
6/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt niitänkahta niin sekaisin, etten ole varma kummassa, mutta luulen, että Libressessä liima jää liikaa alkkareihin, kun siteen on ottanut.pois.

Vierailija
7/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset Cotton! Ihan parhaat siteet, ei ärsytä ihoa ja on kotimaisia. Vaihdoin Alwaysit niihin pari vuotta sitten, näitä haisuversioita en onneksi edes kokeillut.

Vierailija
8/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi muutos niin paljon. Oon 20 vuotta käyttänyt vain Alwayseja, nyt on vaan se yks normaalikokoinen sidekoko siivillä missä ei oo hajustetta tai "hajun neutralisoijaa", ja runsainpina vuotopäivinä ja -öinä se ei taida riittää. Nyt oon raskaana joten siteiden käyttö tulee taas ajankohtaiseksi loppuvuodesta. Kiitos vinkeistä, pitää varmaan kokeilla Vuokkosia. Muut on vaan tuntuneet todella paksuilta verrattuna Alwayseihin...

Vierailija
9/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen Libresseä, mutta nykyään Lidlin halpissiteitä jotka yllättivät laadullaan. Niissä tosin sitten on niin hyvä liimapinta, että toisinaan saa repiä irti pikkareihin tarttuneita siivekkeen alaosia, onneksi kuitenkin harvemmin. Niissä on jotain tuoksuvaihtoehtoja, ainakin aloe vera, mutta itse käytän tuoksutonta.

Vierailija
10/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen positiivisesti yllättynyt Vuokkosten kehityksestä. Viimeksi, kun vuosia sitten kokeilin, olivat surkeita ja paksuja ja täyte.pakkaantui helposti sivuun.

Vierailija
11/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako Always huomioon, että me äidit opetamme teinimmekin hajuttomiin siteisiin.

Luulevatko, että tuleva käyttäjäsukupolvi tykkää hajustetuista. Luulevatko, että.meillä vanhoilla ei niin väliä, kun lopetamme kohta käytön.

Vierailija
12/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää, onko Vuokkosten myynti parantunut viime aikoina.

Vierailija
13/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ei jätetty hajuttomia versioita nirmaalikoosta ja yökoosta.

Vierailija
14/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pääasiassa tamponeita, mutta yöllä lisäksi sidettä ja päivisin pikkuhousunsuojia. Minäkin ehdin käyttää Allwayseja ja Alldayseja varmaan siitä asti kun ne tuli markkinoille. Pikkuhousunsuojissa siirryin Pirkkoihin, yllättävän hyviä. Kokeilin myös Libressejä, mutta ne meni ihan mutkalle heti housuissa. Siteissä en ole vielä joutunut ostamaan mitään uutta merkkiä. Käytän vain öisin isoa yösidettä ja ostin niitä jonkun tarjouserän viime talvena ja niitä on jäljellä. Ajattelin testata niitä Vuokkosia, kun monet on kehuneet.